Kacırılma

5.2K 207 26
                                    

Jimin de:

Gözlerimi actığımda tanımadığım Bi odada ve sadece bokerle Bi yatağa bağlıydım. Elerimi cözmeye calışıyordum ama cok sıkı bağlanmştı Bi süre sonra kapının acılıp kapanma sesi gelmişti korkuyla kapıya doğru baktım. Oda karanlık olduğu İcin kimin geldiğini göremiyordum. Adam yanıma yaklaşıyordu.

-: demek jeonların bebeği sensin.

Yüzünü daha iyi görebiliyordum. Ama onu hic görmemiştim ve tanımıyordum.

Jm: s-sen ki-kimsin?

Adam bana sırıtarak bakımaya başlamıştı elini kaldırıp yanağıma götürmüştü.

-: ah kücüğüm ben tanıman zaten imkansız ama babacıkların beni cok iyi tanırım. Herneyse kendimi tanıtım sana ben dong hyun.

Ben karşımdaki adama şaşkın ve korkmuş Bi şekilde bakarken o bana külümseyerek bakıyordu.

Dh: evet seni neden buraya getirdim diye soruyor olabilirsin bana seni bir süreliğine burda misafir edicem.

Ben ona şaşkın şaşkın hala bakıyordum.
_______________________________________

Tae dan:

Sabah ilk kalkan yine bendim jungkook yanımda Bi bebek gibi uyuyordu. Dudağını optükten sonra kalkıp odamızın banyosuna girip oradaki işlerimi halledip tekrara jungkookun yanına gitim hala bebek gibi uyuyordu yanına yaklaşıp yumuşak saclarını okşamaya başladım.

Tae: kookii hadi kalk öylen oldu. Hadi hayatım.
Jk: Tae 5 dk daha sen gidip bebeğimizi uyandır.

Ona gülümseyip yanağından öptükten sonra yataktan kalkıp jiminin odasına gittim odaya girip beşiğine yaklaştım gülümseyerek.

Tae: hadi bebeğ-

Yoktu jimin yatağında yoktu. Onun yerine siyah gül ve Bi not vardı.

Tae: JUNGKOOK!

Güler'i ve mektubu alarak yere cöktüm gözlerimdeki damlalar coktan akmaya başlamıştı. Jungkook endişeyle yanıma gelmişti bile elerimdekileri görüp anlamıştı bile. Notu ona uztıp beklemiştim eyer ben acarsam daha kötü olacağımı biliyordu.
_______________________________________
Yazardan:

Tae notu jungkook vermişti jungkook notu yavaşca acıp okumaya başlamıştı.

dong hyun:

Sanırım kücük sırınız fazla koruyamadınız Hı ne dersin jeon sır saklamakta okadar da becerikli değilsiniz bence şahsen bu güzelliği saklamakta haklısınız benimde böyle çok düşmanım olsa bu güzelliği saklarım herneyse konuya gireyim. 2 sonra Bi teslimat yapcam büyük Bi teslimat sizde bana yardımcı olucaksınız yoksa bu güzeliğe veda edebilirsin...
_______________________________________

Bizrazcık kısa oldu sanırım diğer bölüm daha uzun yaparım. Diğer bölümde görüşürüzzz.


Vminkook ile kalın

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin