NYOLCADIK

61 8 0
                                    

Hazel Holt

Az ablak melletti asztalnál helyet foglalva, kezünkbe vettük az ital lapot és kiválasztottuk a nekünk tetsző turmixot. Annyi választék volt és mindegyik jobb volt a másiknál, ezért úgy döntöttem megvárom ki mit választ először. A pincér egy velünk egy idős helyes srác volt, fekete dús hajjal és gyönyörű zöld szemekkel. Biztos minden lány elolvadt tőle, ahogyan én is.

- Egy epres turmixot kérek csokis öntettel és jó sok tejszínhabbal a tetején- mondta a mellettem ülő barátnőm.

- Nekem egy banános turmix lesz szója tejjel és tejszínhabbal – szólalt meg Chase.

- Én egy vaníliás turmixot kérek csokis öntettel tejszínhab nélkül.

Borzasztóan bámulhattam a pasit, ami szerintem neki is feltűnt, mert mikor elhagyta az asztalunkat rám mosolygot. Én pedig ennek köszönhetően paradicsom vörös lettem.

- Jézus Hazel ne ilyen feltűnően flörtölj – nevetett fel Mel ami engem és Chaset is mosolyra késztettet.

- Viszont a témához vissza térve, milyen kis mocskos titkokat rejteget ez az Asher?

- Röviden és tömören én és ő négy éve ismerjük egymást. Az apja nagy befolyással van rá, neki köszönheti a modell pályáját legfőképpen. Az anyja nemrég halt meg két éve egy autóbalesetben. Az előző iskoláját azért hagyta ott, mert többször is verekedésbe keveredett. Amióta a baleset megtörtént dührohamai vannak, de mostanra már kezelhetővé váltak. Ezen kívül tavaly teherbe ejtett valakit és az apja mindent megtett, hogy ne jusson ki ez a hír a nyilvánosságra, mert akkor lőttek volna a karrierjének – én csak elszörnyedve hallgattam Chaset, nem akartam hinni, hogy valójában ilyen ember lenne- Régen számíthatunk egymásra, de ő csak egy felszínes kapcsolatot ápol velem, nem hajlandó ezekről beszélgetni. Lényegében ennyi az egész.

- Nem tudom, mit kéne mondanom, nem is igazán tudok megszólalni ezek hallatán. Ez mind borzasztó, nem is értem, hogy bírta ezt az egészet – csak a fejemet fogva próbáltam felfogni min kellet keresztül mennie. Sajnáltam. Sosem gondoltam, hogy bárki is megérdemelné ezt.

- Magának is köszönhet egy pár dolgot, de ez az elmúlt pár év számára elég szívás- értett velem egyet a fiú.

Gondolatainak a pincér zavarta meg, mikor megérkezett az általunk rendelt italokkal.

- Akkor neked lesz az epres, neked a banános szója tejjel- tette elénk az ínycsiklandozóan kinéző turmixokat- És neked pedig a vaníliás- kacsintott rám, én pedig egy hatalmas mosoly keretében megköszöntem, majd tovább ment a dolgára.

- Jézus, ezt nem hiszem el- kiáltottam fel örömömben.

- Mi az, Hazel? – kérdezte kíváncsian Mel.

- Nézd a poharamra írta a telefon számát.

- Még a végén lesz kivel eljönnöd a téli bálba – kacsintott rám.

- Hát nem tagadom helyes a srác, tehát szívesen lementem a számát.

Viszont az örömöm nem tartott sokáig ugyan is váratlan vendégek érkeztek a bárba.

- Lányok ne forduljatok meg, ugyanis Asher, Rita és a barátaik most érkeztek meg- figyelmeztettet minket Chase. Remek egy ideig el is felejtettem a létezésüket erre, pedig megjelenek- És felénk tartanak.

- Sziasztok – köszöntek nekünk egyszerre – Leülhetünk?

- Persze nyugodtan, de szerintem nem férünk el ennyien – imádlak Melissa a nagy szád miatt.

- Nem baj, akkor én majd Asher ölébe ülök- Rita egy gyönyörű lány volt. Hosszú dús csokoládé barna haja tökéletesen omlott le a vállára. Kreol bőre, pedig kiemelte a mese szép kék szemeit. És ekkor ugrott be, hogy vele láttam Asher azon az este.

- Mi járatban vagytok erre?

- Csak szórakozni jöttünk – szólat meg az egyik fiú, aki Asherrel beszélt a szekrényénél.

- Be sem mutatkoztunk egymásnak. Az én nevem Rita Olson- nyújtotta felénk a kezét barátságosan.

- Az én nevem Melissa Parks – mutatkozott be végül ő is.

- Én Hazel Holt vagyok – ráztam meg a kezét.

- Örülök, hogy megismertük egymást, az új barátok sosem ártanak.

Szerettem volna azt hinni, hogy Rita egy ellenszenves lány viszont egész idő alatt, kedves és szeretettel teli volt. Ő is a mi iskolánkba jár, velünk egy idős, viszont egy másik szakon van, ezért nem találkozhatunk egymással. Idő közben megismertük a két fiút is. Az egyiket Grayson Blacknek hívták a másikat, pedig Liam Pricenak. Grayson a kosárcsapat kapitánya volt Liam, pedig a csapattársa egyben legjobb barátja. Asher és én egész idő alatt csendben ültünk egymással szemben. Haza szerettem volna menni és elrejtőzni a takaróm alatt a világ elől.

- És nektek van párotok már a bálra? – érdeklődöd Rita.

- Én Chasel megyek – miről maradtam le, nem is említette nekem Melissa ezt az apró részletet, lehet a parkolóban hívta el – Hazel, pedig azzal a pasival ott – Mel pontosan a pincér fiúra mutatott. Nem is biztos, hogy eljön velem, csak a telefon számát adta meg, erre Melissa jó, hogy nem esküvőt szervez.

- Nem rossz fogás- kuncogott a lány.

Ashere pillantottam, aki póker arccal vizslatott engem én erre zavarodottan felhúztam az egyik szemöldököm, mert nem értettem miért kell bámulnia.

***

Haza érve nem találtam senkit, csak egy cetlit amire az volt írva, hogy el kellet menniük a szüleimnek egy üzleti útra és hogy sietnek haza hozzám. A hűtőből kivettem a narancslevet töltöttem magamnak egy pohárral és felmentem a szobámba. Az ágyra ledőlve éreztem, csak igazán milyen fáradt is vagyok. Tehát nem kellet sok idő, hogy elaludjak.

ALYSSIAROSSE

R.E.MWhere stories live. Discover now