Funda;
Daha yeni uyandım.Gözlerimi zaten isteyerek açmadım.Ağlamaktan gözlerimin ağrısı ve karnımın açlığı sağolsun zorla beni uyandırdı.Tabi koskoca gece boyunca ağlarsam ve akşamdan beri hiçbir şey yemezsem olacağı budur.Her ne kadar canım bir şey yemek istemese de bir şeyler yemem gerekiyordu. Üstümü değiştirip aşağıya inmeye başlamışken Deniz'i gördüm. O anda gözüm kararmaya başladı . Sanki ayaklarım yerden kaydı gibi oldu.Son hatırladığım güzel parfüm kokusuydu. Sonrası karanlık...
Daha sonra yine gözlerimi lanet hastanede açtım. Karşımda Deniz vardı.Bana endişeli endişeli bakıyordu.Tabi biraz da kırılmış gibiydi sanırım."Sana ne olduğunu sen sormadan anlatayım.Bir gece boyunca ağladığını ve 14 saattir bir şey yemediğini saymazsak ha bide tansiyonunun yerlerde süründüğünü söylemezsek Maşallah turp gibisin."dedi ve alay eder gibi gülüp dışarı çıktı.Çok şaşırmıştım olayı niye bu kadar büyüttü ki."Ya ben hiç mutlu olamayacak mıyım ya neden?" diyerek ağlamaya başladım. Bir süre sonra Deniz içeri geldi. Ağlayarak gözlerine baktım."Neden ağlıyorsun Funda,ne oldu?"dedi."Hayata hep ters tarafından kalkmaktan yoruldum.Ben hiç mutlu olamayacak mıyım?Ya korkularım,onları nasıl aşacağım?Sürekli çıkan sorunlarda ne yapacağım ? Deniz keşke beni o gün kurtarmasaydın da ölseydim!"dedim ve ağlamaya devam ettim.
"Hayır Funda lütfen saçmalama canım elbette biz de mutlu olacağız.Daha sonra korkularını birlikte yeneceğiz,sorunları birlikte çözeceğiz.Sen merak etme.Ben senin hep yanında olacağım sen istesen de istemesen de.Bana güvenebilirsin."
"Ben zaten sana güveniyorum ama ben kendime güvenemiyorum.Ya bir tane daha hata yapıp her şeyi batırırsam?Ya bir sözümle seni kırarsam?Yani yaptığım yanlış bir şeyin seni kaybetmeme neden olmasını istemiyorum benim için çok değerlisin çünkü...
"Hayır Funda merak etme ben senin her zaman yanında olacağım sen merak etme "dedi."İnşallah seni Yanımda tutmayı beceririm. "dedim.Sonunda hastaneden çıkmıştık. Aklımda babamın evine gitmek vardı ama bunu Deniz'e söyleyemezdim. Kesin beni göndermezdi. Onun için yarın babamın yanına gitmeye karar verdim. Allah'ım İnşallah Deniz öğrenmez diye Dua etmeye başladım. Hava kararmaya başlamıştı .20 dakika sonra evde olduk. Eve geldikten sonra odama geçtim.Bugün ayıcıklı geceliklerimi giymek istediğim için onları giyindim.Kısa bir duşun ardından hemen yatağıma girdim .Yarın için iyi bir uyku çekmeliydim sonuçta. Ayıcığıma sarıldım ve hemencecik tatlı bir uykuya daldım. Uyandığımda ayıcık yerde geziyordu. Bende yerden kaldırdım ve aşağıya indim.Kapının oradaki aynaya baktığımda ayıcıklı geceliğimi çıkarmadığımı fark ettim. Ay çok şekerim.Yardımcı ablaya Deniz'in nerde olduğunu sorduğumda erken çıktığını söylediler.Hıh tam a istediğim gibiydi.Hemen kahvaltı yapıp giyindim ve çıktım. Hemen bir taksiye bindim.Elimde babamın adresi duruyordu.Deniz bu işi araştıracaktı .Adamları adresini cebine koymuştu ve alması zor olmadı.Sonunda babamın evine gelebilmiştim.Zile bastım ama açan olmadı. Bende son kez basayım derken elim havada kaldı çünkü kapı açılmıştı. Onun babamın evinde ne işi vardı ki ;"Ama siz sizin burda ne işiniz var ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizin Ötesinde
RomansaAğlayarak gözlerine baktım."Neden ağlıyorsun Funda,ne oldu?"dedi."Hayata hep ters tarafından kalkmaktan yoruldum.Ben hiç mutlu olamayacak mıyım?Ya korkularım,onları nasıl aşacağım?Sürekli çıkan sorunlarda ne yapacağım ? Deniz keşke beni o gün kurtar...