İlk Gün

10K 321 117
                                    

Jimin den:

Gözlerimi açtığımda ilk başta nerde olduğumu idrak edememiştim ama dün olanlar aklıma geldiğimde artık nerede olduğumu hatırladım. Artık buraya alışmalıydım sanırım. Ben bunları düşünürken ayak sesleri geliyordu kafamı kapıya cevirdiğimde tae babacığım bana gülümseyerek bakıyordu ay babacık diyince biraz tuhaf oldu.

Tae: günaydın bebeğim.
Jm: günaydın babacık

Yanıma geldi kollarımı kaldırıp beni almasını istedim buradan anlamış olmalıki beni kucağına aldı ve bez deyiştirme masasına yatırdı ha bide bez takma var tabi off bu cok utanc verici ya tae altımdakinleri cıkartığında hemen ellerimle yüzümü kapatım.

Tae: bebeğim utanmana gerek yok.

Elerimi yüzümden cekmişti ona baktığımda bana gülümseyerek bakıyordu. Altıma bezimi takıp üstmü giydirip tekrar kucağına aldı ve aşağı indik. Etrafa baktığımda jungkook babacığım yoktu. Tae babacığım onu aradığımı anlamıştı sanırım.

Tae: jungkook babacığının işi cıktığı İcin erkenden gitti bugün Bi kac saate gelir bebeğim.

Başıma tamam anlamında saladım. Mutfağa gidip beni bebek sandalyesine(!) oturtu ay ben buraya asla oturamam ki.

Jm: babacık senin kucağında yesem.
Tae: bugünlük benim kucağımda otura bilirsin bebeğim ama sadece bugünlük anlaşıldımı.

Elerimi sevince cırpıp (bu nasıl Bi cümle ya) başımı tamamm anlamında saladım oda bana gülümseyerek bakıp kucağına aldı. Bana kaşiği uzatığında ilk başta koklamıştım bu ne be cok iten kokuyor ben bunu hayata yemem kaşığı azıma getirdiğinde başımı cevirmiştim ben bunu asla yemem.

Tae: hadi bebeğim aç ağzını.

Başımı hayır olarak saladım. Tekrar ağzıma dayadığında kaşığı başımı yana cevirmiştim.

Tae: jeon jimin bunu yiyeceksin ac ağzını şimdi!

Bağırdığında gözlerim dolmuştu. Ağzımı hafifi acıp yemeği ağzıma verdi biraz ciyneyip yutmuştum aslında o kadarda kötü değildi yani tabağın yarısına gelmiştim ve cok doynuştum 1 kaşık daha uzatenca daha yiyemezdim kafamı hayır anlamında saladım.

Tae: jimin ac ağzını zaten 1 2 kaşık kalmıştı.

Off layarak kaşıktaki ni yemeye başladım 1 kaşık daha verdikten sonra ağzımı sildi ve beni salona götürdü. Koltuğa oturturdu.

Tae: ben bulaşıkları yıkayıp gelcem sende o zamana kadar çizgifilm izle bebeğim tamamı.

Başımı tamam anlamında salladım. Televizyonu acıp cizgi film acımıştı. Yanağımdan öpüp mutfağa gitmişti o gittiğinde bende cizgifilme odaklandım. Biraz zaman gectiğinde tuvaletim gelmişti ama ben beze yapmak istemiyordum babacığımada söyiyemezdim tuvaletimi tutmaya başladım. 5 10 dk sonra kapı caldı tae babacığım gidip actı seslerini dinlediğimde jungkook babacığımın geldiğini anladım. Yanıma gelip beni kucağına aldı ve heryerimi öpmeye baldı o her öptüğünde ben gülüyordum gülmem daha cok tuvaletimi getiriyordu ve karnımın daha cok ağrımasını sağlıyordu. Jungkook babacığım gözlerimin dolduğunu anlayınca.

Jk: noldu bebeğim neden gözlerin doldu.
Jm: bişey yok babacığım.

Dedim. Yalan söylediğimi anladı sanırım biraz düşündükten sonra.

Jk: tae hayatım Bi gelirmisin.

Tae babacığım mutfaktan cıkıp yanımıza geldi.

Tae: noldu hayatım?
Jk: jimin bugün tuvaletini yaptımı.

Off sanırım anladı ya. Tae babacığım başını hayır anlamında saladı. İkisininde gözleri bana döndüğünde başımı eğmiştim.

Jk: jimin bana bakarmısın.

Kafamı kaldırıp ona baktığımda. Bana sinirli bakıyordu.

Jk: tuvaletini neden yapmadın?
Jm: cünkü yok babacığım.

Dedim. Bana tek kaşı kalkık baktığında Elerini kasıklarıma bastırdığında ağzımdan istemiyerek Bi inleme kactı.

Jk: beli olmadığı. Jimin hemen bezine yapıyorsun.

Ben hayır anlamında başımı saladığımda daha cok sinirlenmişti.

Jk: jeon jimin hemen bezine yapıyorsun yoksa ceza veririz sana.

Ceza kelimesini duyduğumda gözlerim dolmuştu zorlasa olsa bezime yaptım. Bu cok utanc verici off.

Jk: aferim. Tae bezini değiştir sen.

Tae babacığım beni kucağına alıp yukarı cıktık. Odama girip bez masasına yatırdı beni altımı cıkartıp bezimi de cıkartı ve yeni Bi bez taktı altımıda giydirip tekrar beni kucağına aldı.

Tae: hadi bakalım uymaya.

Beni beşiğe yatırdı. Hem yanağıma hemde anlımı öptükten sonra üstümü örtüp kapıyı kapattı ve giti. Arkasından Bi süre baktıktan sonra gözlerimi kapatım ve uyudum.
_______________________________________
Bu bölümü pek beyenemedim ya neyse bidaki bölümde görüşürüz yorum yaparsanız sevinirim.

Jikookla kalın.

daddyking-vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin