Medya: 🖤😇
C:"MELİS!"
M:"Abi? Ay ne var Çınar benim nişanlım değil mi?" dedi kaş göz yaparak.
Yarın bir gün bu yalanlar yüzünden çarpılmasak bari.
Ç:" E-Evet, ben nişanlıyım ve çok seviyorum nişanlımı. Senin kardeşinle de hiç bir alakam yok"
Adam pek ikna olmamış gibi dursa da Salih amcanın araya girmesiyle daha fazla büyümemişti. Şimdilik... Adam giderken "Bu burada bitmez" dedi.
Artık alışkındım bu tehditlere. Heheyt kimler kimler dedi bunu...
C:"Abicim sen beni delirtecek misin?"
M:"Ben ne yaptım şimdi?"
C:"Samanlıkta... Bununla... Ne işiniz vardı?"
M:"Ya abi kümes samanlığın içindeymiş yumurta almaya gidecektim ama korktuğum için bunu çağırdım"
Ç:"Bu mu? 'Çınar'cığım' a ne oldu?"
C:"NE!"
Allah'ım sen bana sabır ver.
M:"Y-yok abi... Ya şununla ben! Hiç olacak iş mi? Hem siz niye bu kadar takıldınız ya samanlıkta olmamamıza?"
A:"Melis'cim bir atasözü vardır bilir misin? İki gönül bir olunca samanlık seyran olur"
C:"Azra?"
A:"Misal, lafın gelişi... Of Cenk sabah sabah bu ne tantana ya, hadi gidip uyuyalım" dedim esneyerek.
C:"Sana iyi uykular canım benim uykum kaçtı" diyerek gidip bahçe masasına oturdu.
Uyku akıyor gözümden senin yaptığın iş mi şimdi?
Diğerleri içeri girerken ben Cenk'in yanına gidip kafamı dizine koydum ve uzandım. Sen odaya gelmezsen bende burada yanında uyurum.
Melis Çelen:
Sabah sabah yaşadığımız tantananın ardından hiç bir şey olmamış gibi mutfağa gidip taze köy tereyağını erittim ve kümesten topladığım yumurtaları kırdım.
Bu saatte yumurta aklıma nereden girdi bilmiyorum ama yemek için sabırsızlanıyordum. Tavayı ocaktan alıp masaya oturdum. Tam ekmekten bir parça koparmıştım ki Çınar kapıda belirdi.
"Senden kurtuluş yok mu?" dedim ağzım dolu dolu.
Ç:" Yut da öyle konuş boğulacaksın" dedi ve gelip karşıma oturdu ve yemeğime ortak oldu.
Yumurtaları alırken yardım ettiği için ses çıkarmadım. Bittiğinde masayı toparladım.
"Çıkıp etrafı mı dolaşsak sıkıldım ben"
Ç:" Kapı şu tarafta, çıkıp dolaşabilirsin"
"Tek başıma mı?"
Ç:" Evet"
"Sende gelsen olmaz mı? Sıkılırım ben tek"
Ç:" Ha illa takacaksın beni peşine"
"Hı hıı" dedim başımı sallayarak.
"Hadi git üzerini değiştir, ben de hazırlanıp geliyorum"
Ç:" Emredersiniz!" dedi ve kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Bu Bizim MASALIMIZ❤
ChickLitYolları kesişen iki genç. Başlayan bir masal. Azra ve Cenk'in masalı.