2.4

12 0 0
                                    

Çok uzun zamandır buraya yazmıyordum...
Cidden.... Bu takıntıyı yeneceğimi sana söylemiştim ama sorun şu ki... artık hiçbir kadına duygu hissedemiyorum. Hatamın ne olduğunu gayet iyi anladım. Fazla şefkatliydim... Fazla iyiydim.
Tam olarak bu yüzden yürümedi. Bana hiç söylemedin ama sanırım sıkıldın. Hiçbir kızla seni kıskandırmadım ve içinde bir heyecan yaratamadım.
Sonrasında sana kendimi tamamen adadım. Her şeyim oldun ve bu da sana fazla geldi.
Sana karşı çok iyiydim. Hiçbir zaman kızmadım. Senin düşüncelerine değer verdim ve kendi düşüncelerimden bile sırf senin için vaz geçtim.
Hatalıydım.
Ve... büyüdüm. Geliştim.
Şefkat yerine kadınların acı ve heyecana daha çok bağlı olduğunu fark ettim.
Bu beni kadınlardan soğuttu.
Ben asla böyle biri olmayacağım.
Gerekirse yalnız ölürüm asla bir kadın için kansız bir kancığa dönüşmeyeceğim.
Bunu yapamam.
Bu benim özümde yok.
Ben kibar ve düşünceli bir insanım... ve bir kez bağlanırsam sonuna kadar giderim. Kederim yüzünden kimsenin endişelenmemesi için sessiz kalırım. Kalp kırmaktansa kırılmayı tercih ederim.
Şefkatimi kaybetmektense ölmeyi yeğlerim.
Ben değişemem.
Kimse için değişemem.
Sırf daha fazla aksiyon için kendimden, olduğum kişiden taviz veremem.
Bu bana yakışmaz.
Yalnız kalacağım.
Belki de ölene kadar...
Dürüst olayım.
Nefret ettiğim birine dönüşmektense tüm insan ilişkilerimi feda edip yalnız ölmeyi yeğlerim.
Bu benim son sözüm.
Ve "Canımın içi" diye bir şey kalmadı bende.
İnancımı öldürüp kadınların gerçek yüzünü bana gösterdiğin için minnettarım.
Umarım mutlu bir hayatın olur.
Bir daha görüşmemek dileği ile...
...
Karşı tarafı suçlarken bile kendini gizlice suçluyor olmana mı gülsem yoksa bir yandan da kendini haklı gösterme çabana mı gülsem cidden bilemedim...
Komik.
Ve üzücü.
Asla suç tek kişide değildir sevgili ben...
Sadece senin kararınla o iş yürümezdi.
Ayrıca sen sadece bir seçenektin.
O seni seçmedi.
Eğer seçenekler arasındaysan hiç seçilmemen daha iyi.
En azından onun sana ne kadar değer verdiğini anlamış oldun.
Sevgin ona çok ağırdı.
Bunu kaldıramadı.
En kolay yolu seçti.
Gelecekte sende birine bunu yapacaksın.
İşin komik kısmı...
Tamamen bilinçsiz olacak.
...
Buradaki tüm başına gelenler senin yaptığın seçimler sonucu oldu ilk benliğim.
Bunların hepsi bizim verdiğimiz kararlar sonucu oldu.
Kendine acımak yerine hamle yapsaydın eğer... İnan bana her şey çok farklı olurdu.
Ama haklı olduğun tek bir konu var.
Fazla iyi davranırsan her zaman terk edilen sen olursun, fazla iyilik nankörlüğü yanına getirir.
Karşı tarafın senden sıkılması ile sonuçlanır bu hareketlerin...
Karşı taraf haklıydı.
Ve sen fazla duygusaldın.
Bu yüzden oldu her şey...
O da eğlenebileceği birine gitti doğal olarak ama yine de aklında hep kaldık.
Öğrendik artık.
Ve bu öğrendiğimiz şeyler hala hoşumuza gitmiyor.

Elveda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin