Hazel Holt
Chase házát rengetek autó és tini vette körül. Én pedig úgy gondoltam, hogy még korán is érkezünk, hiszen még csak tízóra volt. A kertben több eldobot sörös üveg és pohár hevert. A teraszon, pedig csoportokban beszélgettek.
***
A dübörgő zenétől hangos házba beérve, alkohol és izzadság szaga csapta meg az orrom. Nappali közepén volt kialakítva egy kisebb táncparkett, a konyhában pedig egy pia és kaja részleg foglalt helyett. Chase meg pillantva minket hozzánk sietett és eligazított minket jó házigazda módjára, de szerintem csak a mellettem lévő lány érdekelte igazán. Tudtam már régebbtől beszélget Melissával, de a lány nem merte bevallani érzéseit és Chase sem tette meg az első lépést.
- Sziasztok! – köszönt ránk nézve.
- Szia! – mondtuk egyszere Melel.
- Örülök, hogy eljöttetek, nincs kedvetek csatlakozni hozzánk? – mutatott a kanapén helyet foglaló társaságra.
Én erre heves fejrázásál próbáltam jelezni barátnőmnek nem tetszésemet, de úgy látszik nem vette a dolgot, mivel nagy boldogan igent mondott.
- Persze, Igen lenne kedvünk!
- Kövessetek.
Éreztem, hogy ez az este még sok kellemtelen pillanatot hozhat magával és ez volt az egyik.
- Beszeretném nektek mutatni a barátomat Melt és a barátját Hazelt – meglepődtem, hogy tudta a nevem, mivel én egyszer sem említettem a fiúnak, ezért gondoltam Melissa lehetett.
Ha eddig nem kaptam pánik rohamot, akkor most fogok, mivel jobban megfigyelve a hat fős társaságot észrevettem közöttük megbúvó Ashert is.
Szerencsémre én mellette foglaltam helyet, Mell pedig Chase mellé ült. Ezután heves beszélgetésbe kezdtek én pedig csendben próbáltam hallgatni őket. A témák nem igazán voltak érdekesek, nem is értettem néha miről is beszélnek, viszont Melissa velük együtt szórakozott.
- Hazel figyelsz te rám? – szólt hozzám Asher.
- Bocsi, nem figyeltem. Mit szerettél volna kérdezni? – velünk nem foglalkozva beszélgettek tovább a többiek valamilyen vicces edzésről a kosárpályán.
- Emlékszel mikor meséltem, hogy tudok zongorázni? – kérdezte sejtelmesen a fiú, de nem értettem kérdését, mivel nem rémlett nekem ez a beszélgetés.
- Nem, nem rémlik semmi, szerintem nem én voltam az, akivel erről beszéltél.
- Hmm érdekes, akkor nem lényeges.
- Rendben.
- Nem lenne kedved kimenni? Itt bent elég nagy a hangzavar.
- Igen, miért ne.
***
Kiérve az udvara megcsapott a hideg szellő, ami átjárta testemet, ezért ösztönösen magam köré szorítottam kezeimet. Asher ezt észre véve kabátját vállamra terítette, amit örömmel elfogadtam.
Csak egy pár ember volt kint velünk együtt. Felnézve az eget csillagok borították, amelyek ámulatba ejtettek.
- Nem gondoltam volna, hogy eljössz.
- Nem is terveztem. Melissa miatt jöttem – néztem rá.
- A barátnőd látom oda van Chase-ért.
- Igen, szerintem szép párt alkotnak egymás mellett.
- És te? Te, hogy állsz a fiúk terén.
- Hadilábon – nevetem – Nincsen időm ismerkedni.
Hirtelen csend telepedett közénk. Nem igazán tudtam mit is kéne tennem vagy mondanom, hogy ezt megtörjem. Inkább csak békésen egymás mellet állva néztük a csillagokat.
- Szerintem jobb lesz, ha bemegyünk kezd hidegebb lenni – törte meg a csendet a fiú.
- Igazad van, nekem még meg is kéne keresnem Melissát.
***
Beérve a házba észre is vettem barátnőm a táncparkett közepén, ezért ott hagyva a fiút hozzá siettem. Amint oda értem hozzá, megcsapott a belőle áradó tömény mennyiségű alkohol illata.
- Mel szerintem jobb lesz, ha megyünk. Nem festesz valami jól.
- Kérlek ne, jól érzem magam. Én még táncolni szeretnék.
- Merre vannak a többiek és hol van Chase, azt hittem vele vagy.
- Ő egy fasz és üzenem neki, hogy bekaphatja, de most táncolj velem.
Megfogva Mel kezét berángattam a fürdőbe, majd meg próbáltam rendbe szedni. A csaphoz vezetem és arcát megtörültem hideg vízzel, remélve, hogy észhez tér. Mikor már azt hittem sikerült valamire jutnom a barátnőm a wc-hez hajolva adta ki magából az alkohol mennyiséget. Tudtam, hogy egyedül nem tudom kivinni a lányt az autóhoz, ezért magára hagyva indultam megkeresni Ashert segítségért. A fiút megtalálva elszégyelltem magamat, ugyan is egy lány torkán dugta le a nyelvét.
-Asher – szólítottam meg - Kérlek tudnál segíteni? – amint a fiú észrevette jelentélem eltolta a lányt magáról.
- Miben?
- Melissa rosszul van és egyedül nem tudom ki vinni őt a kocsihoz – nem mertem rá nézni ezért a földre szegeztem tekintettem.
- Rendben, segítek.
- Ash és most csak úgy itt hagysz – kiabálta utána a lány.
- Mindjárt jövök – felelte hűvösen a fiú.
***
A fürdőbe beérve ketten felsegítettük Melt és kivittük a kocsihoz. A kocsiba beültette a fiú a barátnőm, majd hozzám lépet.
- Köszönöm a segítséget, de én azt hiszem, hogy most megyünk – már ültem volna be az autóba, de a fiú megragadta a csuklómat.
- Sajnálom az előbbit, nem akartalak kínos helyzetbe hozni – túrt bele idegesen a hajába.
- Nem tettél semmi rosszat, hiszen barátok vagyunk nem?
- De, igen – néztünk egymásra – Hát akkor majd találkozunk a suliban. Szia.
- Szia.
***
Az útközben nem igazán tudtam hova rakni ezt az érzést, amit ma éreztem miközben Ashert mással láttam. Legbelül reménykedtem, hogy Mellnek igaza lesz és hogy jön valaki különleges, de ma kiderült, hogy az a valaki nem ő.
ALYSSIAROSSE
YOU ARE READING
R.E.M
RomanceHazel élete nem egyszerű. Mindent megtesz azért, hogy a szülei elvárásainak és tanulmányaiban jeleskedjen. Viszont mikor Asher Hudson az ismert modell át iratkozik Hazel magán iskolájában a rendszeresnek tűnő dolgok megváltoznak. Hazel és Asher soh...