Συμβουλές για την υγεία των μαλλιών σου

330 12 7
                                    


Ηελλοοοο
Σε αυτο το κεφαλαιο που μου ζητησε να κανω μια απο εσας, θα σας πω μερικα τιπς για τα μαλλια σας 🥰

Να λούζεις τα μαλλιά σου το βράδυ.
Κατά την διάρκεια της μέρας "σκόνη ", ιδρώτας κλπ συσσωρεύονται στην ρίζα των μαλλιών σου. Ετσι οταν πηγαινεις αλουστη το βραδυ να κοιμηθεις αυτη η σκονη κλπ θα βουλωσουν κατα καποιον τροπο τους πορους σου και μπορει να σου προκαλεσουν προβληματα οπως χασιμο μαλλιων ή πιτυρίδα. Ειδικότερα αν αυτα τα μικροβια και η σκονη μεταφερθουν στο μαξιλαρι σου τοτε μπορει να σου προκαλεσει σπυρακια στο πρόσωπο σου. Αν λουζεις τα μαλλια σου το πρωι, το essential sebum αφαιρείται και θα χρειαστεί 3-4 ωρες να επανέλθει η μεμβράνη του. Οποτε οταν αργοτερα μες τη μερα εκθεσεις τα μαλλια σου στον ηλιο, πριν αυτη η μεμβρανη επανελθει μπορει να προκαλεσει μικροπροβληματα οπως πχ αυτα που ανεφερα παραπανω.

Μην χρησιμοποιείς μεγαλη ποσοτητα σαμπουαν.
Θα ειναι δυσκολότερο μετα να το ξεβγαλεις και μπορει καταλαθος να μεινει σαμπουαν στην ριζα σου.

Πριν βαλεις το σαμπουαν στα μαλλια σου καλο ειναι να το τριψεις στο χερι σου πρωτα.

Να λουζεις το μαλλι σου με νερο που εχει την θερμοκρασια του σωματος σου καθως το 80% των μαλλιων σου φτιαχνεται απο πρωτεινη και οταν χρησιμοποιείς καυτο νερο η πρωτεινη αυτη σκληραίνει. Αντιθετως ςν χρησιμοποιείς κρυο νερο μπορει να μην ξεβγαλει τελειως το σαμπουαν απο το μαλλι σου κ μπορει να αφησει πασαλυματα.

Μην βαζεις ποτε κοντισιονερ στην ριζα παρα μονο στις ακρες των μαλλιων σου η και λιγακι πιο πανω.

Μην χρησιμοποιείς ζεστο αερα οταν στεγνωνεις τα μαλλια σου και να κρατας το πιστολακι απο αποσταση.

Αυτααααα
Τις πληροφορίες αυτες τις πηρα απο το καναλι της wishtrend tv στο youtube! (Να το τσεκάρετε ειδικά την σειρα teen beauty bible!!
Ελπιζω να σας βοηθησα γιατι εμενα που ακολουθω τα περισσοτερα τιπς απο αυτα εδω και καιρο μπορω να πω οτι εχω δει βελτιωση στα μαλλια μου.


Γειααααααα

🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎

Συμβουλές για τα πάντα! Where stories live. Discover now