Σπυράκια :/

363 21 10
                                    

Όλες ξέρουμε πόσο ενοχλητικά είναι τα σπυράκια και η ακμή γενικότερα οπότε σε αυτό το κεφάλαιο θα σας πω μερικές συμβουλές για να βελτιώσετε λίγο την κατάσταση!



1. Φόρα αντηλιακό καθημερινά.

2. Να αλλάζεις συχνά μαξιλαροθήκες.

3. Να μην ακουμπάς το πρόσωπο σου ειδικά στα σημεία που υπάρχει ακμή.

4. Καθάριζε το πρόσωπο σου τουλάχιστον μια φορά την ημέρα με κάποιο καθαριστικό. (Η μάρκα που χρησιμοποιώ εγώ ειναι η La Roche Posay).

5. Μην κάνεις πολύ συχνά scrub καθώς ερεθίζει το δέρμα και κάνει την κατάσταση χειρότερη.

6. Να μην χρησιμοποιείς βαρύ makeup καθώς είναι δυσκολότερο να καθαριστεί μετά.

7. Για όταν καθαρίζεις το πρόσωπο σου να χρησιμοποιείς δικιά σου ξεχωριστή πετσέτα.

8. Το κινητό κουβαλάει πολλά μικρόβια για αυτό καλό είναι να το καθαρίζεις και αυτό συχνά.

9. Ένας απ'τους κύριους λόγους που βγαίνουν τα σπυράκια στο πηγούνι και στα μάγουλα είναι λόγω της μαξιλαροθήκης οπότε μια λύση θα ήταν να κοιμάσαι ανάσκελα έτσι ώστε να μην ακουμπάνε πουθενά.

10. Μείωσε το άγχος και το στρες όσο δύσκολο και αν είναι.

11. Να κοιμάσαι πολλές ώρες και να μην κάθεσαι με το κινητό μέχρι τα ξημερώματα γκουχου γκουχου 🤨.

12. Να χρησιμοποιείς ενυδατική.





Αυταααααααά
Ελπίζω να σας βοήθησααα

Εντωμεταξύ σκέφτομαι το επόμενο κεφάλαιο να είναι anime recommendations πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε ή όχι λολ



Byeeeeeeeeeeeeeeee

🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟

Συμβουλές για τα πάντα! Where stories live. Discover now