Saklanan Sırlar

273 23 0
                                    

        Deniz;

Sabaha dün gecenin şokuyla uyandım. Sağıma baktığımda Funda uyuyordu. Dün çok yorulmuştu. Funda'nın dinlenmesi gerekiyordu. Dün ne mi oldu anlatayım.

 Funda beni lunaparkta telefonla konuştuktan sonra arkasında bırakarak gitti. Dönme dolabın durmasını beklemeden atladı ve koşmaya başladı. Neye uğradığımı şaşırdım ve tek düşündüğüm şey "Telefondaki kimdi ve ne söyledi?" oldu. Düşüncelerime daldığımda Funda'nın gözden kaybolduğunu fark ettim. Hemen dönme dolaptan indim ve onu aramaya başladım. Lunaparkın içinde gidebileceği her yere baktım. Hiçbir yerde yoktu. O an kalbime bi şey oldu. Aldırmadan aramaya devam ettim. Lunaparkın dışındaki çocuk parkından hıçkırık sesleri geliyordu.

Kaydırağın içine baktığımda Funda'yı ağlarken gördüm. Onu bulduğumda sevinmiştim ama durumu çok kötü görünüyordu. "Ne oldu?" diye sorduğumda önce cevap vermedi. Daha sonra hıçkıra hıçkıra anlatmaya başladı.

-"Telefonu açtığımda önce ne olduğunu anlamadım bir adam "Sayın Ali Yaşar'ın oğlu Mehmet Yaşar siz Bülent Önder'in kızı Melek Önder'i karılığa kabul ediyor musunuz? -Evet ........."sonra birden telefon kapandı."

Funda ağlamaya devam ediyordu. Ben de şok olmuştum Annem bunu nasıl yapardı? İyide bunların Funda'yla ne ilgisi vardı? diye düşünürken "Babam bunu nasıl yapar?" diyerek ağlamaya devam etti. 2.şokumu geçiriyordum. Funda'nın babası ve benim annem...Funda'yı alıp eve getirdim. Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. Sonra odasına getirdim ve bana sarıldı. Ben de şaşırmıştım ama sonra bende sarıldım. Zaten ortalama 5 dk sonra nefesi düzene girmişti yani uyumuştu. Hala kollarımda sarılı duruyordu. Onu yavaşça yatağına bırakırken birden gözlerini araladı ve  "Benimle kal" dedi. Bende dayanamadım ve kaldım.

"İşte dün böyle oldu " diye düşünürken Funda uyandı.Gözlerinin mavi-yeşili kırmızıyla karışmıştı.

-"İyi misin?" diye sorduğumda

-"Pek sayılmaz"

-"Hadi kahvaltıya inelim"

-"Canım yemek istemiyor"dedi. Funda'yı sıkmak istemedim.

-"Peki sen bilirsin" diyerek odadan çıktım. Ona babasıyla evlenen kişinin annem olduğunu öğrenince vereceği tepkiden korkuyordum. Bu yüzden söylemedim.Fatma Abla'ya "Funda'ya göz kulak ol.Evden çıkarsa beni ara. "dedim ve kahvaltı yapmadan evden çıktım.

Parçaları birleştirmeye çalıştığımda daha çok öfkeleniyordum. Yolda giderken birden yolumu değiştirdim.

Sizce Deniz  ne yapacak ? 

Yorumlarınızı bekliyoruz.

Denizin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin