Γειααά...Χρόνια και ζαμάνια κυριολεκτικά!Το είχα βγάλει το wattpad από το κινητό μου διότι δεν είχα χώρο...και ξαφνικά το θυμήθηκα και το ξανακατεβασα,ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι και θα έχω χρόνο...πως τα πήγατε στις εξετάσεις;Εγω παντως στα μαθηματικα τα σκατωσα!Στα υπόλοιπα κομπλέ!Και μετα απο την παρουσίαση της ιστορίας της ζωής μου πάμε να δουμε για τι θα μιλήσουμε σήμερα!
Δεν είναι κρίμα να αγοράζουμε καλλυντικά(έστω και αυτά τα ελάχιστα γιατί δεν είμαστε και 25χρονες)που οι εταιρίες τους,να τα δοκιμάζουν πρώτα σε μικρά ζωάκια πρίν βγουν στην αγορά;Και τώρα αρχίζουν να σου περνάνε στο μυαλό οτι καλλυντικό έχεις καταναλώσει και σε τρώνε οι τύψεις...τουλάχιστον εγώ έτσι ένιωσα!
Ήξερες ότι όλα τα brands που θέλουν να εξαπλώνουν τις αγορές τους στην Κίνα,είναι υποχρεωμένες να κάνουν πειράματα,ως απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους; Στα κινέζικα εργοστάσια πάνω από 300.000 μικρά ζώα κακοποιούνται κάθε χρόνο.
Η ΝΥΧ, παραμένει cruelty free.
Η εταιρεία Lush εξειδικεύεται κυρίως σε προϊόντα περιποίησης σώματος και προσώπου, αλλά περιέχει στην συλλογή της και καλλυντικά που αξίζει να δοκιμάσεις, αν ψάχνεις κάτι alternative.
Η ελληνική εταιρεία Korres, ιδρύθηκε το 1996 από έναν φαρμακοποιό στην Αθήνα. Περιέχει προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης για άνδρες και γυναίκες, με βάση φυσικά συστατικά.
Η CATRICE είναι μία αγαπημένη εταιρεία καλλυντικών για πολλές κοπέλες, ακόμα και στην Ελλάδα.
Ποια κοπέλα δεν έχει δοκιμάσει έστω και μία φορά τα καλλυντικά της Essence; Είναι πολύ γνωστή εταιρεία, όχι μόνο για τις οικονομικές επιλογές που προσφέρει στην αγορά, αλλά και για την ποιότητά της.
Η Urban Decay, με τις γνωστές παλέτες NAKED ακόμα ανήκει στην L’oreal, όμως παρόλο αυτά, ακολουθεί διαφορετική πολιτική. Χρησιμοποιείται πάρα πολύ και από ειδικούς στον χώρο της μόδας.
Η cruelty free εταιρεία καλλυντικών Too Faced (ανήκει στην Estee Lauder) έχει τα πιο φυσικά καλλυντικά, στις πιο όμορφες και χαριτωμένες συσκευασίες που μπορείς να βρεις. Διαθέτει προιόντα σε φυσικές αποχρώσεις, για neutral και girly looks. Η τελευταία μάσκαρα, Better Than Sex, έχει κερδίσει πολλές θαυμάστριες παγκοσμίως!
Η Anastasia Beverly Hills που απλά την αγαπώ!
Η εταιρία Kat Von DΔυστυχώς, τα καλλυντικά της NARS δεν είναι πλέον φιλικά προς τα ζώα, καθώς αποφάσισαν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην Κίνα από τον Ιούνιο του 2017.
Η RMS beauty(πρώτη φορά την ακούω😂)
Η apivita ΦΥΣΙΚΑ! Που ειναι μια απο τις αγαπημένες μου εταιρίες!
-Επίσης η εταιρία sunkissed δεν κάνει πειράματα
-Η makeup revolution που το πάει προς vegan προϊόντων... φυσικά είναι cruelty free ουτουσιαλος
-Η kiko που σημειωτέων έχει και οικονομικά προϊόντα
-Η Tarte εξίσου cruelty free
Πηγή:Ίντερνετ❤
Γειααααα το επόμενο θέμα μας θα ειναι πως να είμαστε πιο φιλικοί στο περιβάλλον γιατι όπως ξερετε απειλουμαστε απο το global warming😢
Φιλιααααααά😘😘😘
YOU ARE READING
Συμβουλές για τα πάντα!
RandomΕδώ θα συζητάμε θέματα μαζί, θα σας δίνω συμβουλές για πολλά ζητήματα που μας απασχολούν στην εφηβική μας ζωή, quotes, selfcare κλπ💫💫💫(Για ότι συμβουλή θέλετε,μπορείτε να μου στείλετε💞, ή αν θέλετε να προτείνετε θέμα κεφαλαίου!)