18. Vzpomínka

286 22 3
                                    

,,Tak já ti všechno vysvětlím dobře?nemusíš se mě bát." zazubil se a přišel ke mně

,,Takže, jak začít.. já jsem tvůj přítel ano? Jmenuju se Loki Laufeyson a jsme spolu něco přes rok.. Tvoje jméno je Devine Brooklynová. Avengers tě unesli a dělali na tebe pokusy, takže máš schopnosti.. prostě jsou zlo a my je musíme zničit. Je ti.. kolik že ti je?" uchechtl se, ale mně to vtipné nepřišlo, nepamatuju si kolik mi je. ,,Jo, myslím, že 22.."  odmlčel se, ale pak si na něco vzpomněl ,,No nic pojďme trénovat tvoje schopnosti" usmál se a šel ke dveřím. ,,Tak jdeš?" rychle jsem se postavila a šla za ním trénovat.

//Pietro//
Wandě se nakonec podařilo najít Thora a teď je tady u nás ve Stark Toweru. No vlastně Avengers Toweru.. Jsme u Bruce v laborce a řešíme tady něco, ale já absolutně nevím co. Přemýšlím nad Devine. Když cítím jak se mi do očí hrnou slzy, přestanu na ní myslet a zaposlouchám se do rozhovoru.

,,Ne, bratr to být nemůže, vždyť je.. mrtvý.. Viděl jsem ho umírat! Umíral mi v náručí!" zvýšil hlas údajně jeho nevlastní bratr.

,,Dobře Thore, ale znáš Lokiho. Jak vysvětlíš tu modrou v očích? A proč by tak rychle změnili názor?" zeptal se opatrně Bruce.

,,Ach.. možná, že to může být bratr, ale proč by to dělal?" zeptal se pro změnu Thor.

,,Možná, že ví, jak nám na ní záleží. A taky je z nás nejslabší.." navrhla Wan.

,,To je pravda.. dobře, Thore máš ponětí, kde by právě Loki mohl být?"

,,Může být kdekoliv" pohodil rukou Thor.

,,Nemůže být náhodou na tom.. ehm.. A- A-...." přemýšlel jsem nad názvem.

,,Asgardu?" doplnil mě.

,,Jo přesně ten.. nemůže tam být?" zvedl jsem jedno obočí.

,,Co by tam dělal?" zeptal se Bruce. No co asi? Hrál na schovávanou..

,,Můžeme se tam podívat, ale nejsem si jistý, že přesně tam bude." řekl Thor.

,,Za zkoušku nic nedáš" řekl přemýšlející kapitán. On taky umí mluvit?

,,Dobře, kdy letíme?" zeptal jsem se nadšeně.

,,Ještě nevím, až budete připraveni, nemyslím si, že jste už cestovali Bifrostem" řekl Thor a já se na něj podíval stylem 'To -si -děláš -sakra - srandu?'

,,P-počkat.. cože? Jak jako 'ještě nevím?' Dev je nezvěstná už 5 dnů a ty řekneš 'ještě nevím'?! Za těch 5 dnů může být... Může... Může být m-mrtvá!" začnu křičet, Wanda ke mně přijde a začne mě hladit po zádech, jako znamení, abych se uklidnil.

,,Vím, že jí chcete najít co nejdřív, ale může to mít fatální následky" Vážně mluví úplně v klidu? Chci vidět co by dělal kdyby mu unesli tu jeho Jule, nebo jak se jmenuje. Wanda mě uklidní a já nakonec přikývnu na to, že ji budeme hledat za nějaký čas.

//Devine//
Když jsme dotrénovali, šli jsme do nějaké zahrady, kde jsme si sedli na lávku.

,,Šlo ti to dobře." začne ,,Myslel jsem si to, když jsi měla nějaké malé schopnosti na začátku" polo-usměje se na mě. ,,Jen pro zopakování, umíš číst myšlenky, ale to trénovat nebudeme.. nějakou tu magii a léčící schopnosti.. dobře?" já jen nepatrně přikývnu.

,,Kdy se jim pomstíme?" zeptám se opatrně.

,,Brzo.. už brzo" zahleděl se někam a já s ním. Bylo ticho. Ale ne to trapné, každý se utápěl ve svých myšlenkách. On, ani nevím, a já jsem se snažila přijít proč si nic nepamatuju. A taky jsem se snažila vzpomenout.

Milostný trojuhelníkKde žijí příběhy. Začni objevovat