C:"Benimle bir ömrü paylaşmak,akşam benimle uyuyup, sabah benimle uyanmak için sana edeceğim bu teklifi kabul edermisin? Benimle evlenir misin?"
Azra ellerini yüzüne kapatmış anın şokunu üstünden atmaya çalışıyordu.
Diğerleri pankartların arka taraflarını çevirdiler.
" Evet de evet de" tezahüratları eşliğinde gelecek cevabı bekliyordu herkes.
A:"Ya Cenk bu ne şimdi!"
C"Evlilik teklifi"
A:"Onu anladık, yani ne acelesi var, ben evet diyemem"
Da-Ar-M:"Ne!"
C:"A-Azra?"
A:"Kusura bakma" dedi ve arkasını döndü. Çaktırmadan kıkırdarken diğerleri şok olmuştu.
Cenk kalktı.
C:"Kabul etmiyorsun yani"
Azra Cenk'e döndü. Gülmeye başladı. Daha sonra koşup boynuna atladı.
A:"Deli miyim ben, bulmuşum senin gibi adamı tabiki EVETT, Evlenirim"
Cenk Azra'yı sıkıca sarıp kendi etrafında döndü. O an havaifişekler patladı.
Daha sonra Cenk kapattığı yüzük kutusunu tekrar açtı.
C:"Çok acımasızsın biliyorsun değil mi?"
A:"Sana çok aşığım biliyorsun değil mi?"
C:"Biliyorum, bak bu yüzük annemin. Geçen gün annem geldi yüzüğü çıkardı ve elime verdi. Sonra bana dedi ki 'babaannen beni Arif'in yanında ilk gördüğünde çıkarmış parmağından, şimdi çıkarma sırası bende... Git ve bu emaneti sahibine ver" Ben de çok düşündüm, acaba kime veriyim diye"
A:"Ya Cenk..."
C:"Şaka yapıyorum, bu emaneti ancak benim Azra'm taşır, en çok ona yakışır dedim ve..."
A:"C-Cenk inanmıyorum sana, bu çok kıymetli, çok değerli. Sana söz veriyorum bu emaneti hak ettiği gibi taşıyacağım ve ben de ilerde gelinime takacağım"
C:"Ona hiç şüphem yok sevgilim"
A:"Sen dünyanın en güzel adamı olabilir misin acaba Cenk Çelen?"
C:"Ben dünyanın en güzel kadınına aşık olduğum için çok şanslı olabilir miyim acaba Azra Güneş"
Birbirlerinin yüzlerini avuçları içine aldılar.
C:"Hayatıma girdiğin güne binlerce şükrediyorum kalbimin sahibi"
Yüzleri gitgide yaklaşırken arkada çalan müzik ortamın romantizmini arttırdı. Azra Cenk'in boynuna doladı kollarını,Cenk de Azra'nın beline.
Havaifişekler patlamaya devam ederken bu güzel an hiç bitmesin istediler.
Yakın olan yüzleri iyice yaklaştı ve bu anı küçük bir öpücükle taçlandırdılar.
C:"Seni çok seviyorum"
...
Müzik bittiğinde onlar için hazırlanan masaya geçtiler. Melis servis işiyle ilgileniyor, Arda keman çalıyor, Damla da Arda'ya eşlik edip bir şeyler mırıldanıyordu.
Masanın üzerinde aşkın temsili kırmızı güller, mumlar...
İki ağaç arasına açılan pankartta resimleri, mikili balonlar.
A:"Cenk çok güzel her şey, teşekkür ederim"
C:"Ben teşekkür ederim... Bu serseriyi adam ettiğin için, karanlık kalbimi aydınlattığın için...
Hayatımın dönüm noktası oldun Azra. İlerde çocuklarımıza anlatacak harika bir masalımız olacak"
A:"Sen... Her zerresine aşık olduğum adam bu masalın kahramanı olduktan sonra"(Bu yazarsınız asla romantik değildir, o yüzden gerisini size bırakıyorum)
...
Yemek ve bu romantik konuşma bitince hep birlikte yerdeki örtüye oturdular.
Da:"Evet hazırsanız arıyorum"
A:"Kimi?"
Damla cevap vermedi. Azra şaşkına Cenk'e bakarken telefon ekranında annesini, Serap ve Feride Hanım'ı görünce şaşırdı.
Al:"Kızım"
A:"Anne?"
Al:"Hemen evet demedin demi anneciğim?"dedi gülerek.
C:" İlk önce olmaz dedi, aklımı aldı ya"
F:"İki gram aklı var zaten aman diyim..."
C:"Babaanne!"
F:"Şaka yapıyorum şehzadem. Ay bu günleri de gördüm ya çok şükür"
S:"Çocuklar sizin adınıza çok mutluyum. Ee Aliye ne zaman gelelim istemeye?"
Al:"Serap!"
S:"Şaka yaptım hemen kızma, Azra annen şimdiden başladı ağlamaya sızlamaya"
Azra güldü.
F:"Eee kız verecek kolay mı?"
Al:"Ya anne, kızı temelli vermiyorum herhalde. O yine benim kızım"
A:"Biz evlendikte benim haberim mi yok"
C:"Bilmem, baksana şimdiden başladılar en iyisi kapat sen Damla onlar kavgakarını etsinler"
C:"Hadi görüşürüz"
Damal telefonu kapattı.
Ar:"Şimdi şöyle bir konu var, biz Güneş'lerden hep kız alıyoruz bence bu haksızlık"
C:"Hep mi? Oğlum bir tane kız alacağız alt tarafı"
Ar:"Yok iki, biz Damla ile-"
A:"Ben biliyordum..."
M:"Ooo!"
Da:"Yani tabi biz daha yeniyiz"
A:"Kız Damla sen de az değilsin ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Bu Bizim MASALIMIZ❤
ChickLitYolları kesişen iki genç. Başlayan bir masal. Azra ve Cenk'in masalı.