Yardım

4.9K 202 22
                                    

Jungkook tan:

Ben elimdeki kağıda bakarken Tae ise bacaklarını kendine cekip kafasınıda dizlerine kaymuş ağlıyordu. Yavaşca Tae nun yanına oturup kafasını kaldırmasını sağladım gözlerindeki yaşları silip kendime cektim onu.

Jk: sakin ol tamamı onu bulucaz bebeğimize bişey olmıycak tamamı ağlama.

Tae kücük Bi cocuk gibi başını sallayıp hafifce gülümsedi. Dudağından öpüp ayağa kalktım onada elimi uzatıp kalkmasını sağladım ikimizde kalkıp odamıza gittik telefonumu bulup tum adamlarıma haber verdim tüm koreyi aramalarını ve dong hyun bulmalarını söyledim.
_______________________________________
Jimin den:

O adam gideli 5 dk olmuşu ben hala şaşkındım babacıklarımın en büyük düşmanı şuan beni kacırmıştı ve bana ne yapacağını bilmiyordun ya beni öldürürse ya başka bişeler yaparsa bana. Bunlarla kafa yorarken birden kapı acıldı korkarak kapıya baktığımda genc Bi kadın elinde yemek tepsisi getiriyordu. Kadını süzdüğümde cok güzel Biriydi mavi gözlü sarı saclı Biriydi.

Kadın: bay dong size yemek getirmemi istedi.

Yanıma yaklaşıp tepsiyi yanımdaki masaya koymuştu elerini bana uzatığında hemen kacımıştım.

Kadın: endişelenmeyin size bişey yapmıycam sadece size yemek yediricem.
Jm: b-ben Ke-kendim yerim.
Kadın üzgünüm ama bey dong benim yedirmemi istedi.

Başımı sallayıp beni yedirmesini istedim. Kadın beni hafifce kaldırıp yemek yedirmeye başladı.

Kadın yemeğimi yedirip gitmişti elerim hala bağlıydı ve acamıyordum
Ben elerimi acmaya calışırken.

dong: elerinı acmaya cabalama istersen sadece senin canın yanar.

Gelen ses baktığımda dong hyun bana gülümseyerek bakıyordu onu süzdüğümde siyah takım elbise vardı üzerinde elinde tuttuğu kupayla yanıma yaklaşıp oturdu. Ben ona korkarak bakarken o ban a gülümseyerek bakıyordu.
_______________________________________
Jungkook tan:

Tüm adamların şuan jimin ve dong hyun arıyordu hyung larım bile tüm adalarına haber salmıştı herkez onları arıyordu Tae hala kendinde değildi odasından cıkmıyordu.

Jin: ya bişey yaptıysa jimine.

Jin hyung dediği şeyle herkez ona bakmişti.

Hs: hyung öyle deme bulucaz jimini.

Umarız buluruz...
_______________________________________
Beynmedim ya bu bölümü umarım siz beyenmişsinizdir. Diğer bölümde görüşürüz sizileri seviyorum💜




Vminkook ile kalın

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin