... Dün...
F:"Dinle beni. Ben o gece Cenk'in gittiği yeri, oteli araştırdım. Biraz zor oldu ama kamera kayıtlarını inceledim. Cenk o mekandan Cihan ile birlikte çıkmış. Daha sonra Cihan onu otele bırakmış, tek başına..."
A:"Ee?"
F:"Yani Cenk gece boyu o oteldeymiş ama en garip olanı ne biliyor musun?"
Azra şaşkınca Feride Hanım'a baktı.
F:"Gel birlikte görelim"
A:"Anneanne bak bu da benim yine uçağı kaçırmam için bir oyunsa-"
F:"Aşk olsun Azra, sen benim ne zaman yalan söylediğimi gördün"
A:"Görmedim, tamam bakalım"
Feride Hanım ve Azra havaalanında çıkıp Cenk'in o gün dağıttığı mekana gittiler.
Azra kayıtları izledi. Feride Hanım'ın dediği gibiydi. Cenk Cihan ile çıkıyordu mekandan fakat ilginç olan yeri şimdiydi. Sanem ve Tarık... Mekandan çok samimi bir şekilde çıkıyorlar.
A:"Tarık mı o?"
F:"Hı hı..."
A:"O zaman... Eğer bu gece o geceyse o çocuk... O çocuk Cenk'in çocuğu değil"
F:"Hı hı"
A:"A-Ama bu Cenk'i suçsuz yapmaz. Emin değilim dedi çünkü, bir insan böyle bir şeyden nasıl emin olmaz"
F:"Haklısın kızım, o yüzden bir oyun oynayalım aklı başına gelsin, hem de bu işin aslını öğrenelim"
A:"Sanem midir nedir onunda cesaretine hayran kaldım. Yani sonuçta babalık testi denilen bir şey var"
F:"Çok derin düşünülmüş, bence bu işin içindede bir bit yeniği var ama..."
A:"Ne kadınsın be Feride sultan, korkulur senden. Ne ara hallettin bunları"
F:"Eee... Olsun o kadar, ailem için her şeyi yaparım da bu biraz zor oldu"
A:"Şimdi ne yapıyoruz?"
F:"Şimdi sen hiç bir şey olmamış gibi eve dönüyorsun, sanki umurunda değilmiş gibi davranıyorsun. Cenk tabi sinirlenecek sana, tepkisizliğini görünce ama sen bozuntuya vermeyeceksin. Onlar bu saçmalığa devam ederken babalık testi yapılacak"
A:"Ne gerek var?"
F:"İçimizdeki haini bulmamız lazım"
A:"Nasıl yani"
F:"Bak şimdi bu konu basit değil, bir şeyler öyle bir hazırlanmış ki bizi çok yakından tanıyan biri olduğu bariz belli. O gün, Cenk'in gittiği mekan, Cenk'in sarhoşluğu... Biri öyle bir planlamışki her şeyi; testin bizim hastanede yapılacağına eminler.
Serap jinekolog, bu işin erbabı ama oraya bile el atabilecek biri bu... "
...C:" Azra... Daldın gittin"
Azra Cenk'e baktı.
A:"Şe-şey, şaşırdım sadece"
C:"Başka bir şey demiyecek misin?"
A:"H-hayır, off ya biz nasıl döneceğiz? Ben çok acıktım, susadım da"
Cenk kalktı.
C:"Dönelim bakalım" dedi ve bagajdan içinde benzin olan bidonu çıkardı.
A:"Cenk!?"
C:"Kusura bakma başka türlü dinlemeyecektin beni"
Azra sabır çekti ve arabaya bindi. Cenk de binince geri döndüler. Yol boyu ikiside konuşmadı. Azra'ların eve geldiklerinde Azra arabadan indi.
Cenk de.
A:"Sen nereye? Babam görürse öldürür seni"
C:"Korkmuyorum"
A:"Ciddiyim ben"
C:"Ben de ciddiyim. Bu dünyada seni kaybetmek hariç hiç bir şeyden korkmuyorum"
Azra Cenk'e baktı.
A:'Canım ya'
Ke:"Lan!"
A:"C-Cenk babam kaç"
C:"Niye kaçıyım"
A:"... Git Cenk olay çıkıcak"
C:"Çıksın, ne olacak?"
A:"Git hadi lütfen" dedi Cenk'i ite ite arabaya bindirerek.
Ke:"Geberticeğim o şe-"
A:"Şşş baba sakin ol, sadece konuştuk"
Ke:"Azra bir daha bu adamla görüşmeyeceksin"
A:"Buna sen karar veremezsin baba" dedi ve saçını savurup eve girdi.
Kemal sabır çekip içeri girdi.
Al:"Azra?"
A:"Selam canım ailem, nasılsınız? Ben çok iyiyim ama yorgunum odama çıkıyorumm"
Al:"Allah'ım sen bana sabır ver kaldım deliler arasında"
...
Azra odasına çıkar çıkmaz hemen Feride Hanım'ı aradı.
*Telefon Konuşması*
A:"Aloo"
F:"Azra?"
A:"Anneanne ben Cenk'i affetme kararı aldım, yani ona o çocuğun ondan olmadığını ve benim bunu bildiğimi söylemem lazım"
F:"Neden?"
A:"O günü hatırlamamak istemesi için haklı sebepleri var çünkü... Yani tabi biraz suçlu ama olsun"
F:"Ne dedi o sana da yelkenleri hemen suya indirdin?"
A:"Of anneanne boş ver ne dediğini, yok valla ben zaten sabredemem onları bir arada görmeye"
F:"Azra! Anneannesi kılıklı hemen affet hemen"
A:"Hangi anneannem?"
F:Hüsniye canım Hüsniye, ben bu kadar saf değilim. Hem Cenk ne dedi de hemen aldı gönlünü"
A:" Çok geçerli bir sebebi varmış içmesi için"
F:"Olabilir, hayır Azra! Yumuşamak yok, af yok"
A:"Ama anneanne-"
F:İtiraz hiç yok"
A:"Anneanne... A- aaa yüzüme kapattı. Kadına bak ya kendi torununa yapar mı insan bunu. Zavallı aşkım ya suçsuz yere- aman neyse hak etti yani"
Telefonu Yatağın üzerine attı ve duşa girdi. Güzelce temizlenip pijamalarını giydi ve yatağına uzandı.
Gece doğru dürüst uyuyamadığı için uykusu vardı. Akşama kadar uyudu tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Bu Bizim MASALIMIZ❤
ChickLitYolları kesişen iki genç. Başlayan bir masal. Azra ve Cenk'in masalı.