Seděla jsem na posteli a byla na mobilu.
,,Dev? Za půl hodiny máš ty zkoušky tak by ses asi měla připravit” řekla Wanda když přišla do mého pokoje.
,,Jo jasně, díky” usmála se na mě a já jí to oplatila. Pak odešla a já se šla připravovat.
Oblíkla jsem se do svého zkušebního obleku a ještě jsem si zopakovala pár chvatů. Jinak pamatujete si jak jsem přečetla Pietrovi myšlenky? Nakonec z toho vzniklo to že mám superschopnost. Můžu někomu jak psychicky tak fyzicky ublížit pomocí myslí. A taky čtu myšlenky.
Šla jsem na zkoušky a tam už stála Nat se Stevem. Steve se na mě usmál a já na něho. První zkouška byla boj z blízka. To jsem trénovala s Nat. Šlo mi to perfektně a neměla jsem žádný problém.
Druhá zkouška byla střílení ze zbraně. Měla jsem terče normální i pohyblivé. Do těch co stály jsem se trefila 20/20. 15x do hlavy 3x do srdce a 2x do žalůdku. Pak jsem střílela na ty pohyblivé a to mi taky nedělalo problém.
Poslední zkouška, takže třetí byla bojování se schopnostmi. Šlo proti mně asi 5 agentů a všechny jsem vyřídila.
Když jsem měla hotovo ozval se hlas.
,,Výborně agentko. Nyní jste jedna z Avengers.” já se prudce otočila a tam stál Fury s něco jako úsměvem na tváři. Usmála jsem se taky a otočila se na Steva s Nat. Oba dva se na mě usmáli a já běžela k Nat ji obejmout.Na chvíli byla zaražená, ale potom mě obejmula zpátky. Odtáhla jsem se usmála se na ní a hned jsem objala Steva.
,,Šlo ti to perfektně” řekl a já se na něho vděčně usmála. Věnoval mi pusu na tvář a já se lehce zčervenala.
Šla jsem do kuchyně se najíst, protože mi po zkouškách dost vyhládlo. Na sedačce seděl Pietro,Tony,Clint a Wan.
Když mě Pietro spatřil hned ke mně přišel. ,,Tak co?” zeptal se a já se usmála.
,,Mám to. Jsem Avenger” on se usmál zvedl mě a zatočil se se mnou. Když mě pustil následně mě políbil. Já se zarazila, protože to nikdo nevěděl. Ve chvilce se zastavil, protože mu došlo co udělal. Jemně se ode mě odtáhl a vykulil oči.
,,To jsem asi neměl dělat co?” šeptal tak abych ho slyšela jen já a uchechtl se.
,,Asi ne” usmála jsem se a pomalu jsem se otočila k ostatním.
Tony seděl se skleničkou v ruce a s otevřenou pusou dokořán. Clint měl vykulené oči a těkal mezi mnou a Pietrem. Jediná Wan se začala smát, protože to věděla.
,,Ty?!” ukázal Clint na mě ,,A ty?!” ukázal na Pietra. Jen jsme se usmáli.
,,Jak dlouho?” zeptal se pro změnu Tony.
,,Asi jeden den, takže buďte v klidu” usmála se a šla si pro jídlo. Vzala jsem si donuty a sedla si vedle Pietra. Ten obmotal ruku kolem mého pasu, přitulil si mě k sobě a líbl mě do vlasů. Já jsem jen zavřela oči a užila si jeho přítomnost. Otevřela jsem oči a jedla jsem si svůj donut.
,,Hele, nic proti vašemu vztahu nemám, ale nebudete se předemnou takhle cukrovat” řekl Tony.
,,Tak to bych ti radil se teď nedívat” řekl Pietro a vášnivě mě políbil. Jemně jsem ho odstrčila, protože vím že není moc příjemné se dívat na dva lidi co se líbají.
,,Promiň Tony” řekla jsem a usmála se.
Pak jsem si všimla že se Clint lepí na Wan a Wan na Clinta. "Co je mezi vámi?" Poslala jsem ji telepatickou zprávu "Popravdě nevím.. pak si promluvíme" poslala mi ji zpátky a mrkla na mě. Vyrušila mě před obličejem ruka co máchala.
ČTEŠ
Milostný trojuhelník
Fanfic22letá Devine která je normální holka se setká s Avengers a následně se ocitne v milostným trojúhelníku.