1.Bölüm|"Uykusuzluğa Gam Vurmuş Gece "

27 6 6
                                    

Şuraya bir kar tanesi ve tarih alabilir miyim ❄️ ❤️

Yazma tarihi
25.07.2020
23.17

Yayınlama tarihi
24.04.2021
01.19

                PARANOYA | GARDENYA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


PARANOYA | GARDENYA

1.Bölüm: Uykusuzluğa Gam Vurmuş Gece

Blue-Foundation - Eyes on Fire

Namlusu şakaklarıma bastırılmış bir silahla, bu aleme açılan gözlerim için bir hayli sadakatsizdi dünya.

Yağmur damlaları, şiddetle camı yumrukladı. Belkide, içeriye girecekmişçesine  tetikteydiler. Fakat sıkı sıkıya kapatmış olduğum cam,neyseki bu isteklerini muzdarip bir şekilde geri çeviriyordu.
Elimdeki salep bulunduğu bardaktaki ısısını belli ederken, tutmam bir hayli zorlanıyordu. Sıcağa dayanıklı olmayan eller için kulpsuz bir bardak,yanlış bir seçimdi.

Büyük bir yudum, ağzımdaki  kuruluğu giderirken, hesaba katmadığım sıcaklık boğazımı yakarak mideme indiği anda küçük bir küfür dudaklarımı kolaçan etti.

Arka fonda çalan, Blue-Foundation, Eyes on Fire şarkısı  gece ve yağmurun, pistte uyumla dans ettikleri tek şarkıydı.

Yağmur, gece ve müzik.
İşte, bir huzur bu kadar basit bir şekilde elde edilebilirdi.

Buruk bir tebessüm peydah etti dudaklarımda. Kafam geriye döndü, duvardaki saate ilişti gözlerim.

03.05

Uykusuz ve yorgun bir vücut, ne kadar enerjik olabilirse, yine de gelmedi; nereye kaçtığını bilmediğim gaflet.

Elimdeki yanma hissi kendini yavaş yavaş kaybederken, birkaç yudumda bardağın dibini görmemi sağladı.

Kupayı, kalçalarımı dayadığım tezgaha bıraktım. O sırada büyük bir gökgürültüsü eşliğinde, etrafı beyaza boyayan bir şimşekte onu takip etti.

Kim dedim içimden.

Kim,ölmüştü de;yağmurlar bu kadar ers, şimşekler bu kadar fürug ile  veda ediyordu ona.

Oysaki O gittiğinde, bir damla yağmur yağmamıştı yeryüzüne.

Bir bulut bile,kararmamıştı. Aksine; bir nur kadar parlak olan ay,tüm ihtişamıyla birlikte yıldızlarla dans ediyordu. Etrafta toprak kokusuna dair bir iz yoktu,ölüme dair hiçbir kanıt olmadığı gibi.

Mayhoş bir koku insanı gülümsetebilirdi, tabi ki bir ölüm o geceyi perçinlememiş olsaydı.

O geceye dair çıkan bir iz, tüm benliğimi ele geçirmemiş olsaydı.

BİTTİ

İlk bölümümüz sonlandı.
Karakterler ile ilgili düşünceleriniz nelerdir ?
Vote ve yorum yapmayı unutmayın 🌸

P A R A N O Y A (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin