Yatağıma yatmış ve Daniel'in sorusunu düşünüyordum, neden beni klana davet etmişti ki ?
Sonuçta ben özümde şeytan olsamda içimdeki kontrol edemediğim ve neredeyse kendisini öldürecek olan şeytanı düşünerek bu teklifi yaptığını düşünmüyordum.
Şu son günde başımdan çok şeyler geçmişti ve bunları düşünürken yorgunluktan uykuya dalmışım.
Uyandığımda odanın içini yeni fark edebilmiştim,yatak çok büyük olmasada epey rahattı fakat tam tersine oda çok geniş ve ferahtı. Odanın kendi banyosu bile vardı -benim gibi birisi için bu epey lüks bir şeydi,önce kalktım ve kapalı perdeleri açtım, güneş ışıkları çok parlaktı bir anlığına gözlerimi acıtsada içeriye dolan temiz hava ve gün ışıkları bana bir anlığınada olsa kafamdaki şeyleri unutturmuştu.
Dolabı açtığımda içine eşyalarım çoktan yerleştirilmişti, önce duşumu aldıktan sonra giyinip penceremin önünden dışarıyı seyrederek burdan çıktıktan sonra Daniel e vericeğim cevabı, neler yapmam gerektiğini düşünmeye başladım. Fakat şu bir gerçekti ki şu anda elimdeki küçücük bilgilerin yanı sıra yanındaki tehlikelerle Diana nın yanına gidemezdim, onu riske atamazdım. Bulunduğum durumdaki en güvenli ve mantıklı durum klanda kalmaktı . Geriye anlamlandıramadığım tek bir soru kalıyordu ve bunun cevabını almak için tek çarem Daniel ile konuşmaktı.
Kendimi zihinsel olarak toparladım ve yavaş adımlarla odamdan çıktım. Aşşağıdaki bahçeden sesler geliyordu elimden geldiğince sakin bir tavırla bahçenin kapısından dışarıya adım attım ve manzara karşısında gözlerim kamaşmıştı. Bu dev gibi villa yada klan artık neyse bir dağın üstüne kurulmuştu ve bütün şehir gözlerimin ucundaydı, manzara bir yana bahçenin büyüklüğü inanılmazdı. Gözlerimi manzaradan alabildiğimde ancak farkedebilmiştim, Daniel sırtında birisi oturmuş bir vaziyetteyken şınav çekiyordu, daha sargıları bile üstündeyken.
Yavaşca yanlarına yürümeye başladım, aramızda 10-15 adım kala üzerindeki adam beni farketmişti;
-Sanırım uyandığına göre burdaki işim bitti.
Daniel'in sırtından indi ve yanımdan geçip gitti. -Ne kadar sıcakkanlı-
Daniel ayağa kalktı ve yanıma geldi;
- Ben duşumu alıp geliyorum, sen oturup kahvaltını et,uzun zamandır birşeyler yemediğine eminim.
Daniel söyleyince farketmiştim cidden acıkmıştım. Beni yanıma doğru döndürdü ve bana bahçedeki büyük masayı gösterdi, masanın üzerinde bir kuş sütü eksikti, cidden kimdi bu adamlar!?
Masaya oturdum ve açlığımı yatıştıracak kadar birşeyler atıştırdıktan sonra Daniel
bahçeye girdi ve konuşmaya başladı ;-Eee Jack nasıl ,iyi hissediyor musun?
-Ne kadar olabilirsem.
Diye cevap verdim, hafif tebessüm etti ve devam etti;
- Peki teklifimi düşündün mü?
-Aslında düşündüm ,her şey çok iyi ve mükemmeldi yani benim durumuma kıyasla bu klan olayı kusursuzdu asıl sorun bunun fazla kusursuz olması, yani farkettiğin gibi kendi başıma çok güçlü bir şeytan değilim. Hatta güçlerimi nasıl kullanıcağım hakkımda hiçbir bilgim yok ve bir saatli bombo gibi içimde bir yaşam hırsızıyla yaşıyorum. Bu kadar çok sorunun içinde beni klana davet etmen için mantıklı tek bir sebep söyleyebilir misin ?
- Aslında seni klana davet etmemin asıl sebebi bunun klan liderimizden gelen bir emir olmasıydı.
O gün beni kurtaran ve içindeki kişiliğini bastıran da oydu.- Ama bana bizi kurtaranın kim olduğunu bilmediğini söylemiştin !
İçimdeki kişilik hakkında daha bilipte bana yalan söylediklerin neler ?Biraz sert bir tavırla söylemiştim , sonradan düşününce beni parçalara bölebilecek birisiyle bu şekilde konuşmak pek mantıklı bir hareket değildi. Heycanla ve birazda korkuyla vericeği tepkiyi bekliyordum.
-Evet, sanırım kızmakta haklısın ama bu bilgileri saklamamda gelen emirlerin bir parçasıydı, bu yüzden sana bunları söylediğimi kimse bilmemeli.
Evet manasında başımı salladım fakat sözlerindeki bir şey dikkatimi çekmişti;
- Gelen emirler derken ? Yani bu emirler nereden geliyor?
- Klanımızın lideri bu klanda yaşamaz , aslında onun kim olduğunu tam olarak bilen tek kişi az önce gördüğün Jason idi.
Jason lider ve klan arasındaki haberleşme kanalı görevini görür , soğuk tavrına zamanla alışırsın.
Sonuçta olaylar nasıl gelişirse gelişsin beni kurtardıkları bir gerçekti ve gidicek hiçbir yerim olmadığı için en iyi seçeneğim burada kalmaktı, belki kendim hakkında yeni şeylerde öğrenebilirdim
- Pekala , klanda kalmak sanırım benim açımdan en iyi seçenek olacak.
- Güzel, odanı çoktan düzenledik ve eşyalarını yerleştirdik. Sanırım şimdi sana klanımızı gezdirmeliyim, beni takip et.
Evet manasında başımı salladım ve beraber klanı gezmeye başladık. O kadar büyüktü ki bütün klanı gezmemiz bile en az 10 dakikamızı almıştı, en son klandaki diğerlerinin kaldıkları yerleri geçtikten sonra bana klanın kuralları ve görevler hakkında biraz bilgi vermesini istedim;
- Sanırım kurallar ve görevler hakkındaki bilgileri şimdiden öğrenmen yararlı olabilir.
Dedi, tekrar bahçeye çıktık ve Daniel konuşmaya başladı;
-klanımız görevleri direkt olarak almazlar. Müttefik klanlarımız vardır, insanlar isteklerini hazır formlara yazar ve görev dağılım merkezine gönderirler. Görev dağılım merkezinde bu isteklerin zorluklarına karşılık bir fiyat belirlenir ve klanlar güçlerine göre görevleri seçerler.
- Yani klan kapısında bulduğunuz bir çanta para ve benim bilgilerimin bulunması , görevi verenin belli olmaması bunlarda yalandı ?
- Hayır o olay tamamen gerçekti , normalde hiçbir insan görev isteği için Klanımıza gelemez klanların yerleri gizlidir. Senin durumun bir istista ve sonucuna bakıcak olursak görevi veren kişinin birşeyler bildiği ortada.
Neyse görev dağılım merkezinden bahsedicek olursak , her şehirde en az 1 tane GDM i vardır ve her GDM nin işbirliği yaptığı klanlar bellidir.
İnsanlar isteklerini GDM ne belirtirler ve GDM isteklerinin zorluğuna göre bir fiyat belirler , eğer müşteri fiyatı kabul ederse görev resmileşir ve merkezde yerini alır.
Her haftanın belirli bir günü GDM Klanlara açılır ve her klandaki kişiler kendi güçleri ve yetenekleri doğrultusunda görevler alırlar. Her kişinin görevden aldığı paranın %5 ini GDM alır ve bizim klanımız içinse kalan ödülün %20 si klan ihtiyaçları için Jason a verilir ve Jason parayı lidere ulaştırır, klanın giderleri ile lider ilgilenir.
Klanın kurallarına gelirsek , hangi klanda bulunduğunu saklamak zorunda değilsin sadece klanın yerini gizli tutmalısın ve klanın adına leke sürmemeye dikkat etmelisin. Sonuçta en ünlü klanlardan birisiyiz.-biraz kibirli bir laf gibiydi fakat klanın büyüklüğüne bakarsak bir yandanda hak vermiyor değildim.-
Konuşmamıza devam ederken içeriye altı kişi girmişti ikisi kız dördü erkekti, hepsi bizim yaşlarımızdaydı.
Kızlardan uzun kırmızı saçlı olan öne çıkıp yanıma geldi ve konuşmaya başladı;
-ooo demek uyanmışsın tam zamanında , şimdi güçlerini ve klana layık olup olmadığını ölçebileceğiz çünkü bugün klan savaşları zamanı ve sen bizimle savaşa geliyorsun.
Ne klan savaşları mı !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Şeytanlarım
Fantasyİnsanların melek veya şeytan olmayı seçebildiği bir dünyada doğuştan ,saf kan bir şeytanın hikayesi. 3 hikâyelik SAF KAN serisinin ilk hikayesi. -Benim Şeytanlarım -Meleklerin Yükselişi -İntikam