2. Stark Tower

562 26 10
                                    

Když konečně doběhl a já se mohla postavit nevím proč, ale zatočilo se mi v hlavě a málem bych spadla pokud by mě nezachytili 2 paže. Otočím se a vidím tam svého blonďatého zachránce. ,,Dobrý?" usmál se ,,Jo.. jen nejsem zvyklá" zasmála jsem se tiše. ,,Tak pojď už čekají.. řekl bych na nás, ale oni oni o tobě neví" zasmál se a já s ním. Vzal mi kufr - OPĚT -  a šli jsme. Když jsme vystoupili z výtahu na sedačce seděli lidi. Jediný koho jsem poznala byl Stark a Rogers. Nějaká bruneta promluvila, ale byla zády k nám ,,Konečně jsi tady kde jsi tak dlo-" už se otočila. Ajaj. ,,Představuju vám Devine Brooklyn" řekl tónem jako by byl za mě pyšný. ,,Eh ahoj" nervózně jsem se usmála ,,Ahoj! Já jsem Wanda moc mě těší! Ty jsi nový Avenger? Je dobré mít v týmu další holku!" řekla brune- Wanda. ,,A-ahoj já jsem Devine a-a nejsem nový Avenger" řekla jsem sakra nervózně. ,,Proč tady je?" zeptal se Rogers. ,,Jde po ní Hydra" řekl Pietro

,,Hydra jde po hodně lidí a neschováváme je tady"  Řekl opět Rogers. Jop. Nemá mě rád. ,,Říkala jsem že budu na obtíž" šeptla jsem k Pietrovi a on si mě k sobě přitáhnul za pas. ,,Nejsi jen to musí pochopit. Neboj se" usmál se a pohladil mě po tváři. Usmála jsem se taky. Trošku jsem cítila že se červenám. Ne protože by se mi líbil, ale nikdy se nikdo ke mě tak nechoval.  ,,Jak víme že není nebezpečná?" Rogersi můžeš držet hubu? Vypadám někdo jako by chtěl co já vím vás zabít? Upřímně jsem mu to chtěla říct, ale Wanda mě předběhla ,,Není, podívala jsem se do její hlavy" cože?! Tak to abych si dávala pozor na co myslím.

,,A proč jsi jí přivedl?" zeptal se pro změnu Stark. ,,Jak jsem řekl jde po ní Hydra a já chci zjistit proč" chvilku bylo ticho. ,,Ale já klidně můžu jít-" chtěla jsem říct,ale zase mě někdo přerušil ,,Ne to ne klidně tady můžeš zůstat, ale bude tě cvičit tady agentka Romanovová. Pokoj budeš mít teď u Buckyho, protože tady není, ale hned potom budeš mít svůj pokoj. A my zjistíme proč po tobě Hydra jde" řekl Tony a já vyvalila oči. 1.O.M.G! 2. Jsem ráda že je na mě tak hodný a 3. Kdo je sakra Bucky?

,,No představovat se asi nemusíme-" Tony chtěl dokončit větu, ale pro změnu jsem ho teď vyrušila já.

,,Upřímně znám jenom Vás pane Starku a pana Rogerse. Teď už znám i Pietra a Wandu" usmál se. ,,Tak jo" stoupl si a začal obcházet lidi. Říkal jména a ukazoval. ,,Clint, Thor, Natasha, Bruce, Sam, Rhodey, Peter, a ostatní znáš. Jo a pak je tady Bucky, ale jak jsem řek teď tady není toho poznáš brzy. Kývla a že všemi jsem se seznámila.

Jsou opravdu milí, ale Steve mě pořád probodával pohledem "Doufám že vypadneš, protože ti nevěřím ani slovo" bylo mi to nepříjemné a tak jsem se vymluvila že už budu jít muset spát. ,,Hele moc ráda bych tady byla, ale jsem opravdu unavená a půjdu si už asi lehnout." se všemi jsem se rozloučila a když jsem odcházela Tony na mě křiknul ,,Jarvis tě bude navigovat do pokoje" ,,Kdo je Jarvis?"

J: To jsem já slečno Brooklyn

Koukala jsem se po obýváku jako idiot protože jsem nemohla přijít na to odkud se ten hlas ozývá

,,To je umělá inteligence nemá tělo je to pouze hlas" řekl Tony a usmál se ,,Aha děkuji, tak dobrou" Všichni mi odpověděli zpátky. Když jsem vešla do výtahu tak jsem si povídala s Jarvisem. Když jsem vystoupila byla jsem na chodbě, ale nevěděla kam jít. 

,,Jarvisi? Kde má Bucky pokoj?" Musela jsem se zeptat protože jsem neměla šajna kde může být.

J: Rovně a čtvrté dveře zleva slečno Brooklyn

,,Stačí Devine Jarvisi, ale děkuju" poté jsem přišla do pokoje. ,,Páni" vydechla jsem. Pokoj byl sladěný do černé a šedé. 

J: Slečno Devine mám Vám vzkázat od pana Starka že za chvíli příjde slečna Romanovová a přinese Vám oblečení 

,,Díky Jarve" jak řekl tak se stalo. Nat opravdu přišla s taškou oblečení ,,Tady jsem ti přinesla něco na sebe, myslím že úplně nebudeš nosit oblečení od Buckyho" řekla a usmála se na mě. Úsměv jsem jí oplatila. ,,Děkuju moc" ,,Za málo, já tě tady teď nechám, ráno se mnou budeš trénovat. Trénink začína v 8.00" řekla a odešla. Já se zatím osprchovala, oblíkla se, umyla zuby a šla spát.  

Milostný trojuhelníkKde žijí příběhy. Začni objevovat