2. BÖLÜM

3K 78 38
                                    

''Kendimize lüzumsuz bir savaş yarattık..''


Sonunda ilk gün bitmişti. Gerçekten merak ediyorum tek bir gün bile bu kadar yavaş geçmişken bu okula bir yıl nasıl katlanacağım. Her neyse. Zil çalar çalmaz mahalleliler olarak yola koyulmuştuk.

Emel'i de bir haftadan beri ilk defa yalnız bırakmıştık. Bir an önce gidip koskocaman sarılmak istiyordum ona, eminim ki keyfim yerine gelecek. Tekrar düşüncelerimle baş başayken Oğulcan'ın sesiyle irkildim.

''- Sevgili sınıf arkadaşlarımız bizi pek bir sevgiyle karşıladı dedi. Aman ne sevgi ne sevgi bıraksalar bir kaşık suda boğacaklardı bizi.

-'' Aman oğlum boşver bulaşma şunlara. Zaten saçma sapan gözdağı veriyorlar.'' Dedi Ömer.

-'' Kuzen bir şey sorucam eski Ömer Eren nerelerde Gördün mü? Çünkü normalde bulaşma filan demezdin bana, haklarından gelirdin? Hayırdır noluyor?

-'' Valla Oğulcan Asiye ile söz verdik birbirimize. Kavga filan yok dedik. Bursluyuz sonuçta, bu okul bizim için önemli.''

-'' Peki öyle olsun kuzi !

Ömer'in birbirimize verdiğimiz bu sözü hatırlaması beni mutlu etti. Demek ki o da benim gibi bu okulu ciddiye alıyordu. Zaten almaktan başka bir şansı da yoktu. Durumumuz malum.

-'' Asiyee ! kızım seninle de hiç dedikodu yapılmıyor ya. Nasıl buldun sınıftakileri, gözüne kestirdiğin yakışıklı var mı?'' Tabi ki bu soruyu tek bir kişi sorabilirdi. Aybike.

-'' Kızım izdivaç programı mı orası, saçmalama kimseyi gözüme kestirdiğim filan yok. O kibirli yaratıklarla işim olmaz benim.''

-'' Büyük konuşma Asiyeciğim, hem sende haklısın o kadar çok yakışıklı var ki ilk günden seçememen çok normal dimi ama?

-'' Off Aybike. Saçmalama, kimseyi filan seçmem ben.

-'' Hem bir şey diyeyim mi sana, arka sırada oturan hafif kızıl saçlı çocuk çok yakışıklıydı, gerçi yanındaki sarışın yeşil gözlü de fena değildi ama diğeri daha çok hoşuma gitti benim.''

Sarışın yeşil gözlü dediği an kafamda beliren kişi belliydi. Adını da bilmiyordum ama önemsemiyordum. Kendisinden adeta nefret etmiştim. Ama bilmemezlikten gelmeyi tercih ettim.

-'' Sarışın yeşil gözlü kim ya? Kusura bakma ama senin kadar dikkat etmedim.''

-'' Yeme beni Asiye o yakışıklılıktaki biri farkedilmez mi? Hem adı da Dorukmuş.''

-'' Bakıyorum da Aybike Hanım hemen isimleri öğrenivermişsiniz. Seninkinin adı neymiş bari? Derken Oğulcan atladı araya.

-''Noluyo Aybike seninki menin ki çıldırtma beni. Daha ilk günden.''

-'' Yok Abi bir şey laflıyorduk öyle Asiyeyle''.

Oğulcan'ın tipik Abi kıskançlıkları. Ama yine de bu ikiliye gülmekten kendimi alıkoyamıyordum.

_'' Neyse Asiye sonra konuşuruz biz senle.'' Dedi Aybike. Hiçbir şey konuşmak gelmiyordu içimden tek isteğim eve gitmekti. Durağa çok az bir mesafe kalmıştı ki otobüsün geldiğini gördük. Tabii koşmaktan başka bir çare kalmamıştı.

DORUK ATAKUL'DAN:

Bizimkiler tutturmuştu, okuldan sonra bir şeyler içip eğlenelim diye. Eve gidip dinlenmek istesem de eğlence dedin mi akan sular durur benim için. Hem biraz kafa dağıtmak da iyi gelirdi. Barda Berk ile beraber oturuyorduk. Kızlar daha gelmemişti. Kızlar ne zaman erken gelmişti ki? Ah şu kızlarr!

AŞKIN MELODİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin