Na een half uurtje kwamen we veilig thuis aan. Liv rent meteen naar haar kamer en ik hoor Robbies stem uit haar telefoon komen. Die 2 kunnen echt niet zonder elkaar... Ik zet mijn tas neer bij de eettafel, pak een glas water en plof op de bank. Ik open mijn telefoon en scrol een beetje door insta. Ik zie dat de bankzitters een verhaal hebben gepost en zie dat het Matthy is die mij meetrekt in het water. Hopelijk gaan fans er niet moeilijk over doen. Ik open Whatsapp en app Matthy.
Ik; Heey, ben veilig thuis!
Matthy:); Mooizo
Matthy:); Succes met school vanmiddag!
Ik; Haha thanks
Ik; Heb er zo veel zin in:(
Matthy:); Snap ik, maar hoe eerder je eraan begint hoe eerder je er weer vanaf bent
Ik; True, wat ga jij vanmiddag doen dan?
Matthy:); Ik ga zo met de jongens opnemen
Ik; Oeh, leukkk!
Matthy:); Ja, op zich wel
Ik; Dat klinkt niet heel enthousiast...
Matthy:); Ik heb eigenlijk niet heel veel zin, maar het is beter dan de hele middag huiswerk maken
Ik; Ja precies
Ik; Maar als je het niet leuk vindt, moet je het maar leuk maken
Matthy:); En hoe wil je dat ik gaan doen dan?
Ik; Uhm, ik heb een idee
Matthy:); Vertel
Ik; Ik geef jou een woord, wat jij tijdens het opnemen moet zeggen, zonder dat iemand jou raar aankijkt. Als het jou lukt, trakteer ik jou op een ijsje
Ik; Ohja, en ik ga de video kijken of het je dan wel echt gelukt is
Matthy:); Dat is nog best wel een goed idee, maar dat gaat wel moeilijk worden hoor
Ik; Ik heb er alle vertrouwen in dat je het kan! We beginnen makkelijk
Ik; Het woord voor deze video is banaan.
Matthy:); Ooh, dat moet wel te doen zijn
Matthy:); De jongens roepen me, ik moet gaan
Ik; Byee
Matthy:); Joee, ik app je na de opnames wel weer
Nu moet ik wel iets gaan doen voor school. Ik ga met tegenzin aan de keukentafel zitten en pak mijn spullen erbij. Ik kijk nog snel even in mijn agenda wat ik moet doen. Kut. Dinsdag een tentamen. Gelukkig was ik al een beetje begonnen met leren, maar er is nog veel te doen. Ik kijk nog snel naar het klokje van mijn laptop. 14:00. Nog tijd zat. Ik open mijn boek en begin met leren.
"Heey, ik heb echt geen zin om te koken. Pizza bestellen?" vraagt Liv. "Oh ja, is goed hoor. Hoe laat is het trouwens?" vraag ik. "Half 7. Zal ik bestellen?" zegt ze. "Ja, doe mij maar een margarita" zeg ik. "Joow" zegt ze en ploft neer op de bank. Ik heb er nu een aantal uur zitten leren en denk dat ik het al aardig snap. Gelukkig heb ik morgen de hele ochtend vrij, dus ik kan dan nog even de laatste dingen doornemen. Ik besluit dat het voor nu even goed is geweest en berg mijn spullen op. Ik, pak mijn telefoon en zie dat Matthy mij een uur geleden heeft geappt.
Matthy:); We zijn klaar met de opnames, nog een beetje gelukt met school?
Ik; Oh ja hoor. Ik heb dinsdag een tentamen, maar denk dat ik het al aardig begrijp
Matthy:); Lekker bezig!
"Pizzaa!" roept Liv. "Oeh, lekker. Ik kom eraan!" zeg ik.
Ik; Ik ga nu ff eten, app je straks wel weer
Ik; Byeee
Matthy:); Eet smakelijk!
Liv en ik eten de pizza op de bank en gaan weer verder met Teen Wolf. Na 2 afleveringen heb ik er geen zin meer in en ga ik naar mijn kamer. Ik kleed me om en doe een trainingsbroek aan en de hoodie aan die ik van Matthy heb gekregen. Ik besluit een selfie te maken en die naar hem te sturen.
Ik; Wat vind je van mijn nieuwe hoodie;p
Matthy:); Hahaha, die komt me erg bekend voor...
Matthy:); Hij staat jou trouwens een stuk beter als ik eerlijk moet zijn
Ik; Haha nee joh, hij is veel te groot
Ik; Is het nog gelukt met het woord?
Matthy:); Dat zie je in dinsdag wel in de video...
Ik; Heel flauw dit
Matthy:); Haha, maar als ik jou was, zou ik alvast beginnen met sparen, want ik wil wel een groot ijsje hoor;)
Ik; We zullen zien, maar als je zo blijft doen krijg je helemaal geen ijsje meer!
Matthy:); Heeeyyyy, das niet aardig
Matthy:); Maar ik moet nog even editten, alvast slaap lekker!
Ik; Succes!
Ik; Slaap lekker
Ik pak mijn boek en blader er nog 1 keer doorheen. Daarna zet ik mijn wekker en val binnen no time in slaap.
JE LEEST
Voor jou, altijd
RomansaEmma is 19 jaar en woont samen met Liv in een appartementje in Arnhem. Ze kennen elkaar al sinds de eerste klas en zijn onafscheidelijk. Ze ontmoeten onverwachts een aantal leuke jongens, maar weten ze wel waar ze aan beginnen...