Hazel Holt
Első naplóbejegyzés
Hónapok teltek el az utolsó beszélgetésünk óta, az idő elteltével újra az iskolára és a barátaimra koncentráltam, most pedig úgy alakult, hogy van egy fiú is, aki érdeklődik irántam. Attól a naptól kezdve mikor először megismertem őt többször is beszélhetünk és találkoztunk. Ace Larson tizenkilenc éves egyetemista, aki a turmixbárban dolgozik, mert szeretne önállósodni és idővel, mikor sikeresen elvégezi az egyetemet el költözni innen. Könnyen megértettük egymást, mint kiderült remek hallgatóság és rendkívüli jó humorral rendelkezik. Az első hivatalos randin egy kávézóba mentünk, ahol annyira izgultunk mindketten, hogy véletlen az italát felborította az asztalról, ami rám ömlött a kínos percet a nevetésem szakította félbe így ő is felengedett egy idő után, majd sűrű bocsánat kérések között felajánlotta kifizeti a ruhám, viszont nekem mondtam. Mint kiderült ő a legfiatalabb a testvérei közül összesen hárman vannak. Remek szülei vannak, akik mindenben kisegítik és mellette állnak rosszban és jóbban egyaránt. Én is meséltem neki az életemről, hogy jobban megismerjen, meglepetésemre bevallotta, hogy bejövök neki és nem gondolta volna, hogy felhívom végül. Három hónap után megkérte legyek a barátnője mire örömömben megcsókoltam. Arra vártam, hogy jöjjön egy nagy Ő az életembe, ezért addig tartogattam magam míg úgy nem véltem megtaláltam, viszont ebben az évben már két fiút is megcsókoltam és egyiket sem bántam.
Asher többször is megpróbált kapcsolatba kerülni velem, míg végül feladta. Az álmaimban sem találom már. Nem akartam az eltitkolt szeretője lenni, akit nem mer felvállalni mások előtt. Sose akartam valaki életében a második lenni, vagy tönkre tenni egy kapcsolatot. Volt egy pillanat, mikor úgy döntöttem beszélni szeretnék vele a történtekről, ekkor elmentem a házához, de amint oda mentem meg is bántam. Rita nyitott ajtót egy nagy pólóban zilált tekintettel. Bocsánatot kértem, majd távoztam és sose néztem vissza. Arra gondoltam, hogy felkeres Asher a látogatásom után, viszont nem hallottam felőle semmit utána sem. Kettőnknek az a legjobb, ha távol maradunk egymástól.
Második naplóbejegyzés
Nyakunkon van már a téli bál. Melissa el van havazva és még a szokásosnál is feszültebb, azt szeretné, hogy minden tökéletes legyen én pedig próbálok neki a lehető legtöbb módon segíteni.
Az egyik nap dupla randira mentünk mi négyen én, Ace, Mel és Chase. Halál a Níluson című filmet néztük meg. Mindvégig sejtettem, hogy a férj a bűnös, de többiek másokat gyanúsítottak meg, végül igazam lett, viszont az is kiderült nem a férj volt az egyedüli tettes. A film után beültünk valahová kajálni, majd utána hazamentünk. Aznap felettébb jól éreztem magam, megfeledkeztem az elmúlt hónapokról és végül úgy éreztem túl tudom tenni magam rajtuk.
Harmadik naplóbejegyzés
Ma mutatott be először a szüleinek. Nagyon izgultam az idő alatt és ahányszor Ace látta rajtam csak bátorítóan megszorította a kezemet. A félelem érzetem, viszont azonnal elillant, mikor láttam, hogy a szülei szívélyesen fogadnak és én úgy vélem meg kedveltek. Találkoztam a testvéreivel is és kiderült az egyikük Grayson volt, aki Asher egyik közeli barátja, de nem értettem miért nem árulta el ezt a turmixbárban, mikor egy asztálnál ültünk. Ekkor újra kissé feszültebb lettem, mivel úgy éreztem egész idő alatt szemmel tart engem. Lehet sejt valamit? Habár azt kétlem, viszont, ha mégis, amúgysem tettem semmit.
Negyedik naplóbejegyzés
Este hajnali három óra volt, mikor egy üzenetem érkezett Ashertől. Az állt benne
A- „Kint vagyok a házad előtt beszélnünk kell"
H- „Menj el, már megmondta neked ne keress többször"
A- „Nem fogok tudni elaludni, ha ezt nem mondom el neked"
H- „Miért nem írd le az egyszerűbb lenne?"
A- „Személyesen szeretném"
H- „Nem ér rá holnapig? Hajnali három van, tudod mások aludni is szoktak"
A- „Te vagy az oka annak, hogy nem tudok aludni és most Kérlek szépen engedj be"
H- „Az előbb még csak kint akartál beszélgetni, most pedig már be szeretnél jönni? Azt lesheted"
A- „December eleje van és rohadt hideg van ide kint. Megesküszöm utoljára látsz többé, ha úgy akarod ezután is, de nem tudom többé magamban tartani, már hónapok teltek el és úgy gondoltam, ha időt adok neked könnyebb lesz utána, de tévedtem"
H- „Rendben"
ALYSSIAROSSE
YOU ARE READING
R.E.M
RomanceHazel élete nem egyszerű. Mindent megtesz azért, hogy a szülei elvárásainak és tanulmányaiban jeleskedjen. Viszont mikor Asher Hudson az ismert modell át iratkozik Hazel magán iskolájában a rendszeresnek tűnő dolgok megváltoznak. Hazel és Asher soh...