Hazel Holt
Egy fülsüketítő zaj hangjára ébredtem, a telefonomért nyúlva kinyomtam az ébresztőt és vissza feküdtem az ágyba. Miközben próbáltam vissza aludni emlékfoszlányok ugrottak be álmomról, leginkább egy hatalmas erdőről és egy fiúról, de akárhogy próbálkoztam nem tudtam többet felidézni. Mivel sehogy sem sikerült vissza aludnom ezért felkelve az ágyról gardróbom felé vettem az irányt, hogy felöltözek. Egy szürke pulcsira és egy testhez simuló cicanadrágra esett a választásom, ezután bementem a fürdőszobámba, majd a tükörbe pillantva észrevettem kissé nyúzott tekintettem. Elvégeztem az arc ápolási rutinom és sötét barna hajamat lófarokba fogtam, ezután késznek nyilvánítottam magamat. A hétvégéim, mint szokásosan nyugodtan telnek, ilyenkor az csinálok, amit szeretnék, ezek azok a napok, amiket a legjobban élvezek. Bele gondolva a hetem egész jól telt az iskolában. A hétfőről inkább nem is beszélek Mel azóta is csak, azt a napot emlegeti. Bevallotta, hogy büszke is volt rám, amiért szóba mertem állni Asherrel.
***
A konyhába leérve apukámmal találtam szembe magam, aki a szokásos reggeli kávéját itta. Egy fehér ing volt rajta és egy hozzá passzoló kék vászon nadrággot viselt, barna haját pedig hátra simította.
- Jó reggelt - mondtam, aztán megöleltem.
- Neked is kincsem. Vannak terveid mára?
- Még nincs igazán, gondoltam reggeli után beszélek Melissával és elmegyünk valahova, ha ő is rá ér.
- Rendben, majd akkor hagyok itthon zsebpénzt. Anyukáddal ma tovább bent kelessz maradnunk a cégnél, ezért csak későn jövünk. Ha akadna valami gond hívj fel – ezután egy csókot hintve a homlokomra sietve távozott.
***
Később mikor végeztem a reggelimmel felmentem újra a szobámba, hogy felhívjam barátnőmet, szerencsémre két csengés után fel is vette.
-Szia – mondtam unottan.
- Szia. Mizujs? Van terved mára – kérdezte izgatottan Mel.
- Éppen ezt akartam kérdezni. Nincs kedved elmenni valahova?
- Háát – ahányszor Mel elhúzta a mondat végét, tudtam, hogy olyankor tervez valami.
- Milyen őrült ötlet jutott eszedbe? – a legutóbbi ötleténél kiszöktünk az éjszaka közepén a partra és csak kis híján múlott, hogy rajta kapjanak.
- Este lesz Chase-nél egy buli és arra gondoltam el mehetnénk.
- Ugye tudod, hogy a szüleim nem engednék meg?
- Igen ezért is gondoltam arra, hogy nálam alszol, én már megbeszéltem anyummal és elengedett, biztos, hogy falazna neked is, ha gond adódna.
- Nem is tudom – erre a válaszomra barátnőm elkezdett győzködni, majd több indokkal is elém állt miért is menjek vele.
- Kérlek szépen, hisz tudod, hogy mennyire bejön nekem Chase.
- Rendben elmegyek veled, de kölcsön kelessz adnod egy ruhát, mivel nincs mit felvennem.
- Ne is aggódj ezen, azt bízd csak rám.
- Oké, de én most megyek még fel kell hívnom a szüleimet is – ezt a feladatot nem gondoltam nehézkesnek, mivel már máskor is aludtam Melissánál és sosem volt belőle probléma.
- Rendben, akkor várlak kettőkor, addig is szia.
***
Később felhívtam a szüleimet és mint gondoltam megengedték, hogy Melnél aludjak. Mikor barátnőm házához értem be csengettem, majd vártam, hogy valaki ajtót nyisson. Pár perc múlva anyukája nyitott nekem ajtót és egy nagy mosoly keretében üdvözlött. Anyukájának, haja épp olyan gyönyörű volt, mint lányáé, nem volt kérdéses kitől is örökölte ezeket a jó géneket. Én anyukám mexikói származásának köszönhetően egy kicsit sötétebb bőrrel rendelkeztem, és apukám után én is sötét barna hajjal rendelkeztem, pedig a vörös jobban tetszett volna.
- Hazel milyen rég láttalak - ölelt meg a nő.
- Igen már rég jártam itt, jó újra itt lenni – mondtam mosolyt csalva arcomra.
- Örömmel hallom. Melissa említette elmennétek egy buliba.
- Igen szerette volna, ha vele megyek én is ezért igent mondtam.
- Köszönöm olyankor szívesebben elengedem, ha tudom, hogy egy barátnőjével megy, így legalább tudtok egymásra vigyázni.
- Én is így gondolom.
- Menj csak fel Melissa szobájába, hisz tudod az utat és már nagyon vár.
- Rendben és köszönöm.
***
Belépve a szobába barátnőm egyből megcsapott egy párnával, ami fejen talált. A laptopjából hangosan szólt a zene, szobája pedig egy kész csatatér volt, még az ablakról is ruhák lógtak.
- Örülök, hogy végre ide találtál. Órák óta rád várok és a segítségedre – sóhajtott egyet.
- Mégis mivel kapcsolatban?
- Nem tudom mit vegyek fel.
- Ha megmutatod az opciókat, akkor talán tudok neked segíteni.
Először egy fekete feszülős ruhát mutatott be, aminek, csak az egyik oldalán volt hosszú úja. Második ként egy gyönyörű király kék ugyan úgy feszülős csillogós ruhát mutatott be, ami spagettipántos volt. Harmadik választása egy smaragd zöld spagettipántos selyemruhára esett.
- Az én kedvencem a második. A kék illik a szemedhez és csak annyit mutat amennyit kell.
- Rendben bölcs választás. Te pedig a smaragd ruhát kapod meg, mivel az passzol hozzád a leginkább.
***
- Köszönöm – mondtam barátnőmnek és szorosan megöleltem. Nem tudtám elképzelni az életemet, ha ő nem lenne velem.
ALYSSIAROSSE
YOU ARE READING
R.E.M
RomanceHazel élete nem egyszerű. Mindent megtesz azért, hogy a szülei elvárásainak és tanulmányaiban jeleskedjen. Viszont mikor Asher Hudson az ismert modell át iratkozik Hazel magán iskolájában a rendszeresnek tűnő dolgok megváltoznak. Hazel és Asher soh...