💚Epilog💙

505 58 61
                                    

Louis

Křičel jsme, brečel a prosil. A pak se mnou někdo zatřásl. Nechápavě jsem otevřel oči a uviděl ho. Okamžitě jsem se mu vrhl okolo krku.

" Jak to, že nejsi mrtvý?" Výkřikl jsem

" Co to povídáš?" Zeptal se smíchem.

" Má být mrtvý Nialle. Vždyť jsem tě před pár dny pochoval" vysvětloval jsem.

" Vážně jsi blázen" zavrtěl hlavou.

" Já nejsem blázen. Vážně se to stalo. Střelili tě. I Zayna s Liamem. A Harryho probodl." Zavrtěl jsem hlavou. Co se to tu dělo?

" Vždyť Harry leží vedle tebe" poukázal na postel, které byla kousek ode mě a vážně tam ležel. Panebože.

" A Liam se Zaynem se nedávno zasnoubili, ale chtěli počkat se svatbou na vás, ale před týdnem odletěli na menší dovolenou. Nechtěli, ale dokopal jsem je" usmál se Niall. Všechno to byl jen blbý sen. Oddychl jsem si.

" A co je s Harrym?" Zeptal jsem se, ale odpovědi se mi už nedostalo, protože se ozval výstřel.

Niall padl mrtvý k zemi. Co se to tu sakra děje?

" Ale ahoj Louisi, jsi rád, že mě vydíš?" Uchechtl se Kile a namířil na mě zbraň.

" Řekni sbohem" usmál se a vystřelil.

Zaječel jsem a s trhnutím se probudil.

" Co tu ječíš?" Ozval se Harry ode dveří s úsměvem.

Vyletěl jsem z postele a skočil mu kolem krku. Zasmál se a vysadil si mě na sebe.

" Miluju tě" zašeptal jsem a políbil ho.

" Vždyť to já tebe taky, hlupáčku můj" usmál se a povalil mě do postele.

" A co se ti vlastně zdálo, že jsi tu tak ječel?" Zeptal se Harry zvědavě.

" Ale to nestojí za řeč, zlato" usmál jsem se a políbil ho.

Tohle byl vážně divnej sen. Doufám, že se nevyplní.

" Harry? Jak jsme se vlastně poznali?" Zeptal jsem se.

" Pořád se ti nevrátila paměť viď?" Zeptal se Harry smutně. O čem to mluví?

" Unesl jsem tě, protože jsem se do tebe na první pohled zamiloval. Ty jsi se do mě posléze taky zamiloval, ale pak jsi zjistil mojí minulost a chtěl si ode mě pryč. Nemohl jsem tě u sebe držet násilím, a tak jsem tě vezl domů, jenže nás srazil nějaký opilec kamionem. Ztratil jsi paměť. Oddělili nás od sebe. Jediné, co ti po mě zůstalo byl tenhle řetízek" ukáže na řetízek kolem mého krku.

" Pak jsi potkal Kila. Začal jsi s ním chodit, ale nikdy jsi ho nemiloval. Pak jsme se potkali a ty jsi se do mě znovu zamiloval. Opustil jsi Kila a on se  chtěl mstít. Prišel k nám domů s gorilami. Mě unesl. Liama, Zayna i Nialla málem zabil, ale naštěstí to přežili. Zayn i Liam jsou zasnoubení. Pak nevím, co se stalo, ale probudili jsme se v nemocnici. Ten čůrák utekl z vězení a dostal se do nemocnice. Postřelil tě. Několikrát tě ztratili, ale ty jsi bojovník a přežil jsi to. No a teď už je to nějakých pět měsíců, co jsme zasnoubení" usmál se Harry.

" Právě se mi to všechno zdálo, Harry, akorát trošku víc drasticky" zašeptal jsem.

Konec

Tak co na to říkáte?❤️

Doufám, že už mě nemá nikdo chuť zabít❤️

365 days - znovusheldání [Larry Stylinson] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat