Yine bir iş görüşmesi daha başarısızlıkla sonuçlanmıştı, eh onları suçlayamam. Akademik açıdan bir sıkıntım yoktu, parlak bir öğrenciyim denilebilirdi, fakat söylediklerine göre sorun tavırlarımdı.
Sadece insanların beni kabul edebilmesi için olmadığım birisi gibi davranmak bana göre değildi.Bana kalsaydı 5 sene öncesinden bir klana katılmıştım , fakat diana o zamandan beri şeytan güçlerimi bir daha kullanmamam için bana söz verdirmişti. Normalde kendimi saklamak için bir sebebim yoktu, hatta tanıdığım bir çok ünlü birer şeytandı. Ama tabiki benim saf kan olmam işleri değiştiriyordu. Çünki her şeytan güçlerini ünlü olmak yada para kazanmak için kullanmıyordu. Güçlerini çeşitli amaçlar için kullanan klanlar vardı.
Sirkde çalışan klanlardan tutun ,suikastcilik yapan klanlara kadar.
Her şeytan kendi güçleri ve amaçları doğrultusunda bir klana katılır, tabiki her şeytanın gücü bir değil. teknik açıdan her insanın bir ayinle ve bir anlaşmayla bir şeytan olabildiğini söylemiştim ,peki o zaman neden herkes şeytan olmayı seçmesin ki ? kanatlar , süper refleksler , her açıdan insanlardan üstün olacaksınız.
Tabiki bu kadar değil, şeytan olabilmek için insanın bunu kaldırabilecek güçte,dayanıklılıkta olması gerekir -fiziksel güçten bahsetmiyorum- bu ruhunun,zihninin bunu kaldırabilmesiyle alakalı bir olay , eğer anlaşmayı yapıp, ayini gerçekleştirdiyseniz ve zihniniz bu baskıya dayanamazsa vücut güçleri reddeder ve bu güçler yavaş yavaş vücudunuzu içten başlayarak çürütür. Tıpkı az çok hatırlasamda, sekiz yaşındayken karşılaştığım şeytan gibi. Bu noktadan sonra yaşayabilen kimse olmamıştır, bu şeytanlar çürümelerini sadece başka canlıların hayat enerjilerini çalarak düzeltebilirler ,buda sadece geçici bir çözüm. Bu şeytanlar dünya üzerindeki canlılara tehdit oluşturdukları için, insanlardan oluşan gizli bir örgüt dünya üzerindeki çürümüşleri temizlemekle görevlidir.
İşte bu risklerden dolayı çoğu kişi normal bir yaşam sürer
Sadece artık kaybedecek bir şeyi kalmayan insanlar bu yola baş vururlar. Her ne kadar başarı oranı ortalamanın üstündede olsa çoğu kişi böyle bir risk almak istemez. Tabiki isteyen herkes olabilirden kastım gerekli ortam ve ayini gerçekleştirebilecek düzeyde ruhsal enerjiye sahip bir rahip gerektirir. Ölüm riskinden dolayı bu ayinler yasaklansada giderek artan şeytan nüfusuna karşın yetkililer seytanlara karşı herhangi bir ceza uygulayamıyorlar, tabiki yasalara uyulduğu ve sivil halkı tehdit etmediği sürece.İşte bu zihinsel , ruhsal dayanıklılık bir şeytanın güçlerinin büyüklüğünüde belirler. Peki benim saf kan olmam neden işleri değiştiriyordu ?
çünki saf kanlar için ruhsal dayanıklılık diye bir şey olmadığı için güçlerininde belirli bir sınırı olmadığını duymuştum işte bu yüzden bir saf kan olduğum anlaşılırsa peşime düşeceklerin sadece şeytan klanları olmıyacağını Diana da bende biliyorduk bu yüzden saklamaya karar verdik. Zaten istesemde güçlerimi nasıl kullanacağımı bilmiyordum. Güçlerim, kendim hakkında bu kadar az şey bilmek beni huzursuz etsede bu konuda elimden birşey gelmezdi.İsteksiz bir şekilde eve doğru gidiyordum Diana 'nın yeniden bir işe kabul edilmediğimi duyunca hissedeceği hayal kırıklığını ona yaşatmak istemiyordum fakat elimden bişey gelmez, ömrüm boyunca istemediğim bir işte çalışmamı oda istemezdi.
Öfff yine canım sıkılmıştı önümdeki taş parçasına gelişi güzel bir tekme attım fakat kafamı kaldırdığımda karşımda birisinin durduğunu farkettim ama çok geçti.
Taş parçası tamda adamın kafasına doğru gidiyordu durum kötüydü yapabileceğim tek şey bağırıp çekilmesini ummaktı, derken ben daha ağzımı bile açamadan fırlattığım taş parçası kafamın yanından bir mermi hızıyla geçti.
Olayın etkisiyle dona kalmıştım karşımda kanatlarıyla duruyordu taş parçası tamda kafasına çarpmak üzereyken kanatları belirdi ve taşı bana geri sektirdi.
İlk önce bunun bir şeytan olduğunu düşünmüştüm fakat kanatlarına bakınca bu farklı bir şeydi normalde şeytanların kanatları pullarla kaplıdır ve her kanat tek bir parçadan oluşmaktadır ama bu adamın kanatlarında pullar yerine tüyler vardı büyük ve taşı geri sektirme gücüne bakarsak pullardan daha sert mavi tüylerle kaplıydı ve her bir kanat 2 parçadan oluşuyordu toplam 4 parçadan oluşan parlak mavi renginde ve çelik kadar sert, bir şeytan kanadından fazlasıyla büyük ve hacimliydi kanatları. Bana yüzünü döndüğünde alnındaki simgeyi görünce artık kesinlikle emin olmuştum bu bir melekti.
Tıpkı anlatılan hikayelerdeki gibiydi her meleğin dönüştüğünde alnında kendine özgü bir simge olduğunu duymuştum ve kanatları , anlatılanlardan daha görkemliydi artık onun bir melek olduğundan emin olduğuma göre geriye tek bir soru kalıyordu.
Dost muydu yoksa düşman mı? !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Şeytanlarım
Fantasyİnsanların melek veya şeytan olmayı seçebildiği bir dünyada doğuştan ,saf kan bir şeytanın hikayesi. 3 hikâyelik SAF KAN serisinin ilk hikayesi. -Benim Şeytanlarım -Meleklerin Yükselişi -İntikam