'Bakugou Katsuki Nfsw Alfabesi'ఌ
A: After Sex (Bakım, seksten sonra nasıl görünür, ne yapar?)
• Dağınık ve at- nefes nefese.
• Seks sırasında size oldukça kaba davranıyor olabilir ama sonrasında- sizi sevgi şefkat ve itina ile kucaklayıp temizleyecek.
• sizi fazlasıyla yorduğunu biliyor. Bu yüzden temizliği de genelde sırayla üstlenirsiniz.
B: Body Part (Kendi ve partnerinin vücudunda favori, sevdiği kısımlar)
• Kendi vücudunda- muhtemelen seçemez. Dış görünüşünün tamamından oldukça memnun.
• Sizin vücudunuzda ise, size çarptığında nasıl sarsıldığını izlemekten hoşlandığı kıçınız. Onun favorisi.
C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey.)
• Eğer ikiniz bunun hakkında konuştuysanız ve bir sorun yoksa, sizi tamamen kendisinin yapmak onun ilk tercihi.
• Yani içinize boşalmak.
• Ama kalçalarınızın veya uyluklarınızın üstüne boşalmak da onu yeterince tatmin eder.
D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı)
• Bu biraz dengesiz, fakat bazen sizi en yakın arkadaşıyla, Kirishima ile, birlikte becerdiğini düşünüyor.
Siz bir başkasının aletini almışken sizi izlemek-
Ama aslında sizi paylaşma düşüncesi onu oldukça sinirlendiriyor. Dediğim gibi, çok dengesiz.
E: Experience (Ne kadar tecrübeli/deneyimli? Ne yaptığını biliyor mu?)
• Çoğu kişinin aksine, ben Katsuki'nin ilkinin siz olacağını düşünüyorum.
• Normal bir ilişki olarak daha önce Deku'ya ve diğerlerine hava atmak için (özellikle deku) 1-2 kız/erkek arkadaş yapıp takılmış olabilir. Fakat bunlar cidden öylesine hiçbir duygu içermeyen birkaç günlük ilişkilerdi.
• Ayrıca Bakugou kahramanlığa her şeyden daha çok odaklandığı için bu tarz şeylerle pek ilgilendiğini düşünmüyorum fakat siz. Her şeyi değiştirdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'S
Fanfictionᝰ 𝐌𝐘 𝐇𝐄𝐑𝐎 𝐀𝐂𝐀𝐃𝐄𝐌𝐈𝐀 ✘ 僕のヒーローアカデミア ══════════════════ "Whether you win or lose, looking back and learning from your experience is a part of life." - 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 ══════════════════ ꗃ ࣪𓏲ּ ᥫ᭡ ₊ ⊹ ˑ ִֶ 𓂃 ˚ ༘ ೀ⋆。˚ ⤦ ﹑𝗦𝗟𝗢𝗪 𝗨𝗣...