💚14.kapitola💙

628 54 104
                                    

Kapitola spíš 15+😂😏 a ty obrázky asi radši nekomentuju!😂❤️ A jestli se to prostě někomu nelíbí, tak to přeskočte, nebo se nekoukejte na ty obrázky!

" Dobrou" Zamumlal a skoro okamžitě usl. Já jsem ho za nedlouho následoval.

Harry

Když jsem se ráno probudil, tak jsem se protáhl a snažil se nahmatat to malé klubíčko, o které jsem se včera staral. A ono nikde!

Doufám, že se mi to co se stalo včera jen nezdálo! Kouknu se pod peřinu a uvidím, že jsem přesně tak, jak mě pan bůh stvořil. Uffff.

" Hazz" ozval se vedle mě Loui a já, jelikož jsem o něm nevěděl, nadskočil. Chce mi snad přivolat infarkt?!!!?

" Copak, Loui?" Zeptal jsem se  a stáhl si ho k sobě pod peřinu.

" Víš včera se mi to moc líbilo, ale" začal. V mojí hlavě se začaly vytvářet ty nejhorší nápady na dokončení věty.

" Ale?" Zeptal jsem se trochu se strachem, když asi už pět minut mlčel a koukal někam do blba.

" Ale chtěl bych něco zkusit. Něco, co jen tak někdo nedělá" Zamumlal. Ehm co chce zkusit? Víte, že se i docela bojím se zeptat?

" Co přesně chceš zkusit, Lou?"

" Ehm. Pouta, bičík, vibrátor, a tak" zašeptal a celý rudý sklopil hlavu. To je báječné. Zajásal jsem.

" Máš něco, nebo to budeme muset zajet koupit?" Zeptal jsem se a on se na mě překvapeně podíval.

" Počkej! T-t-ty by jsi to jako klidně zkusil??" Zeptal se vykuleně.

" Jasně. Už dlouho jsem nad tím přemýšlel, tak mám aspoň příležitost si splnit všechny moje zvrácené přání" uchechtl jsem.

" K tvé otázce. Mám jen vibrátor a pouta. Takže budeme muset sjet do obchodu. Mám přesně napsané, co bych chtěl zkusit" Zamumlal Louis.

Super, tak já se jen obléknu a hned jsem dole, dobře?" Zamumlal jsem a zvedl se z postele.

" Dobře" zašeptal a zmizel.

Rychle jsem na sebe něco hodil a sešel dolů, kde jsem pozdravil kluky, kteří se zrovna o něčem bavili.

" Ahoj. Můžete být prosím příště trochu tišší?" Zeptal se Liam, Louis zčervenal a já se zasmál.

" No tak to být vámi na celý den zmizím" poradil jsem jim a oni se na mě vyděšeně podívali a Louis ještě víc zčervenal.

~~

Když jsme nakoupili všechno, co jsme potřebovali, tak jsme všechno hodili do auta a já se plnou rychlostí rozjel domů.

Bylo mi úplně u prdele, že mě mohli stopnout policajti, jelikož jsem projel asi dvakrát na červenou a o rychlosti ani nemluvím, já už totiž jen chtěl být v Louisově dokonalé prdelce, kde je mému ptákovi nejlépe.

Zastavil jsem před domem, vylezl z auta, došel pro tašky s věcmi, které jsme před pár minutami koupili a vešli do domu, kde k našemu udivení, ale zároveň potěšení nikdo nebyl. Yes. Aspoň se nebudeme muset krotit.

" Louisi, běž nahoru, svlékni se, polož se na postel a počkej než přijdu" zavrčel jsem. Byl jsem na něho trochu naštvaný.

" Ano, Daddy" zakňučel a odešel nahoru.

Po chvíli jsem se za ním vydal i s pitím a všemi těmi jeho věcmi, a taky hlavně s ledem a šlehačkou. Garantuji vám, že dneska ho tak utahám, že ho zítra nikdo nedostane z postele.

365 days - znovusheldání [Larry Stylinson] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat