'Karakterlerin üzerinde uyuyakalıyorsunuz.'
p.1ఌ
Bakugou
Omzunda hissettiği ağırlık yüzünden o tarafa dönüp sizin olduğunuzu görünce şaşırır.
Göz altı torbalarınızı gördüğünde gerçekten derin bir uykuya daldığınızı fark etti, bu yüzden sizi uyandırmaktan vazgeçti.
Muhtemelen bir süre sonra sizi ya kucağına uzanmanızı sağlayacak bir pozisyona sokar ya da odanıza taşıyıp rahatça uyuyabildiğinizden emin olacak.
Siz uyurken saçlarınızla oynayıp burnunuza bir öpücük bırakacağına eminim.
Uraraka
Ne kadar tatlı olduğunuzu düşünecek.
Rahat olup olmadığınızdan emin değil bu yüzden ne yapması gerektiğini düşünürken çok hareket ettiği için muhtemelen sizi uyandıracak.
Hızlıca tekrar uyuyakalmanız için üzerinizi örtüp size kısık sesle bir şeyler mırıldanacak.
Siz uyurken -ne kadar utansa da- sizi izlerken tatlı hayallere dalacaktır.
Todoroki
Sizi gülümseyerek izleyecek biri daha.
Ne kadar yorgun olduğunuzu bildiğinden en rahat şekilde uyumanızı sağlamak için hemen harekete geçer.
-Sizinle birlikte uzanıp/dinlenebileceğini düşünüyorum.-
Eğer yaz ise sıcaktan, kış ise soğuktan huzursuz olmamanız için sağ veya sol kısmı ile size tatlı bir ılıklık sağlayacaktır.
Tamaki
Panikleyecek.
-Omzunda birden sizin ağırlığınızı hissettiği için bayıldığınızı düşündü, bir anlığına..-
Ama sadece uyuduğunuzu görünce içi rahatladı.
Başta siz rahat edin diye tek bir santim dahi kıpırdamamaya çalışacak.
Ama omzunda huzursuzlukla kıpırdandığınızda sizi dizlerine yatırıp utanç içinde iyice dinlenip uyanmanızı bekleyecektir.
Bir süre sonra ise size bakma cesaretini toplayabilecek, güzelliğinizi ve ne kadar sevimli uyuduğunuzu gördüğünde ise tekrar kırmızının tonlarına bürünecektir.
ఌmerhaba!
bölümün kısalığının kusuruna bakmayın lütfen, uzun zamandır herhangi bir şekilde aktif olmayıp/olamayıp bir şeyler yazmaya heves bulamıyordum. zamanım olunca ilhamım olmuyordu, ilhamım olunca da zamanım olmuyordu.
yks öğrencisi olduğum için ister istemez şu an yoğun bir tempoda çalışıyorum. 1 yıl biraz zor geçecek ama yapacak bir şey yok. ben de bu yüzden bekletmektense vaktim oldukça kısa kısa ama bir tepkiyi partlara bölerek yazma kararı aldım, umarım sorun çıkartmaz ve hoşunuza gider.
*ayrıca bazen biriken bildirimleri kontrol etmek için girdiğimde, kitabı ilk başta trolüne yazmış olamama rağmen ne kadar berbat ve komik olduğunu görüp utanıyorum- o bölümleri silmeye de içim el vermiyor ama- .. lütfen görmezden gelelim sadece.
ayrıca artık ilham almakta zorlandığım için istediğiniz bir konu varsa alabilirim, teşekkürler^
kendinize iyi bakın, görüşürüz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'S
Fanficᝰ 𝐌𝐘 𝐇𝐄𝐑𝐎 𝐀𝐂𝐀𝐃𝐄𝐌𝐈𝐀 ✘ 僕のヒーローアカデミア ══════════════════ "Whether you win or lose, looking back and learning from your experience is a part of life." - 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 ══════════════════ ꗃ ࣪𓏲ּ ᥫ᭡ ₊ ⊹ ˑ ִֶ 𓂃 ˚ ༘ ೀ⋆。˚ ⤦ ﹑𝗦𝗟𝗢𝗪 𝗨𝗣...