Hoofdstuk 21

3.6K 56 6
                                    

De volgende ochtend schrik ik wakker. Ik zie Matthy naast me liggen op de dekens met zijn jas, kleren en schoenen nog aan. Ik stap zo stil mogelijk uit bed en ga naar de keuken om een kopje thee te zetten. Robbie en Liv zitten al aan tafel te ontbijten. "Heey Em, gaat het weer?" vraagt Liv en ik knik. "Heel erg bedankt, voor alles" zeg ik en kom bij ze zitten. "Geen probleem joh" zegt Liv. "Nog even over het feestje," begint Robbie "Wij gaan over een half uurtje weg. Matthy heeft me gisteravond laten weten dat hij wilde dat je meeging met hem vandaag. We hebben met z'n broer afgesproken dat jullie na het eten onze kant op komen en hij zal ons appen wanneer jullie onderweg zijn." "Ik neem je bikini en cadeautje voor je mee. Maak er een leuke dag van met Matthy" zegt Liv. "Okee, dat moet lukken" zeg ik zenuwachtig. "Maak je geen zorgen Em, ze zullen je echt wel mogen hoor" zegt Liv. "Ik hoop het" zeg ik en op dat moment loopt Matthy de kamer binnen. Robbie loopt naar hem toe en vraagt hem iets, maar ik kan niet horen wat. Hij knikt en Robbie verlaat de kamer met Liv. Matthy komt naast me zitten. "Em, is het echt zo dat je alleen maar met Koen was voor een video?" vraagt hij. "Ja Matthy, meer was het echt niet" zeg ik en kijk hem recht in zijn ogen aan. Voordat ik het weet heeft hij zijn lippen tegen de mijne gedrukt. Ik schrik, maar duw hem niet weg. Zijn lippen zijn zo zacht. Ik ben zo blij dat het weer goed is tussen ons. "Wil je vandaag mee naar mijn familie?" vraagt Matthy. Ik knik en geef hem een knuffel. "Ik ga douchen, doe alsof je thuis bent" zeg ik en loop naar de badkamer.

Na het douchen loop ik naar de slaapkamer. Wat moet ik aan? Ik twijfel, maar besluit toch mijn outfit voor vanavond al aan te doen. Ik heb later toch geen tijd om me om te kleden.

Snel doe ik nog wat mascara op en loop naar de woonkamer, waar ik Matthy op de bank zie liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Snel doe ik nog wat mascara op en loop naar de woonkamer, waar ik Matthy op de bank zie liggen. Hij kijkt op en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. "Is er iets?" vraag ik. "Uh, nee hoor. Ik geniet gewoon van het uitzicht" zegt hij lachend en staat op. "Misschien moet ik me ook maar eens omkleden" zegt hij en loopt naar de slaapkamer. Ik blijf alleen achter in de woonkamer en plof op de bank en pak mijn telefoon. Liv heeft geappt.

Liv; U got this girl

Liv; Let me know als er iets is

Ik; Is goed haha

Ik; Tot strakss

Matthy loopt de kamer weer binnen. Hij draagt een rood shirt met een zwarte broek. "Gaan we?" vraagt hij. "Yess" zeg ik en we lopen naar zijn auto.

Het is half 1 wanneer we aankomen. Onderweg waren we nog gestopt bij de Mac om een McFlurry te halen. We stappen uit en dan voel ik de zenuwen opkomen. Wat als ze me niet leuk vinden? Matthy komt naar me toe en geeft me een knuffel. "Het komt allemaal goed, echt waar" zegt hij ik knik. Hij pakt mijn hand en samen lopen we naar de voordeur.

Voor jou, altijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu