3 hafta sonra
Jiminden:
Tae: jimin bebeğim hadi kalk saat 12 ye gelmek üzeri.
Babacığımın dediği şeyle gözlerimi yava yavaş actım bana gülümseyerek bakan bedeni gördüğümde bende ona gülümseyerek bakmıştım.
Jm: günaydın babacığım.
Tae: günaydın bebeğim hadi kalk bakalım.Tae babacığım beni kucağına alıp bez değiştirme masasına yatırdı altımı cıkartıp bezimi değiştirdi. Beni tekrar kucağına alıp banyoya götürdü banyoda işlerimizi halledip aşağı indik.
Jm: jungkook babacığım nerde?
Tae: bugün jungkook babacığın işi cok olduğu İcin erkenden işe gitti bebeğim.Dudaklarımı büzerek tamam anlamında başımı saladım. Beni bebek sandalyesine oturttu. Hem kendi yiyip hemde bana yediriyordu. Doyduğu İcin daha fazla yeiyemezdim. Babacığım bunu anlayıp bana biberonla su icirip ağzımı silmişti.
Tae: evet şimdi ne yapmak istiyorsun bebeğim oyun alanındamı oynamak yoksa cizgi filmi izlemek?
Jm: oyun alanında oynamak babacığım.Tae babacığım başıyla beni onaylayıp beni kucağına aldı ve oyun alanına bıraktı saclarımı karıştırıp öptükten sonra tekrar mutfağa geri döndü. Bende arabalarla oynamaya başladım. 3 haftadır burdaydım babacıklarıma cok alıştım ilk başta onlara uyum pek sağlıyamıyordum bana davranışları beni sevmeleri yada hyungların bana davranışları sanki beni yılardır tanıyorlardı. Oyun oynamaktan sıkılmıştım ve bahçenin kapısıda acıktı babacığım görmeden biraz bahcede gezsem bence sorun olmaz. Mutfağın kapısına baktığımda kimse yoktu sürünerek kapıdan cıktım bahce kocamandı büyük Bi havuzu şezlok lar ( bu böylemi yazılıyordu beya) vardı havuzun sağ tarafında masalar ve mangal yapılacak yerler vardı sol tarafında ise koltuklar vardı koltukların biraz ilersindede kücük kum havuzu vardı kum havuzunu görünce hizli hizli kum havuzuna süründüm. Vardığımda üstünde zaten oyuncaklar vardı. Kum havuzunda oyuna daldığımı ve babacığımı beni aradığını bilmeden.
_______________________________________
Tae danMutfaktaki işlerimi halledip salona gittiğimde jiminin orda olmadığını gördüm ilk başta odasına gittiğini düşünmüştüm odasına cıkıp baktığımda orda olmadığını gördüm.
Tae: JİMİN! BEBEĞİM NERDESİN?
Heryere bakmıştım ama yoktu aceleden telefonumu alıp jungkooku aradım.
Jk: efendim Tae
Tae: jungkook jimin yok.
Jk: nasıl yok
Tae: baya yok hertarafa baktım
Jk: tamam sakin ol hayatım nereye gidebilir dağ başında ben hemen gelicem sen sakın ol tamamı.
_______________________________________
Yazardan:Tae jungkook görmese bile tamam anlamında başını salamıştı telefonu kapatıp tekrar jimini aramaya başlamıştı her odaya girmişti kilitli olan odaya bile bakmıştı ama orda bile yoktu 5 10 dk sonra evde kapı zili calmıştı Tae hemne kapıya koşmuştu kapıyı acıp karşısında takım elbiseli sevgilisini gördüğünde dolmuş gözleri sanki daha cok dolmuştu hemen jungkook kollarına atlamıştı jungkook kollarına atlayan ve burnunun ceken sevgilisinin saclarını hem öpüp hem kokluyordu eve girip kapıyı kapattı Tae kucağına alıp salona gecti kolduğa oturduğunda kucağındaki cocuk sanki bunu bekliyormuş gibi ağlamaya başladı biraz ağladıktan sonra ağlaması ic cekişlere döndü jungkook Tae nun göz yaşlarını sildiğinde.
Jk: Tae bebeğim sakin olurmusun bulucaz jimini
Tae: ya bulamazsak ya bidaha ze geri dönmese jungkook ben bebeğimi istiyorum bulalım onu hemen.Jungkook ağzını acıp bişey diyicektiki.
Jm: babacık ben burdayım.
İkiside gel sese döndü jimin karşılarında duruyordu Tae jungkookun kucağından hemen kalkıp jiminin yanına koşmuş ve hemn onu kucağına almış ve sarılmıştı jungkook ta iki bebeğinin yanına gitmişti koltuğa oturup jimini ortalarına almışlardı.
Jk: nerdeydin sen jimin?
Jungkook kızgın Bi sesle jimine nerede olduğunu sorduğunda jimin kafasını eğmiş parmaklarıyla oynuyordu.
Jk: kafanı kaldır ve bana cevap ver jimin
Jimin kafasını kaldırıp babacığına baktığında kızgın gözlerle ona baktığını gördü.
Jm: b-bacığım b-ben Ku-kum havuzunda oynuyordum
Jungkook ve Tae birbirine baktığında jiminin bahcede olduklarını anlamıştım.
Tae: neden bana bahceye cıkmak istediğini söylemedin jimin
Jm: he-hemne döncektim senin işin olduğu İcin rah-rahatsız etmek istemedim babacığım.
Jk: bidaha böyle bişey olmasın jimin bize sormadan bir yere gitmiyceksin anlaşıldımı.Jimin babacığını başıyla onayladı.
Jk: hadi şimdi Tae babacığın seni uyutsun.
Tae jimini kucağına alıp yukarı cıkartıp yatağına koyup uyutmuştu yada öyle sanıyordu jiminin bugün Tae ağladığını jungkook un onu sakinleştirmesini unutamamıştı 1 2 saat sonra yorgunluktan uyuya kalmıştı uyandığında saat 5 ti Tae babacığına seslenmişti babacığı onun yüzüne bakmadan beşiğinden alıp bez deyiştirme masasına yatırıp bezini değiştirmişti yine yüzüne bakmadan kucağına alıp salona inmişti jungkook babacığı yoktu sanırım.
Jk: jungkook babacığım nerde.
Tae: bugün babacığın eve gec gelicek.Jimin Tae başıyla onaylamıştı Tae jiminin yanından kalkıp mutfağa gitmişti jimini tek bırakmıştı jimin kafasını eyip parmaklarıyla oynuyordu Tae babacığı ona cok kırılmıştı sanırım kendini afetirmeliydi 5 10 dk sonra babacığı takrar gelmişti yanına onu kucağına alıp mutfağa götürmüştü sandalyesine oturup önüne mamasını koymuştu kendi yemeğini yemeye başlamıştı. Jimin bugün kendi yemeğini kendi yiyeceğini anlamıştı eline kaşığını alıp yavaş yavaş yemeye başlamıştı biraz yedikten sonra doyduğunu anlayıp kaşığını bırakmıştı. Tae doyduğunu anlayıp suyunu icirip kucağına alıp salona götürmüştü.
_______________________________________Vay be bugün bana bişey oldu sanırım iki bölüm atım kendime Bi alkış alam skksksks diğer bölümde görüşürüz.
Jikook ile kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddyking-vminkook
FantasyJm: sizde kimsiniz Tae-jk: biz senin babacıklarınız Yan cift: namjin, sope +18 Bdsm Agaplay