Hıı birazcık gec yazmış ola bilirim bunun İcin cook özür dilerim umarım beyenirsiniz bu bölümü...
_______________________________________
Jiminden :
Ben hala onlara şaşkın şaşkın bakarken onlar bana tebessüm ederek bakıyorlardı.
Jm: n-ne b-bura benim odamı?
İkisinede baktığımda başlarıyla beni onaylamışlardı. Ben hangi cehenneme düştüm ya. ben içimden babama küfürler ederken tae konuşmaya başladı.
Tae: evet bebeğim burası senin odan karşısıda bizim odamız sana cok yakınız yani ayrıca kaçmaya çalışsan bile kaçamazsın her yerde kamaralar var kapıda 4 korumalar var o yüzden aklından kaçma fikri varsa unut tatlım.
Kacma pilanımda iptal oldu harika ben burada yaşiyamam ki.
Jk: herneyse hadi üstünü değiştirelim sonrada kuraları sana anlatalım bebeğim. Diyip
Beni kucağına alıp pembe dolabın önüne geçtik o dolaba bakarken ben Bi bahane bulmaya calışıyordum.
Jm: ben kendim giysem.
Jk: olmaz bebeğim babacık seni giydirirecek hep.Of napcağımı bulmaya çalışıyordum ben engel olmayı düşünürken yanıma geldi.
Jk: hadi bebeğim kollarını kaldır bakalım.
Ben başıma hayır olarak saladığımda sinirlenmiş olmalıki kaşlarını catmıştı.
Jk:hadi bebeğim ilk günden ceza mı almak istiyorsun.
Tişörtümün eteklerinden tutup yukarı kaldırıcaken engel oldum ve.
Jm: lütfen ben kendim giyeyim. Dedim
Jk: hayır bebeğim ben giydircem.Ben yalvaran gözlerle baktığımda o bana sinirli sinirli bakıyordu. Yine Tişertümü cıkartmayı denediğini yine engel olmuştum.
Jk: JEON JİMİN BENİ SİNİRLENDİRME.
Bağırdığında korktum ve gözlerim dolmaya başladı iceri hemen tae girdi ve bizim yanımıza geldi.
Tae: noldu hayatım neden bağırıyorsun ve neden jiminin gözleri doldu
Jk: üstünü değiştirmeme izin vermiyor.İkiside bana döndüğünde.
Tae: neden üstünü değiştirmiyorsun bebeğim.
Ben ne diyeceğimi düşünürken.
Tae: hadi bebeğim kollarını kaldır. Dedi.
Ben başımı hayır anlamında saladım
(ee sende yani hadi kaldır)
Tae: jimin hadi!
Zorlada olsada üstümdeki tişörtü cıkarmışlardı ben gözlerimi kapatmıştım.
Tae: jimin bunları sana kim yaptı bebeğim.
Ben gözlerimi açıp onlara baktığımda vücüdama bakıyorlardı sinirli sinirli.
Jk: kim yaptı bunları sana jimin söyle bize bebeğim.
Jungkook sinirli olduğu halde sakin sakin konuşuyordu.
Jm: b-babam. Dedim
Ağlamaklı ve kısık Bi sesle bana sinirli sinirli bakıyorlardı ve ben cok korkuyordum şuan. Odadan sinirli sinirli jungkook cıktı arkasından tae cıktı. Arkalarından şaşkın şaşkın baka kalmışım bana zarar vericekler sanmıştım ama onlar odadan cıkmıştı.
_______________________________________
Jungkooktan:
Jiminin vücudunu gördüğümde cok sinirlenmiştim ona kim yaptığını sorduğumuzda babası yaptığını söylemişti. Sinirlenip odadan hızlıca cıkımıştım arkadamdan tae geldiğini anlamıştım aşağı inip salona gecip telefonumu arıyordum.
Tae: ne arıyorsun jungkook?
Jk: telefonumu arıyorum adamları arayıp onu depoya götürmelerini söyliycem.Telefonum bulup aldım ve adamılarımı arayıp bay parkı depoya götürmelerini istedim ve yüzlerine kapatım.
Tae: sakin ol hayatım.
Jk: tae vücudunu görmüyormusun sakin felan olamam.Tae sustuğunda telefonum çalmıştı açtığımda adamlarım bay parkı depoya götürdüklerini söyledi tamam diyip kapatım.
Jk: ben gelcem birazdan sen jiminle ilgilen. Dedim
Tae: tamam dikkat et.
Dudağından öpüp evden çıktım ve arabaya binip depoya sürmeye başladım. Depoya geldiğimde arabayı durdurdum ve arabadan indim deponun kapısını açtığımda içeri girip bay parkın yanına gittim adamlarım onu sandalyeye bağlamışlardı yanına gittiğimde kafasını kaldırdı ve bana baktı ben sağ yanağına yumruğumu gecirdiğimde kafası yana eğilmişti yumruklarımı yüzüne sıraladığımda sac diplerinden tutum kafasını kaldırdım.
Jk: beni cok iyi denle bidaha seni görmiycem ne benim yanımda nede tae nede Jiminin anladınmı.
Kafasıyla onayladığında saclarını bıraktım ve adamlarıma onu dövmelerini söyleyip depodan çıktım ve eve sürmeye başladım.
_______________________________________Tae dan
Jungkook gittiğinde yukarı cıktım ve Jiminin odasına girdim başı eğikti ve parmaklarıyla oynuyordu. Yanına gittiğimde beni görünce korktuğunu anladım biraz geri gitmişti hemen onu ceketim ve sarıldım sırtını sıvazlıyıp.
Tae: sakin ol bebeğim sana bişey yapmıycam hadi üstünü değiştirelim.
Tamam olarak başını salamıştı ve üstünü değiştirmiştim mavi Bi sweatshirt giydirip altınada mavi uzun çoraplar giydirdim ve aşağı mutfaga indik.
Tae:Hadi bakalım yemeğini hazırlıyalım ozamana kadar jungkook babacığın gelir dedim.
Başıyla onayladıktan sonra yanağını öptüm ve yemek hazırlamaya başladım...
_______________________________________Evvett bitti umarım beyenirsini
Sileri seviyorum💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddyking-vminkook
FantasyJm: sizde kimsiniz Tae-jk: biz senin babacıklarınız Yan cift: namjin, sope +18 Bdsm Agaplay