*eğer unuttuysanız, yedinci bölümü tekrar okuyabilirsiniz. olaylar orada yazılı olanlarla bağdaş*ucundan, birazcık, azıcık geciktirmiş olabilirim, ama işte burada. çoğunuzun dört gözle beklediği son part
ఌ
Todoroki
...
Kızaran suratını sizden gizlemeye çalıştı. Eliyle ağzını kapatıp farklı yöne bakarken sizin sinsi gülümsemeniz onu daha da zor duruma sokuyordu. Uysal adımlarla erkek arkadaşınızın yanına yürüyüp aranızda mesafe bırakmayacak kadar yakın oturdunuz. "Shotoo~ bir şey demeyecek misin?" Şımarık, aç gözlü çıkan sesiniz, kulağına çarpan nefesiniz, aşağıdaki çıkıntının daha da büyümesine sebep oldu. "Hadi ama, tek bir şey bile s-" kendinizi koltukta, Shoto'nun altında buldunuz. "Y/N. Hepsi senin suçun."
Şehvetle sizi öpmeye başlayan erkek arkadaşınıza aynı şekilde karşılık verdiniz. Kendisini size mümkünmüşçesine daha da bastırması, inlemenize sebep oldu. Bunu fırsat bilen Shoto, dilini zaferle sizin ağzınızın içine itti. Aynı zamanda elleriyle ezbere bildiği vücudunuzu tekrar tekrar keşfetmeye çalışıyordu.
Nefes alabilmek için sizden ayrıldı. Dillerinizin arasındaki tükürük ipine bakıp biraz daha geri çekildi. İkiniz de şimdiden nefes nefeseydiniz. "Y/N, yapabilir miyim?" Sorusunu sorarken hala kendisini size sürtüyordu. Kendinizi ona bastırarak ona onay verirsiniz. Aldığı olumlu yanıtla hızlıca kendi ve sizin kıyafetlerinizi çıkartmaya ve uzak bir köşeye fırlatmaya başladı. Sadece külotlarınızla kaldığınızda göğüslerinize eğilip birini ağzının içine aldı. "Ngh-" Diğer eliyle ise öteki göğüs ucunuzu kıstırıyordu. Kendi inlemenizi önlemek için dudaklarınızı ısırdınız. Shoto göğüsünüzden ayrılıp sarhoş edici sesiyle konuştu. "Duymak istiyorum. Lütfen kendini tutma." İkinizin de kızarmış yüzlere sahip olması, elbette hiçbir şeye engel değildi. O işine dönerken, siz saçlarını çekiştirmeye başladınız. İkiniz de birbirinizi neyin iyi hissettireceğini çok iyi biliyordunuz. Birbirinizin zayıf noktalarını çok iyi biliyordunuz. Shoto göğüs uçlarınızı parmakları ve dişleri ile kıstırıp emerken, sizin inlemeleriniz, aynı zamanda size sürtündüğü için, hissettiği ıslaklığınız onu da inletiyordu.
Shoto, göğüslerinizle işi bittiğinde doğruldu. İç çamaşırınızın üstünden ıslaklığınızı gördü. Gülümseyerek eliyle bölgenizi kavradı/okşadı. "Sanırım bu yeterli." İkinizi de daha fazla oyalamamak için iç çamaşırlarınızı çıkartıp, penisini deliğinize dayadı.
Keskin bir hareketle içinize girdi. Dudaklarınızı tekrar birleştirdi. Shoto içinizde git-gel yaparken ikinizin bedeninden çıkan aşk sesleri, gittikçe daha da ısınmanızı sağlıyordu. Yüzünüzü seyredebilmek için dudaklarınızdan ayrıldı. O içinizi fethederken yaptığınız ifadelere hayrandı. Kulağınıza doğru çok sesli olmayan ama yoğun, yumuşak inlemelerini bıraktı. Sıcak nefesi boynunuzu okşuyordu. "Y/N, geliyorum." Birbirinize daha sıkı tutunup sıvılarınızın birbirine karışmasına izin verdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİ / REACTION & EXTRA'S
Fanfictionᝰ 𝐌𝐘 𝐇𝐄𝐑𝐎 𝐀𝐂𝐀𝐃𝐄𝐌𝐈𝐀 ✘ 僕のヒーローアカデミア ══════════════════ "Whether you win or lose, looking back and learning from your experience is a part of life." - 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 ══════════════════ ꗃ ࣪𓏲ּ ᥫ᭡ ₊ ⊹ ˑ ִֶ 𓂃 ˚ ༘ ೀ⋆。˚ ⤦ ﹑𝗦𝗟𝗢𝗪 𝗨𝗣...