Hazel Holt
A hétfő reggelem maga volt a káosz, mivel tegnap késő estig a beadandó feladataimmal foglalkoztam és csak hajnalok hajnalán érkeztem lefeküdni. Az életem ezen szakaszán kimertem jelenteni, hogy alvási problémáim vannak. Tehát, hol is kezdjem először is elaludtam, majd egy gyors zuhany után felvettem egyenruhámat, aztán az udvarra kirohanva szálltam be az autómba.
Az iskolába érve szokatlanul nagy nyüzsgés fogadott és csak ekkor jutott eszembe, hogy ma van az első napja a híres Asher Hudsonnak. Nem igazán lepett meg, mivel mindig ez történik, mikor valaki új lép a felszínre. Átszelve a tömeget sietve mentem az első órára, ami matek volt és mint tudtam Mrs.Johnson nem szereti a későn érkező diákokat. A terembe beérve Melissa vigyorgó arcával találkoztam, aki amint meglátott magával ragadva rángatott helyünkre.
- Azt hittem, hogy soha nem érsz már be- forgatta meg tenger kék szemeit.
- Csak szeretnéd, de ezek szerint a mai nap nem a szerencse napod, mivel láthatod itt vagyok- nyújtottam ki rá a nyelvem gyerekesen.
- Én ebben nem vagyok annyira biztos, ugyanis Asherrel közös matek óráink lesznek.
- De ő egyel felettünk jár ez, hogy lehetséges?
- Úgy drága barátnőm, hogy le van maradva matekból ezért az igazgatóság úgy döntött, hogy ami óráinkon vesz, majd részt - a mosoly Melissa arcáról levakarhatatlan volt és valamiért rám is hatással volt a lány boldogsága.
- Ez csak egy órát jelent.
- Lehet, de bármi megtörténhet még azon az egy órán is - kacsintott rám.
***
A beszélgetések abba maradtak mikor egyszere lépet be a terembe Mrs.Johnson és Asher.
- Diákok remélem tudjátok, hogy új tanulónk érkezet matek órára, ezért kérlek titeket tegyetek meg mindent annak érdekében, hogy az osztálytársatok felzárkózzon. Most kérlek ülj a helyedre.
Egy fehér pólót viselt, ami kissé feszült rajta, ezért rálátást adott szálkásan kidolgozott felső testére. Farmerja pedig passzolt a hozzá felvett pólóhoz, és cipőjéhez, amely egy fekete bakancs volt. Beletúrt halvány szőke tincsibe és megigazította a válláról lecsúszott táskáját, majd helyet foglalt.
Ezt nem hiszem el. Még szép, hogy a hátunk mögötti padra eset a választása, ezen kívül volt még két üres, de neki ezt kellet választania és ami a legjobban idegesített az a Melissa arcán levő hatalmas vigyor.
***
- Psszt! - suttogta valaki a mögöttem és hátra fordulva közelebbről is megcsodálhattam Ashert.
- Igen?
- Van egy tollad? Az enyém kifogyott – előre fordultam és kis idő elteltével rá találtam a tolltarómban megbúvó tollra.
- Tessék – a kezünk pár pillanat erejéig összeért, ami után furcsa érzés járta át a testem.
- Kösz.
Ezek után nem szóltunk egymáshoz amíg át nem tértünk a geometriára. Én viszont akkor vettem észre, hogy nincs nálam ceruza.
- Mel nem tudsz kölcsön adni egy ceruzát?
- Bocsi, de nekem is csak ez az egy van. De Ashertől kérhetsz egyet neki lehet van.
- Psszt! – fordultam újból hátra a fiúhoz.
- Igen?
- Van egy cerkád? – kutatva elő vett egyet, majd felém nyújtotta.
-Köszönöm.
-Neked bármit szépségem – majd egy csábos mosollyal jutalmazott.
Elvörösödve és a dühtől megvakulva próbáltam figyelni Mrs.Johnson szavaira, de ez az egy mondat, amit a fiú mondott elvette az eszemet és az óra további részében is csak erre tudtam gondolni.
- Nincsenek véletlenek Hazel, ezért jössz nekem egy karamellás frappuccinóval - erre a kijelentésére csak még jobban morgolódtam magamban – Amúgy volt még egy ceruzám.
- Melissa Parks áshatod a sírodat, mert ha innen kimegyünk fejbe váglak a matek könyvemmel!
***
Otthon már a szobámban a lefekvéshez készültem, de a mai nap túl sok volt nekem egyszerre. Melt az óra után tényleg fejbe vágtam a könyvemmel, persze óvatos voltam és ő élvezte az egész helyzetet, amit kialakított köztem és Asher között. Út közben a kávézó felé egész végig ezzel cukkolt én pedig már mit sem törődve vele hagytam elmenni szavait a fülem mögött, még azt is hozzá tette, hogyha barátok leszünk Asherel, akkor bemutathatom neki és így lesz esélye megismerni a fiút. Persze a megígért frappuccinót meg vettem neki. Ezek után részt vettem az edzésemen, ami a mai nap kivételesen rövid volt, ezért volt időm megcsinálni a házim és zuhanyozni is.
Befeküdtem az ágyamba és magamra húztam puha takaróm, majd leoltva a villanyt álomba merültem.
ALYSSIAROSSE
VOCÊ ESTÁ LENDO
R.E.M
RomanceHazel élete nem egyszerű. Mindent megtesz azért, hogy a szülei elvárásainak és tanulmányaiban jeleskedjen. Viszont mikor Asher Hudson az ismert modell át iratkozik Hazel magán iskolájában a rendszeresnek tűnő dolgok megváltoznak. Hazel és Asher soh...