Jungkook tan:
Artık zamanı gelmişti dong hyun haber vermemiz lazımdı yoksa artık bebeğimizi göremiycektik hicbir zaman. Tae jiminin odasından artık hic cıkmıyordu yemek yemiyordu odada kimseyi istemiyordu gözlerimizin önünde sevdiğim adam cürüyordu ve ben bişey yapamıyordum hyunglar da kötüydü ben ise... Ben bilmiyorum nasılım jimini cok özlemiştim daha doğrusu herkez özledi kac haftadır onu arıyorduk vr ne bi ipucu ne ded başka bişey vardı elimde onu bulmak icin sadece siyah bi gül ve bi mektup başka hicbişey yoktu. Yatak odasına gidip yatağın üzerine oturdum ve düşünmeye başladım ne yapcağımı ya trklifi kabul edicektim ya da ya da bilmiyorum napcağımı delirmek üzeriydim kac gündür gözüme uyku girmediği icin başım çok ağrıyordu. Ayağa kalkıp odadaki banyo kapısını acıp iceri girdim. Aynın karşısına gecip kendime baktım göz altlarım mor torbalarla doluydu dudaklarım catlamıştı gözlerim ise... Yorgun bakıyordu vücudum ise cok zayıflamıştı yani anlıycağınız çökmüş durumdaydım. Musluğa eğilim yüzümü yıkamaya başladım soğuk su yüzüme temas etiğinde titremeye başladım yan taraftaki havluyu alıp yüzümü silip havluyla birlikte banyodan cıktım havluyu yatağa fırlatıp yine düşünmeye başladım havluyu fırlatğım yere baktığımda siyah güleri gördüm elimi uzatım güleri aldım cok garipti ilk defa siyah bi gül görüyordum cok güzeldileri biraz düşündüm genel olarak siyah güler nerde yetişirki güleri birakıp masaya oturup bilgisayarı actım ve googleye girip siyah gülerin nerde yetiştiğini araştırmaya başladım sadece bir yerde yetişiyordu oda busan da yetişiyordu oranın kücük bi ormanında binde bir yerlerinde acar sadece ilkbaharda acarmış cok nadir bulunurmuş. İşte busana gidiyoruz hemen kalkıp aşağı indim hyunglar aşağıda oturup jimini bulmak icin bişeler konuşuyorlardı. Merdivenden onlara bağırdığımda.
Jk: buldum nerde olduğunu.
Ben bunları söyledğimde herkez ayağa kalkıp yanıma gelmişti.
My: nerdeymiş nasıl buldun söylesene jungkook.
Jh: evet söyle jungkook nerde jimin.Tam ağzımı acıp söyliyceken arkadan yorgun ve kısık bi sesle.
Tae: jungkook bebeğimizimi buldun.
Arkama baktığımda tae jiminin ayıcığını tutuğunu ve ağlamaktan gözleri kırmızı olduğunu ve yemek yemediği icin cok zayıfladığını gördüm zaten kücücük bedeni vardı daha cok kücücük olmuştu. Ben ona şok olmuş bi şekilde bakıyorken o yanıma yavaşca gelip titreyen eliyle koluma dokundu ben ona hala şok olmuş bi şekilde bakıyordum o bana gülümseyerek bakıyordu. Zayıf kolarını bana sarmıştı sağ gözümden kücük bi damla akmaya başlamıştı bile transtan cıkıp bende kolarımı onun zayıf beline sarmıştım.
Tae: hadi jungkook bizi bebeğimizin yanına götür lütfen.
Sarılmayı sonlandırdıktan sonra hyunglara dönerek.
Jk: busanda bi orman evindeler.
rm: eminisin jungkook bak kaç haftadır jimini arıyoruz.
Jk: eminin hyung jimin orda.Namjoon hyung beni başıyla onaylamıştı.
Jh: tamam ozaman ben adamlara haber veriyim hem arabaları hazırlasınlar hemde silahları.
J hope hyung telefonun alıp adamları armişti ve herşeyin hazır olmasını söylemişti ben ise tae alıp mutfağa götürüp sandalyeye oturtup dolaptan noodl alıp suyu kaynatıp icine noodl koyup bende tae nun yanın oturup elini tutmuştum ikimizde hicbişey demiyorduk sadece birbirimize bakıyorduk. Noodl olduğunda iki tane tabağa koyup tae nun yanına gitim bi tane tabağı onun önüne diğerinide kendi önüme koydum ilk onu yemesini sağladim sonra kendi
Yemeğimi yemeye başladım...
_______________________________________Heloo ben geldim özledinizmi benii. Belki birazcık gec olmuş olabilir bunun icin özür dilerim bidakini erken yazcam umarım ki
Bidaki böümde görüşürüz aşklarım.Vminkookla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddyking-vminkook
FantasyJm: sizde kimsiniz Tae-jk: biz senin babacıklarınız Yan cift: namjin, sope +18 Bdsm Agaplay