"Ne"
Masadan yükselen sesin ardından bir an yan tarafımdan fırlayıp ayağı kalkan Cenk'i bileğinden tutup geri oturtmaya çalıştım.Ç:"Kızı ben kaptım teyzecum geçmiş olsun"
Bu çocuk bu masadan kalkmamaya yeminli sanırım.
Z:"Edepsuz!"
Biz donmuş kalmış bir şekilde, tam şu an yaşananları anlamaya çalışırken Melis bir hışımla masadan kalktı ve Çınar'ı da tutup kaldırdı.
M:"Sen gelsene benimle"
Çınar itiraz etmeden kalktı. Tabi Arda ve Cenk durur mu? Onlarda ayaklandılar.
Eve girer girmez Melis önce kapıyı çarptı sonra beş karışı çarptı Çınar abimin suratına.
Benim ağzım kocaman açılırken tokat sesi evin duvarlarında yankılandı.
Osmanlı tokadı dedikleri bu olsa gerek.
Ç:"Oha!" dedi çenesini tutarak.
Ar:"Siz de mi bee?! ÇınMel' imiz eksikti"
Ben Cenk'in koluna yapışmış birazdan çıkacak olan olayı ertelemeye çalışıyordum.
Ç:" Allah korusun..."
M:"Ne demeye tutuyorsun elimi, kaptımlar falan?"
Ç:" İdris'e telli duvaklı gelin ol o zaman, iyilik edende kabahat"
C:"Bu ne biçim iyilik lan?"
Ç:" Cenk ben bu arıza bacına bakar mıyım sence?"
C:"Bak bakalım o gözlerin yerinde kalıyor mu?"
Ç:"Tövbe... Sadece koca karının evlilik hayallerinden kurtardım o kadar, yediğim tokat bir daha iyilik yapmamam gerektiğini gösterdi zaten sağ olun" dedi yanağını sıvazlayarak.
M:"Haa..."
Ç:"Ha mı? Sen ne sandın arıza?"
C:"Ne sanacak, orta da ne var da ne sansın?"
"Y-Yok sevgilim ne olacak?" dedim sakinleştirmeye çalışarak.
M:"Elimi tutup dediklerinden ne sanabilirim? Şizofren falan olduğunu"
Da:"Ya canım abim" dedi ve Çınar'a sarıldı.
Da:"İyilik etmek istemiş işte, çok gittiniz üstüne"
Ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
C:"Aranızda bir şey yoksa sorun yok"
Ç:" Vallahi bizim bu arıza ile aramızda husumetten başka bir şey yok bundan sonra. Eli de nasıl ağır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Bu Bizim MASALIMIZ❤
ChickLitYolları kesişen iki genç. Başlayan bir masal. Azra ve Cenk'in masalı.