💚3.kapitola💙

634 62 20
                                    

" Louisi , kde jsi??" Ozval se Kileho hlas, ale zněl jinak. Počkat Louisi mi říká jen v jednom případě a to když je na mě naštvanej. Udělal jsem snad něco???

Louis

" V ložnici" ozval jsem se, sedl si na postel a čekal až se tu Kile objeví.

" Můžeš mi vysvětlit, co jsi tu kurva dělal??" Zeptal se Kile a já se na něho jen nechápavě podíval.

" Byl jsme v obchodě nakoupit a pekl jsem" Zamumlal jsem a dál se na něho nechápavě díval

" Aha, takže jsi zase nic nedělal. Jsi jenom kurva líná" zavrčel a já se ho začínal bát. Taky mi do očí vstoupily slzy.

" Ale však říkám, že jsem pekl a byl nakoupit" pípl jsem se slzami v očích.

" To je teda namáhavé. Já se dřu v práci a vydělávám, abych nás uživil a co děláš ty??? Ty si jen sedíš doma naprdeli, občas si zajdeš nakoupit z mých peněz a nebo pečeš. Myslíš si jako, že mi to vykompenzuješ sexem?? Ne prosimtě sex máme jednou za týden" zavrčel Kile a já jen překvapeně koukal.

" Chtěl jsem chodit do práce, ale řekl jsi, že nechceš, protože by jsme se pak viděli ještě míň než teď" Zamumlal jsem

" Aha, takže za to můžu ještě já, že jen doma sedíš na prdeli, kterou si jednou za týden necháš ošukat, jak laciná kurva." Zařval. Nechápu, co se to s ním děje. Vždycky na mě byl hodný, milý a ptal se zdá něco nepotřebuji a teď??? Řve na mě kvůli něčemu za co stejně může sám.

" Nejsem laciná kurva" řekl jsem .

" Ale jsi. " Zasmál se Kile a začal se blížit k posteli " a já ti to teď předvedu, jak moc jsi laciná kurva" Zamumlal Kile. Zatímco já se snažil utéct.

Než jsem však něco stihl, tak nademnou už ležel Kile . Chytl mi ruce , které mi dal na hlavu a páskem, který mu ještě před chvílí držel kalhoty, mi připoutal ruce k pelesti postele. Začal jsem sebou cukat, ale marně. Docílil jsem jen toho, že se Kile začal smát a pásek se mi zařezal do rukou.

" C-c-co to děláš??" Vykoktal jsem a vyděšeně se díval na Kila, který se na mě koukal, jak lev na svou kořist.

" Ale jen dám laciné kurvičce to co chce" zašeptal Kile a zasmál se mému vyděšenému pohledu. " Neboj bude se ti to líbit. Možná" zašeptal mi do ucha a já sebou začal škubat.

" Tohle ti nepomůže akorát si ublížíš a mě naštveš a to přeci nechceš nebo jo kurvičko??" Zeptal se Kile a já jen zavrtěl hlavou.Načež mi přiletěla silná facka.

" Slova kurvo" řekl Kile

" Ne to nechci" zašeptal jsem se slzami v očích.

" Tak je hodná kurva" Zamumlal si pro sebe. "Ale už dost mluvení" zašeptal a začal se svlékat.

" Prosím nee" zašeptal jsem ubuleně.

" Ale naše kurvička už teď prosí. Ještě nemáš Kč prosit" zašeptal Kile a začal svlékat mě, jelikož on už svléknutý byl. Začal jsem se vrtět, ale to jsem dělat neměl, protože mi přilétla další facka.

" Řekl jsem, aby jsi se nevrtěl. Chtěl jsem být milý, ale nebudu. Můžeš si za to sám. Ale vlastně ty už jsi zvyklý. Však jsi kurva" zamručel Kile.

Svlékl mi kalhoty i s boxerkami a přetočil mě na břicho, čímž se mi ruce překřížily a začaly bolet ještě víc, než předtím.

Než jsem se nadál, tak do mě přirazil až po kořen. Bez jakékoli přípravy do mě prostě zasunul. Zakvílel jsem bolestí.

" Drž hubu, kurvo" zavrčel za mnou Kile a do pusy mi narval moje boxerky. Začal jsme plakat.

Kile do mě začal přirážel. Nedal mi čas si zvyknout. Byl zhrubý. Přirážel tvrdě a rychle. Plácal mě přes zadek. Jo možná by se mi to za normální situace líbilo, ale teď ne.

Osoba, kterou miluji si mě právě bere drsným způsobem proti mojí vůli a dělá ze mě kurvu. Copak jsem nějaká kurva??? Vždyť jediný člověk, se kterým jsem spal byl on.

Lituju toho, že jsem o své poprvé přišel s tímhle netvorem a né s Harrym. Harry, tak rád bych ho tu měl místo něho.

Plakal jsem a jediné co jsem si přál bylo, aby to už skončilo.

Chudák Loui 😢❤️

365 days - znovusheldání [Larry Stylinson] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat