💚16.kapitola💙

453 54 64
                                    

Omdlel jsem. Bylo toho na mě moc. Moji tři kamarádi mrtvý a můj přítel bůh ví, kde a můj bývalý si z něho chce udělat děvku. A za tohle všechno můžu jen já. Už to nedávám.

Louis

Doufal jsem, že to všechno byl jen hodně hnusný a špatný sen neboli noční můra a že když se probudím, tak Harry bude ležet vedle mě, Niall bude něco jíst u televize rozvalený přes celý gauč, Liam ho bude peskovat, že dělá bordel a Zayn se tomu bude smát, ale nic takového se bohužel nestalo.

Probudím se v kuchyni na zemi s rozlámaným tělem. Oči mě pálí od všech těch slz, které se mi včera samovolně spouštěly dlouhou dobu. Nemohl jsem jim zabránit. Mám takový pocit, že jsem brečel, i když jsem spal. No spánek se tomu úplně říkat nedá.

Opatrně jsem se zvedl z té tvrdé země. Nekoukal jsem kolem sebe. Nechtěl jsem to vidět po druhé. Nedal bych to. Nedávám už to i teď.

Došel jsem do ložnice, kde jsem si vzal čisté oblečeni. Tohle jsem měl od krve, když jsem objímal Nialla. Popadl jsem ještě Harryho mikinu a vlezl do koupelny.

Svlékl jsem se do naha a vlezl si do vany. Měl jsem chuť to ukončit. Ukončit to trápení, ale nemohl jsem. Musím najít Hazzu, mého Hazzu.

Pořádně jsem se vykoupal. Vylezl jsem, osušil se a oblékl si vše, co jsem si připravil. Zabořil jsem nos do Harryho mikiny a nasával jeho dokonalou vůni. Tohle je vše, co mi po něm zbylo. Kurva. Musím ho najít. Nemůžu bez něho žít. Zkurvenej Kile. Kdybych věděl, že je to takovej čůrák, tak bych s ním nikdy nikam nešel a už vůbec bych s ním nezačal chodit. Jenže tam je to slovo kdyby.

Začal jsem plakat. Kurva jsem tak slabej. Proč pořádá jen brečím? Takhle nic neudělám. Když budu jen brečet, tak už nikdy Hazzu neuvidím.

Musím se vzchopit. Musím pomstít Nialla, Liama a Zayna a to nemůžu udělat, když budu pořád jen brečet a litovat se.

Zahnal jsem ty proklaté slzy, které se mi dál tlačily do očí . Už žádný zkurvený slzy. Bylo jich dost.

Vyšel jsem z koupelny. Chtěl jsem si sednout na postel, když jsem spatřil papírek, který vyčuhoval z šuplíku. To jsem vážně, tak slepý? Předtím ten papírek v kuchyni a teď tady.

Přešel jsem ke stolu, vzal jsem ho do ruky a začal číst. Panebože to psal Hazz. To jeho písmo bych poznal vždycky.

Ahoj Louisi, pokud tohle čteš, tak jsem buď mrtvý, nebo mě ten sráč někam unesl. Asi se ptáš proč ti to píšu, viď? Je to z toho důvodu, že já, Niall, Liam i Zayn jsme tušili, že se něco stane. Sice jsme nevěděli kdy přesně, ale tušili jsme, že nejspíš brzy. Víš tohle jsem ti neřekl, ale přes asi dvěmi týdny jsem potkal Kila. Ano toho tvého bejvalého. Nic mi neudělal, jsme vyhrožoval. Nechápu jak jsi s takovým čurákem, jako je on, mohl kdy být, ale to tu nebudeme řešit. Říkal, že tě chce vidět, co nejvíce trpět, takže nejspíš udělal něco i Niallovi, Liamovi a Zaynovi. Taky říkal, že když si s ním půjdu zašukat, tak se nic nestane. Nechtěl jsem to udělat. Nechtěl jsem tě podvést, a tak jsem ho poslal do prdele. To ho naštvalo a možná proto svůj plán zrealizuje ještě dřív, než měl v plánu. Omlouvám se ti, Lou. Kdybych se s ním vyspal, tak bychom byli spolu, ale já bych se na sebe nemohl podívat. Taky pak říkal něco o tom, že s ním stejně budu spát a je mu jedno jestli dobrovolně, nebo nedobrovolně. Lou, musíš být silný. Budeme spolu. My to dáme. I kdyby nás měl Kile rozdělit, tak naše láska je silná a my to spolu zvládneme. Neboj vše bude dobré.

                                          S Láskou Harry❤️.

Hazz má pravdu. My to zvládneme, ale jen spolu. Nesmíme nechat uvadnout naší lásku. Kurva. Musím ho najít, jenže nevím, kde začít.

Možná bych měl začít tím bytem, kde jsme s Kilem ještě před pár měsíci bydleli. Nechci se tam vracet. Jsou tam hnusné vzpomínky, ale musím. Kvůli Harrymu. A ten mi za to všechno stojí.

Trochu jsem se upravil, aby se mě lidi nelekli. No i když je to asi úplně zbytečné. No to je jedno.

Vyšel jsem z domu, rozhlédl se a pak se rozešel. Lidi se na mě dívali a mě to vytáčelo. Nemají nic na práci, že na mě musí, tak čumět?

Po půl hodině jsem došel k bytu. Povzdechl jsem si a sáhl pod rohožku. Pořád tam byl klíč. Díky bohu na něj Kile nikdy nepřišel.

Odmekl jsem a vstoupil do bytu. Prohledal jsem celý byt, ale jediné, co jsem našel byl další zasranej papírek. Co s tím všichni mají?

Louisi, Louisi, ten klíč pod rohožkou je vážně nenápadný, ale nechal jsem ti ho tam. Jinak by jsi se přeci nedostal k nápovědě. Nikdy Harryho nenajdeš, takže nechápu proč se snažíš, ale dobrá. Pokud jsi došel sem, tak jsi možná chytřejší, než jsem si myslel. No uvidíme, jak tvoje hlavinka umí dobře myslet. Víš, že si rád hraju. Další nápovědu najdeš na místě, kde se stalo něco prvního. Je jen na tobě, jestli na to přijdeš.

Je spousta míst, kde se stalo něco prvního mezi námi. Naše první seznámení, tak to místo to nebude, je tam hodně lidí. Naše první pusa byla na louce kam nikdo moc nechodí, takže tam by možná mohlo něco být. Náš první sex byl hluboko v lese, takže tam by to mohlo být taky. První rande bylo v restauraci, takže to můžeme škrtnout. První kamarádská schůzka byla v kavárně, takže to taky ne.

Takže mi zbývá jen ten les a ta louka a pokud to nebude ani tam, tak je to dosti v prdeli, protož nic prvního mě nenapadá. Kruci.

Vyšel jsem z bytu a zamířil na louku, která je nedaleko. Byl jsem tam za čtvrt hodiny. Tak jo to bude lehké.

Hledal jsem tam cca dvě hodiny, ale nic jsem nenašel, takže už mi zbývá jen ten les. Kruci písek. Musí to tam být.

Les byl naštěstí už jen kousek od louky, takže jsem tam byl za chvíli. Tak jo jen dojít trošku hloubš. Byla tam taková menší mýtinka.

Došel jsem na mýtinku, ale ať jsem hledal, jak jsem chtěl, tak nikde nic. To je v prdeli. To je hodně hluboko v prdeli. Krucinál.

Hádám, že si můžu jít kopat hrob, co?

365 days - znovusheldání [Larry Stylinson] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat