2 gün sonra:
Jungkook dan:
İki gün oldu ve hala yanımızda jimin yoktu. Dong hyun tüm gizli yerlerine gittik yoktu her yeri aradık ama ikisindende haber yoktu. Tae ve ben çökmüştük bi kac gündür ne doğru düzgün uyuyor ne de yemek yiyorduk hyung larda aynı şekildelerdi o noton sonra dong hyun ne not gönderdi ne de aradı sesi cıkmadı ve biz daha cok merak etmeye başladık tae jiminin odasından cıkmıyordu bile yoongi hyung yemek yedirmeye calışıyordu ama işe yaramıyordu uyumuyordu ölü gibiydi jiminin kıyafetlerini kokluyordu hep.
_______________________________________Jiminden:
İki gün olmuştu ve ne tae babacığımı ne de jungkook babacığımı görüyordum onları cok özlemiştim. Artık beni yatağa bağlamıyordu ayağıma zincir takmışlardı yani anlıycağınız yatağa bağlaslarda farketmiyordu 3 öğün yemek getiriyordular arada sırada dong hyun geliyor benle konuşup gidiyordu.
Odada sadece kücük bi cam vardı o kadar girisi cift kişilik yatak yanlarında kücük komidinler (caktırmayın adlarını unutum ksksk)
Vardı karşı tarafta kapı vardı icinde de tuvalet banyo vb. Şeyler vardı yatağın sağ tarfındada büyük bi tane dolap vardı dolabın karşısında ise kapı vardı oraya birtürlü ulaşamıyordum zincirle kusa ve kalın olduğu icin hem acamıyor hem yürüyemiyordum. 5 daka gectikten sonra kapı acılıp mina iceri girdi elinde öylen yemeğim vardı.Mina: buyur bakalım jimincim.
Kafamla onu onayladım yüzüne bakmadan sonucta oda onlara yardım ediyordu ne biliyorumki onun hakında ya kötü bi insansa. Sadece suyu alıp ictim ve tepsiyi itim mina derin bi nefes alıp benimle aynı bayda oldu.
Mina: bak jimincim buraya geleli bi kac gün oldu ve sen sadece su ictin bi lokmacık al nolur. Anlıyorum zorla tutuluyorusun ama bu yemekten kesilmene sebep olmaz demi bi kac lokma.
Mina beni ikna etmeye calışıyordu ama ben ikna olamazdım ben sadece tae babacığımın yemeklerini istiyordum. Başımı onaylamaz şekilde saladığımda mina derin bi nefes alıp kalktı ve giti.
_______________________________________
Dong hyun dan:Bi kac gündür bu irenc kokulu evde jimini saklıyorduk ve ben artık usanmıştım jeonlardan haber hala gelmemişti heryerde beni arıyorlardı.
Teklifimi kabul etselerdi herşey tamamdı ama işte henüz bi cevapları yoktu. Ben bunları düşünürken kapı pat diye acılmıştı gelen kişiye baktığımda minaydı. Sinirli bi şekilde yanıma gelmişti.Dong: hayırdır ne bu sinir sevgilim.
Mina: bu cocuğu biz neden tutuyoruz dong anlasana jeonlardanda haber yok salalım artık bunu.Ona yan bi şekilde gülümseyerek tekrar cama bakmaya başladım.
Dong: endişelenme sevgilim jeonlardan haber gelcek sadece biraz daha brklememiz lazım.
Mina: 2 gün oldu donh gelseydi şimdiye kadar gelirdi bence vaz gec gel kendimiz yapalım işimizi inat etme.Ona tekrar dönüp kolunu sertce tutum ondan ah diye inleme sesiz cıktığında.
Dong: ne zamandan beri benim sözlerime karşı cıkmaya başladın mina.
Kolunu savurup odadan cıktım...
_______________________________________Selamlar selamlar ben geldiimmm evet biraz gec oldu ama olsun inşallah bidaki böümü erken atarım diğer bölümde görüşürüz.
Bu arada mina bu cok taş ya.
Vminkookla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddyking-vminkook
FantasyJm: sizde kimsiniz Tae-jk: biz senin babacıklarınız Yan cift: namjin, sope +18 Bdsm Agaplay