Takže začnu asi tím, že prostě já a vysvětlování nejde dohromady, takže kdyby jste to i potomhle stále nechápali, tak se omlouvám. No a teď jdeme na to.
Je to vlastně tak, že celé ty dva díly byly vlastně sen Louise, no a celý ten první díl je vlastně skutečnost a ten druhý díl je napůl skutečnost a napůl jen noční můra.
Takže všechno, co se stalo v prvním díle se stalo i v realitě, jakože chápeme se, takže tam asi není co řešit.
A teď k druhému dílu. Potom, co vlastně Louis s Harrym měli v prvním díle autonehodu, tak Louis ztratil paměť, i když se vlastně Louisovi zdálo, že tu paměť ztratil Harry, tak to bylo vlastně tak, že jakoby se vlastně prohodili, že Louis je v těle Harryho a Harry v těle Louise, nebo jako je to tak, že prostě, jak si Harry pomalu v tom snu vzpomínal na všechno, to co se stalo, tak to ve skutečnosti se takhle dělo Louisovi v podobě snu.
Vlastně jako do té doby, než tam prostě umřou Niall, Liam a Zayn, tak se to všechno stalo. I to, že je postřelili to se taky ve skutečnosti stalo, akorát že to přežili. Sice mají trošku problémy, ale přežili.
No a od tý chvíle, kdy tam umřou, tak je to vlastně noční můra a po Harrym ve skutečnosti nepátral Louis, ale policie, která ho nakonec asi po týdnu a něco našla v hrozném stavu.
Oba dva byly i ve skutečnosti převezeni do nemocnice, protože i Louis měl trochu problémy. Nechtěl jíst a spáchal sebevraždu, která se mu nepovedla. Takže oba skončili v nemocnici.
A potom i ve skutečnosti tam přišel Kile, který utekl z vězení a postřelil Louise, který to přežil, sice jen tak tak, ale přežil.
A díky tomu snu, což byly takhle celé ty dva díly, se mu vrátila paměť. Sice se mu to zdálo trošku drastičtěji, než se to ve skutečnosti stalo, ale tak hlavní bylo, že si díky tomu vzpomněl.
Takže doufám, že ti co byli zmatení nebo to nechápali, tak že to už z mého „úplně úžasného” vysvětlení chápou❤️.
ČTEŠ
365 days - znovusheldání [Larry Stylinson] (Cz) ✓
Roman d'amourvarování : příběh obsahuje sexuální scény, násilí a vulgární slova. ~~ Začátek :28.2.2021 Konec : 27.4.2021 ~~ 7 - lgbt 18.2.2022