Bölüm 7- Klan Savaşları Başlıyor!

627 54 13
                                    

-Ne klan savaşları  mı ?Öncelilkle siz kimsiniz, ne savaşı ?

-Heeee, şu bizi sorguluyana  da bakın.

Dedi içlerinden sarı saçlı ve gözlüklü olan kız ,Daniel konuşmaya başladı;
-Bunlar klanımızın diğer üyeleri, kızıl uzun saçlı olan Rose,sarı saçlı ve gözlüklü ise Serenity.

Bunlarda ikizlerimiz Joseph ve Jaden.

Cidden birbirlerine çok benziyorlardı,aralarında fark yok diyebilirdim, mavi dik saçlarından sırtlarındaki kılıçların duruş yönleri bile aynıydı 2 sininde kılıçları sağa yatık ve çapraz değil paralel duruyordu.

-Son olarak da şurdaki dik üçgen saçlı kas yuvası Taylor ve siyah uzun saçlı ise Oliver.

Yüzümü Daniel'dan onlara doğru çevirdim ve ;

-Tanıştığımıza memnun oldum.

Dedim sıcak bir tavır ile fakat sarışından başka kimsenin pek umurunda değil gibiydi, sadece o bana karşılık vermişti.
Sanırım gelen davet sadece bir emir sonucuydu, istenmiyor gibiydim.
Sonra tekrar Daniel 'a doğru döndüm, bakışlarımdan anlamıştı sanırım.

-Ah , klan savaşları değilmi, klan savaşları her sene belli zamanlarda eğlence amaçlı müttefik klanların toplanarak birbirleriyle savaştıkları bir etkinlik.

-Cümlenin içinde eğlence geçiyor diye savaş kısmını unutmam mı gerekiyor ?

-Biraz alaycı bir tonla söylemiştim-

Hem daha hiçbir gücüm bile yokken ben  neden savaşmak zorundayım ?

-Aslında savaşmaman gerektiği konusunda hem fikiriz, fakat Jason 'un söylediğine göre,lider yaralandığım için bu seferki savaşta savaşmama izim vermemiş ve benim bu durumumdan da seni sorumlu tuttuğu için-

-Beni mi sorumlu tutuyor?

-Aslında klandaki diğerleride seni sorumlu tutuyor, bu sebeple bu seferki savaşta benim yerime ilk 7 ye girmeni ve savaşırsan , güçlerini ölçüp bu olanlara değip değmeyeceğini görmek istiyorlar.

-Savaşırsam mı? Yani savaşmadan kurtulma şansım da mı var, nasıl ?

-Bunu oraya gidince açıklasam daha iyi olur.

-Peki bunun eğlence amaçlı olduğunu söylemiştin , neden bu işi bu kadar ciddiye alıyorsunuz ?

-Sana yolda açıklarım, geç kalmamalıyız.

Sonra 8 imiz birden yola çıktık. 2 ayrı limuzin ile gidiyorduk, kızlar ve daniel ile ben bir limuzinde ikizler ve Taylor ile Oliver diğer limuzindeydi. Limuzinler harekete geçer geçmez Daniel den devam etmesini istedim ve anlatmaya başladı;
- Klan savaşları hem sivil halk hemde bizim için dışarıdan bir eğlence etkinliği gibi gözüksede asıl durumunu incelendiğinde , klanların gelişme seviyelerini, güçlerini göstermesi bakımından önemli bir fırsattır.Bu sayede insanlar görevlerde özel olarak bizim klanımızı tercih ederler. Son 5 senedir liderlik bizim klanımızdaydı , istisnasız her savaşta.

Müttefik olduğunuz 3 klan ve bizimle birlikte toplam 4 klan arasıdaki bir savaş.

Night Slaughter, Death Silence, Dragon Fire ve Pegasus.

Fakat bu sene Death Silence klanına yeni ve çok güçlü şeytanların geldiğinin haberleri yayıldı. Bu nedenle sana klanın adını lekelememekten bahsetmiştim , yoksa bu lüks yaşamımızı tehlikeye sokar ve bunun olmasını istemeyiz.

Anladım manasında başımı salladım ve düşünmeye başladım , bu klan savaşları aslında gözükenden çok daha ciddi bir olay. Buna rağmen  ben savaşamazdım. Yani savaşmaya çalışsamda yapabileceğim hiçbirşey yoktu. Fakat beni endişelendiren en büyük olay yaralanma yada kaybetmek değil , içimdeki kişiliğin tekrar ortaya çıkmasıydı.

Benim ŞeytanlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin