KÖŞE KAPMACA

693 42 20
                                    

Serap Hanım bazı belgeler için okula gelmişti. Kantine inerken masada oturan Azra'yı gördü.
Cenk suyu alıp arkasına döndüğünde kantinin girişinde dikilen annesini görünce hızla arkasını döndü. Serap Cenk'i fark etmedi ve Azra'nın yanına gitti.
S:"Azra nasılsın?"
A:"AA! İyiyim Serap teyze sen nasılsın?"
S:"Benim de işim vardı onun için geldim. Seni görünce selam veriyim dedim"
A:"Hımm... Otur istersen"
Cenk uzaktan onları dinliyordu.
S:"Yok ben gidiyim işim var. Bizim Cenk'i görürsen selam söyle"
Serap bunu bilerek söylemişti.
A:"Yok, yani nereden göreyim ama görersem söylerim"
Serap gülümsedi.
S:"Tamam görüşürüz o zaman"
A:"Görüşürüz"
Serap kantinden çıktı. Cenk derin bir nefes verip Azra'nın yanına döndü ve suyu koydu.
A:"Bak yalanların yüzünden köşe kapmaca oynuyoruz"
C:"Yine başlama"
Azra suyu alıp içti.
A:"Panikten acımı unuttum"
C:"İyi işte"
A:"Yürü ya derse geç kalacağız"
Azra ve Cenk sınıfa girdi. Arkada oturan üçlü kız grubunun tuhaf bakışlarına maruz kaldılar.
Aldırış etmeden yerlerine oturdular.
Hoca derse girmesiyle başladı yorucu dakikalar.
Bu günüde bitik halde tamamlayıp evlerine gittiler.

ÇELEN KONAĞI ;
Cenk okuldan bitkin halde gelip odasına girdi. Duş alıp giyindi ve aşağı mutfağa daldı.
Belkıs' ın hazırladıklarına elleriyle daldı.
Sarmayı yerken bir yandan böreği almaya çalışıyordu.
C:"Azra' ya diyorum ama insan acıkınca hakikatten gözü dönüyor"
F:"Ne olmuş Azra'ya?"
Cenk gelen sesle bir an kalakaldı. Sonra öksürmeye başladı.
Boğazına kaçan şeyi çıkarmak için öksürüyordu.
F:"Helal oğlum helal..."
Cenk bir yerden öksürüp bir yerden konuşuyordu.
C:"Ne yapıyorsun ya! Sessiz sessiz gelinir mi babaanne?"
Kendisi niye tıkandığını çok iyi biliyordu.
Feride Hanım elindeki koltuk değneğine tutunarak sürahiyi alıp bardağa su koyup uzattı.
F:"İç şunu. Öyle ayakta yersen olacağı bu. Kaç kere diyiceğim ayakta yemek yenmez"
Feride Hanım bunları söylerken Cenk söylediklerini ağzıyla ses çıkarmadan tekrarlayarak ezberlediğini gösteriyordu.
F:"Serseri madem biliyorsun neden ayakta yiyorsun" dedi Cenk'in yaptığını fark edince.
C:"Ayakta yediğim için değil ama neyse. Ben gidiyorum masa hazır olunca..." devamını getirmeden elini telefon gibi yapıp salladı.
F:"Çaldıralım mı?" dedi gülerek.
C:"Dumanlada haber verebilirsin" diyip çıktı. Ucuz atlatmıştı.
Odasına çıkıp biraz telefonuyla uğraştı. Sonra bırakıp okuma kitabını alıp yatağına oturdu. En kilit noktadayken telefonu çaldı.
Eline alıp baktı.
'Patroniçe'
Arda'nın salak saçma lakaplarından biriydi. Ama bu hoşuna gitmişti ve Feride Hanımı öyle kaydetmişti.

*Telefon Konuşması *
C:"Alo"
F:"Yemek hazır"
C:"Tamam, geliyorum" dedi ve kapattı. Aşağı indi. Herkes tam kadro masadaydı.
Yemek sessiz sakin devam edip bitti.
...
Ertesi gün Cenk'in öğleden sonra dersi vardı. Sabah 10.00'a kadar uyudu. Sonra kalkıp kahvaltı etmek için aşağı indi. Diğerleri çoktan kahvaltılarını etmişlerdi. Belkıs ona tekrar kahvaltı hazırladı. Cenk kahvaltısını edip tekrar odasına çıktı. Üzerini değiştirdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
❤Bu Bizim MASALIMIZ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin