Yeni Ortak

225 24 214
                                    

C:"İflas ediyoruz"

Bir kaç saniye Cenk'in yüzüne bakıp söylediğini idrak etmek için bekledim.

"N-Ne demek iflas ediyoruz?"

C:"Çelen Grup iflasın eşiğinde"

"Cenk şaka mı yapıyorsun? Koca şirket ne ara iflasın eşiğine geldi, benim niye şimdi haberim oluyor bundan?"

C:"Benden ve çalışanlardan başka kimsenin haberi yok zaten"

"Nasıl oldu?"

C:"Bankalara olan ödemeler gecikti, Rusya'da olan restoranlardan gelen gelir ile yapmayı düşünüyorduk ama ortada ödeme yapacak bir şirket yok, adamlar battı bizi de batırdı"

Ağzım beş karış açık Cenk'in anlattıklarını dinliyordum.

"Taşra şubelerine 2 aydır ödeme yapamıyoruz, çalışanlar artık çalışmak istemiyorlar haklı olarak. Depolardaki malzemeler bitiyor fakat yerine yenileri alınamıyor, restoranlar bir bir ocak söndürüyor"

"Ve sen bana bunları şimdi söylüyorsun öyle mi?!"

C:"Hayatım düğün arifesinde bu mevzulara canını mı sıksaydım. Hem ben otel ödemelerine güvenmiştim ama..."

"Peki yok mu bir çaresi?"

Cenk sıkıntılı bir nefes verdi.

C:"Bilmiyorum... Ben artık tıkandım, size belli etmemeye çalışırken, babaannem duymasın diye uğraşırken iş buralara kadar geldi"

"Keşke saklamasaydın sevgilim, belki bir yol gösterirdi anneannem. Hem biz... Ya o kadar masraf yapıp düğün yapmazdık Cenk"

C:"Azra hiç bir şey bizim mutluluğumuzdan daha önemli değil, o düğün senin benim, ailelerimizin hayaliydi, olması gereken oldu"

"İyi ama... En azından evi almazdık. Peki şimdi ne olacak?"

C:"Konakla beraber Feride'nin Sofrası ipotek edilecek ve vize borcu ödememiz için kısa bir zaman sunacaklar"

"Cenk bunu ailecek hep birlikte aşabiliriz, ben hep yanında olacağım merak etme tamam mı?" dedim ve sıkıca sarıldım.

O kadar zaman bu sıkıntıyla tek başına mücadele etmesine kızsam da kıyamıyorum.

"Yarın sabah bunu hep birlikte konuşalım olur mu? Belki bir yol buluruz"

C:"Sen?"

"Ben?"

C:"Sen de bana bir şey söyleyecektin?"

"Ha y-yok ya çok da önemli değildi unuttum zaten boş ver" dedim ve balıkları gösterene konuyu değiştirdim.

"Acıktım ben"

Cenk gülümsedi ve kalkıp balıkları alıp içeri gitti.

Ben şimdi Kerem'den bahsetsem beni uzaklaştırmak isteyecek ama birbirimize bu kadar ihtiyacımız varken... Söylememek daha iyisi şimdilik.

Melis Çelen:

Şaka gibi ama şu anda Çınar gıcığı tarafından alınmak için hazırlanıyorum. Arkadaşımın doğum gününe gideceğim ama yanımda özel güvenliğim ile.

Çünkü abim o gün restoranın önünde olanları öğrendi ve benim tek başıma dışarı çıkmama izin vermiyor.

Zaten tüm gün Eda'nın gıcık konuşmalarına maruz kalmıştım şimdi bir de ukala Çınar ile uğraş dur.

❤Bu Bizim MASALIMIZ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin