Jimin den:
Tae beni mutfak tezgahına koyup yanağıma küçük Bi öpücük verdikten sonra buz dolabının yanına gidip Bi kaç şey alıp tezgaha koyduktan sonra yiyecek bişeler yapmaya koyulmuştu o yemek yaparken bende onu izliyordum. Gerçek ten çok yakışıklıydı yüz hatları vücudu herşeyi çok mükemmeldi jungkook da öyle ikisininde yapılı vücudu vardı ama jungkook tae dan daha kaslı gibiydi. Ben dalmış bunları düşünürken kapı caldı.
Tae: ah sanırım jungkook babacığın geldi gel hadi ikimiz açalım.
Beni kucağına alıp mutfaktan çıkıp kapının yanına geldik tae kapıyı actığında ikimizede gülümseyerek bakan Bi jungkook la karşılaştık ilk başta tae dudaklarını öptü sonra beni kucağına alıp yanağımı ve burnumun ucunu öptü.
Jk: ne güzel Bi karşılama bu.
Ben kücük Bi tebessümle ona bakıyordum. İceri gectiğimizde.
Tae: siz salonda filim izleyin bende masayı kurim.
Jungkook başıyla onayladıktan sonra salona gectik. Beni kucağından indirmiyip koltuğa oturdu kumandayı alıp.
Jk: ne izlemek istersin bebeğim.
Omuz silktim benim İcin farketmezdi istediğini Acabilirdi.
Jk: o zaman cizgi film izliyelim.
Kafamla onayladım onu mücize uğur böceği ve kara kedi acıp izlemeye başlamiştik.
_______________________________________Jungkook dan:
Eve geldiğimde böyle Bi karşılama beklemiyordum doğrusu hep böyle karşılama beklemek isterdim ve gercekleşmiştide. Tae kucağındaki jimini alıp hem yanağına hem de burnunu öptükten sonra tae bize sofrayı hazırlayıcağını söyleyip gitmişti bizde salona gecmiştik koltuğa oturup jimini biraz daha kucağıma oturtmuştum. Cizgi film acmiştim o Cizgi filme dalınca bende onu izlemeye dalmiştim komik olan yerler gelince gözleri kısılana kadar gülmesine kötü bişey olduğunda dudaklarını büzüp izlemesini herşeyini takip ediyordum jimin hem tatlı hemde cok güzeldi. Biraz zaman gectikten sonra tae mutfaktan bağırıp bizi cağırmıştı televizyonu kapatıp koltuktan kalktık ve mutfağa gittik tae sofrada bizi bekliyordu ilk benim dudağıma sonra da Jiminin yanağını öptü.
_______________________________________
Jimin den:Sofraya baktığımda cok güzel görünüyordular hem kokuları hemde görüntüleri cok lezizdi. Üçümüz de oturduğumuzda- tabi ben hala jungkook kucağındaydım- jungkook hem kendi yiyor yemde bana yediriyordu. Yemeğimizi yedikten sonra tae sofrayı topladıktan sonra salona gelmiştik ikiside yanıma oturudular bende ortalarında oturuyordum ilk jungkook ağzını acımişti.
Jk: şimdi bebeğim sana bişey sorucaz ageplay sürecini biliyormusun?
Ageplaymı hayır anlamında başımı saladığımda ikiside birbirine bakmışlardı.
Tae: ageplay söyleki sen bizim bebeğimiz olycaksın bizde senin babacıkların olucaz bazı kuralar koyucaz sana sende onlara uyucaksın uymasan sana cezalar vericiez.
Cezami ne cezası vericekler ayrıca babacıkmı nee.
Jk: ne dersin bebeğim bizimle bu sürece katılmak istermisin?
İkisinede baktığımda bana yalvaran gözlerle bakıyorlardı. Evet desem ne kaybederimki artık kimsem yoktu.
Jm:t-tamam kabul ediyorum.
Dedim ikiside bana gülümseyerek bakıyordu.
Jk: ozaman kuralları anlatalım sana bebeğim.
1.kurall: bize babacık diye sesleniceksin her kelimenin sonunda babacık diyeceksin mesela ' evet babacığım, hayır babacığım' diye.
2.kurall: argo, küfür v.b şeyler kulanmıcaksın.
3.kurall: kendine bizden izin almadan dokunmucaksın
4.kurall: artık bez takcaksın ona tuvaletini yapacaksın.
5.kurall: artık bebek olduğun İcin bebek gibi konuşacaksın.
6.kural ve son: bunları eyer yapmasan cezalar alıcaksın her ceza aldığında bu cezalar artıcak.
Anlaşıldımı bebeğim?
Korksam bile başımla onları onaylamıştım masadan Bi kağıt ve tükenmez kalem cıkartıp bana vermişlerdi.Jk: imzala ozmana bebeğim bunları.
İlk başta yutkunduktan sonra titreyen elimle kalemi alıp kağıdı imzalamıştım.
Tae: hayatımıza hoş geldin jeon jimin.
İkiside bana sarılınca kendimi sanki güvende hietmiştim...
_______________________________________Heloo umarım beyenmişsinizdir sizleri seviyorum diğer bölümde görüşürüz.
Jikook ile kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddyking-vminkook
FantasyJm: sizde kimsiniz Tae-jk: biz senin babacıklarınız Yan cift: namjin, sope +18 Bdsm Agaplay