Görülmemesi Gereken Şeyi Gördüm

9.7K 291 85
                                    

Tae dan:

Jimini beşiğine bıraktım ve kabıyı kapatım aşağı indim. Jungkook baktığımda koltukta oturduğunu ve dosyalara baktığını gördüm yanına gittim ve oturdum.

Jk: uyudumu?
Tae: evet uyudu biraz fazlamı bağırdın acaba.

Dosyalardan kafasını kaldırıp bana döndü ve gözlerime baktı Bi süre öyle birbirimize baktık.

Jk: haklısın sanırım uyandığında özür dilicem.

Gülümseyerek ona baktım kollarımı acıp ona sarıldım oda bana karşılık verdi Biraz daha sarıldıktan sonra beni kucağına oturtu gözleri dudağıma bakıyordu elimi ensesine atıp kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim sanırım oda bu anı bekliyordu çünkü ben öptüğüm an bana karşılık verdi hemen Bi süre öpüştükten sonra boynuma indi ilk sulu sulu öpüyor sonra da emiyordu bende azımdan küçük küçük inlemeler birakıyordum o kadarcık kaptırmiştiki kendimize Jiminin uyandığını ve bizi çağırdığını anlamamıştık. Duyduğumuz ağlama sesi ile hemen jungkook' un  kucağından kalktım ve Jiminin odasına koştum başını eğmiş eliriyle oynuyordu ağlaması artık iç çekmelere bürünmüştü hemen yanına gitim ve kucağıma aldım.

Tae: noldu bebeğim neden ağlıyorsun?
Jm: babacık ben cok kötü Bi kabus  gördüm.
Tae: anladım bebeğim ama o Bi kabus gerçek olmaz ağlama tamamı 

Başını tamam anlamında sallayıp kafasını boyun girintime sokmuştu. Odadan cıkıp aşaği indiğimizde jungkook bizi bekliyordu. Yanına gidip oturduk. Jiminin kafası hala boynumdaydı.

Jk: noldu?
Tae: bebeğimiz kötü Bi kabus görmüş hayatım.

Jungkook Jimini benim kucağından alıp kendi kucağına oturtu.

Jk: bebeğim istersen tae babacığın ile oyun odanda oyun oynayalım ne dersin?

Bize parlayan gözlerle bakınca yanıtını almıştık.

İkiside ayağa kalkıp karşıdaki kapıyı actılar ve iceri girdiler bende onların arkasından gittim.
_______________________________________
Jiminden:

Tae ve jungkook babacıklarım ile akşama kadar oyun oynamıştık. Artık yatma vakti geldiğinde tae babacığım beni alıp odama çıkarmıştı bezimi değiştirip ağzıma biberonu verip süt icirmişti gözlerimi kabatmaya yakın ağzımdaki biberonu çıkarıp emzik vermişti sonra anlıma tüy kadar öpücük koyup gittmişti.
**
Jm: b-babacık daha h-hızlı

Jungkook daha hızlı girip çıkıyordu kücüğünün icinden tae da aletini Jiminin ağzına dayamıştı jimin ne istediğini anlayıp tae nun  aletini ağzına almıştı. Jungkook daha hızlı girip cıkıyordu boşalacığını anlayınca kücüğünün aletini eline alıp vuruşlarıyla aynı anda gel git yapıyordu Bi süre sonra jungkook kücüğünün icine jiminde jungkook eline gelmişti tae da onlardan sonra Jiminin ağzına boşalmişti.
**
Ter içinde gözlerim açtığımda ilk başta neler olduğunu idrak edememiştim sonra o rüya aklıma geldiğinde daha cok terlemeye başlamıştım etrafıma baktığımda kimsenin olmadığını görmüştüm beşiğimin emniyeti acıktı beşikten kalkıp yavaşca odadan cıktım. Babacıklarımın kapısı aralıkta ve işığıda acıktı yavaş yavaş odalarının kapısında durup aralıktan odalarına baktığımda şok olmuştum. Çünkü jungkook babacığım ve tae babacığım sevişiyordu. Ben şok olmuş Bi şekilde onlara bakıyordum geri geri giderken ayağım takılıp düşmüştüm sesimi duyan Babacıklarım hemen yanıma gelmişlerdi. Şimdi kesin sıctın jimin.
_______________________________________
Vay anasını ben ne yazdım yav. Biln bakalım yarın kimin doğum günüü evet benim😁

Umarım beyenmisinizdir.

Jikook ile kalın.

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin