Yaralı

8.5K 259 33
                                    

Jimin de:

Jm: AH!

Ayağımın takılmasıyla yere düşmüştüm ve ayak bileğimi sanırım incittmiştim yanaklarımda Bi ıslaklık hissedince ağladığımı anlamıştım

Jk-tae: JİMİN!

harika babacıklarımda görmüştü beni
Kafamı kaldırıp onlara baktığımda ikisininde üzerinde baksır vardı ikiside beni yerde görünce hemen yanıma gelmişlerdi jungkook babacığım beni kucağına alırken ayak bileğimdeki ağrı daha çok ağrımaya başlamıştı yüzümü buruşturduğumda babacığım bana sorar gözlerle baktığında dolan gözlerim daha cok dolmuştu odama girip beni yatağıma oturtuklarında gözlerimdeki damlalar dökülmeye başlamıştı.

Tae: bebeğim neren ağrıyor hadi bize söyle.

Tae babacığım gözlerimdeki yaşaları silerken sormuştu ayak bileğimi gösterdiğimde ikiside ayak bileğime bakmıştı. Jungkook babacığım elini yavaşca bileğime sardığında tekrara sızısı belirti gözlerimden daha cok yaş akarken tae babacığım tekrara siliyordu.

Jk: böyle olmıyıcak ben yoongi yi arıyom tae.

Tae babacığım başını onayladığında jungkook babacığım bileğimi yavaşca bırakıp ayağa kalkmıştı tae babacığım beni yavaşca kucağına alıp yatağa yavaşca yatırmıştı ayağımı yavaşca kaldırıp altına yastık koymuştu.
_______________________________________

Jungkook tan:

Jiminin odasından çıkıp karşıdaki odamıza girdim telefonumu alıp yoongi hyungun numarasını tıkladım 1 2 calışta açmıştı.

Jh: saatin kaç olduğunu farkındamısın sen velet.
Jk: hyung yoongi hyung ver telefonu
Jh: off velet Bi sevişmemize izin vermedin al.

J hope hyung dediği şeye gözlerimi devirip beklemeye başlamıştım.

Yg: noldu jeon?
Jk: hyung yardımına ihtiyacım var.
Yg: naptın yine jeon?
Jk: buraya gelmelisin hyung acil doktor eşyalarınla

Tamam diyip telefonu yüzüme kapattıktan sonra telefonu yatağa fırlatıp karşıdaki odaya gitmiştim tae jiminle ilgileniyordu ben yanlarına geldiğimde ikisininde gözleri beni bulmuştu Jiminin yanına oturduğumda gözleri hala doluydu bende onların sohbetine katıldığımda evde yüksek sesle zil sesi duylmuştu jiminin başına kücük Bi öpücük kondurduktan sonra hemn ayaga kalkıp odadan cıktım ve aşağı inip kapıya doğru ilerledim kapıyı actığımda yoongi hyung ve jhope hyung bana endişeli bakıyorlardı onları iceri davet etim ve kapıyı kapatım.

Yg: noldu jungkook bizi hemen gelin dedin?
Jh: yani sevişmemizi neden bozdun diyor yoongi

Yoongi hyung yanındaki sevgilisinin koluna cok ta sert olmadan vurduğunda j hope hyung hemen susmuştu.

Jk: hyunglarım hani biz size Ageplay diye Bi sürece gireceğimizi söylemiştik ya hani.
Yg: ee yani jeon.
Jk: ha işte bizde o sürece girdik.
Yg-jh: NEE!

İkiside bana şaşkın şaşkın bakınca elimi alıp ensemdeki kesilmiş kücük sacları mı kaşıyırdum.

Yg: ne zamna başladınız bu sürec?
Tae: dün başladı hyung.

Arkalarına baktıklarında tae arkalarında ve kucağında ise jimin  vardı. Tae salona gectiğinde 3 müze arkasından gidiyorduk yavaşca Jimini koltuğa birakıp yanına oturmuştu. Bende Jiminin diğer yanına oturmuştum karşımızdaki diğer koltuklarada hyunglarım oturmuştu salonda sadece Jiminin burun cekmesi ve nefes alış sesleri vardı.

Jh: ee anlatıcakmısınız olayı artık

Tae birbirimize bakıp anlatmaya başladık herşeyi anlatığımızda hyunglarımda bizi cok cidi diniliyordular Jiminin sırtındaki yaralara kadar herşeyi anlatmıştık sabaha kadar konuşmuştuk yoongi hyung Jiminin bileğine bakmıştı ayagi takılıp düştüğü İcin incinmişti bileğine kıram sürüp sarmıştı Bi kac gün ayağını oynatmamalıydı cok gec olduğu İcin bugün bizde kalmayı teklif etmiştik ama jhope hyung eve gitmeyi cok istediği İcin gitmişlerdi. Jiminin ısrarları üzerine jimin ben ve tae birlikte yatcaktık bugün. Jimini ortamıza alıp diğer yanına ben diğer yanına ise tae yatmıştı ikisinide öptükten sonra bende gözlerimi kapatmıştım.
_______________________________________
Biraz gec oldu bunun İcin üzgünüm.
Umarım beyenmişsinizdir diğer bölümde görüşürüz.

Jikook ile kalın.

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin