Dong hyun

5.5K 194 55
                                    

Jimin den:

Tae babacığım yemeğimi önüme koyup kendi yemeğine oturdu ben ona bakarken o önündeki yemeğe odaklanıyordu ona baktıktca gözlerim doluyordu burnumu cekip elime kaşığı alıp önümdekileri yemeye başladım. Hem burnumu cekip hem yemeğimi yiyordum. Doyduğum zaman kaşığı yavaşca tabağın yanına baraktım babacığıma boşu gözlerle baktım ama o bana boş gözlerle bakıyordu.

Tae: doydumu?

Kafamı evet anlamında saladım. Sandalyeden kalkıp beni kucağına aldı ve salona götürdü oyuncaklarımın olduğu yere birakıp tekrar mutfağa geri döndü. O gittiğinde bende büyük tavşanımın yanına gittim ve ona sarıldım. 5 dk sonra kapı calmıştı Tae babacığım mutfaktan cıkıp kapıyı acmaya gitmişti.
_______________________________________

Tae dan:

Jimin yemeğini yerken arada sırada ona bakıyordum gözleri dolu dolu yemeğini yiyordu evet biraz fazla üzerine gidiyorum ama beni hata bizi cok korkutmuştu haber vermeden bahceye cıkması çok tehlikeliydi ya ona bişey olsaydı sonucta her yerde düşmanlarımız var. (bu arada hem şirketleri var hemde silah kacakcılığı yapıyorlar yani haberiniz olsun) eğer ona bişey olursa biz napardık ben bunları düşünürken jimin kaşığını bırakmış dolu gözlerle bana bakıyordu ona boş gözlerle baktım.

Tae: doydumu?

Başıyla evet anlamında saladı. Sandalyeden kalkıp onu kucağıma alıp oyuncaklarının yanına götürdüm onu yere bırakıp tekrar mutfağa gittim kapıya yaslanıp onu izlemeye başladım sürünerek ev sevdiği oyuncağının yanına gidip sarılıp ağlamaya başladı şimdi yanına gidip oyuncak yerine bana sarılmasını o kadar cok istiyorum ki. Gözlerim dolu dolu onu izliyordum 5 dk sonra kapı calmıştı jimine baktığımda dolu gözlerle kapıya bakıyordu gözlerimi silip kapının yanına gitim kapıyı actığımda jungkooku görmeyi beklemiyordum bana gec geleceğini söylemişti onu süzdüğümde mahvolmuştum dudağı kandı kaşı patlamıştı gömleğinin 4 düğmesi acıktı ve biraz kan olmuştu namjoon  hyung ve jin hyung yanındaydı namjoon hyung da kaşı palamıştı. Hemen jungkook un koluna girip iceri gectik. Jimin bizi görünce şaşkın gözlerle bize bakmıştı hemen ikisinide oturtmuştuk.

Tae: noldu size?
Jk: Dong hyun adamları biz toplantı yaparken bütün adamlarını toplamış.

Ben şok olmuş şekilde jungkooka bakıyordum dong hyun en büyük iş adamı ve en büyük silah kacakcısı bütün kore polisleri onu arıyor bulduklarında ya ölüyorlar ya da onun tarafına geciyorlardı 3 ay önce Bi teslimatı olucaktı amerikaya hem uyuşturucu hemde silah göndericekti küçük çocuklara uyuşturucu bağımlılığına sürüklüyordu çocuklarda uyuşturucu aclığını gidermek İcin dong hyun gidiyorlardı
dong hyun onlara hem uyuşturucu veriyor hemde silah verip eyitiyordu beyinlerini yıkıyordu birnevi 18 yaşlarına gelincede çatışmaya sokuyordu anlıycağınız pisiğin  tekiydi biz onu çok kez durdurmuştuk ama daha çok adam edinmiş.

Jin: napıcaz adamı polis bil mudahale etmiyor ediyor ama işte ya onun yanında oluyor yada ölüyorlar.

Jin hyung haklı jungkook baktığımda karşıya yani jimine bakıyordu. Jimin kafasını eğmiş küçük parmaklarıyla oynuyordu o kadar masum ve tatlıki inanamazsınız onu icime alıp herşeyden korumak istiyorum tüm kötülüklerden.

Jin: ben size ilk yardım kitini getireyim.

Jin hyung üs kata gitmişti biz hala jimine bakıyorduk jungkook yanımdan yavaşca kalkıp jimin in yanına giti yavaşca oturdu yanına Bi saniye bile ayırmıyordum gözlerimi ondan.

Jk: napıyorsun bebeğim?

Jimin kafasını kaldırıp jungkook baktı gözleri doluydu Bi süre yaralarına baktı sonra kücük baş parmağını kaldırıp dudağına götürdü.

Jm: acıyomu?

Jungkook hafifce gülümseyerek ona baktı ve başını evet anlamında saladı.

Jk: eğer  öpersen geçer bebeğim.

Işıldayan gözlerle jungkooka bakmıştı.

Jm: gaycektenmi?

Jungkook gülümseyerek onu kafasıyla onaylamıştı jimin hem dudağındaki yarayı hemde kaşındaki yarıayı öpmüştü.

Jm: gectimi şimdi?

Jungkook gülümseyerek onu onaylamıştı jimini kucağına alıp kocaman sarılmıştı. Jin hyung aşağı inip yanımıza gelmişti ilk jungkook ve jimine bakmıştı sonra sevgilisinin yanına oturup yaralarını pansuman etmeye başlamıştı...
_______________________________________

Helooo ben geldim özledinizmi beni yav 15k olmuş kitap Cook teşekür ederim❤️

Helooo ben geldim özledinizmi beni yav 15k olmuş kitap Cook teşekür ederim❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dong hyun yakışıklı olmasan söverdim yani ksksksksk

Diğer bölümde görüşürüz..

Jikook ile kalın yada viminkook la

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin