Deniz'in Sırrı

334 21 6
                                    

Arkadaşlar medya Özge

Deniz;

Arabayı çevirdiğimde doğrudan annemin yanına gitmeye karar verdim. Gaza biraz daha bastığımda sanki öfkem daha hafifliyormuş gibi geldi. Aslında değişen bi şey yoktu. Sadece arabayı hızlandırıyordum. Funda'nın dün geceki hali gözümün önünden gitmiyordu.

Holdinge geldiğimde annem orda yoktu. Daha sonra cici babamla aldıkları evde olduğunu duydum. Tekrar arabama bindim ve eve doğru sürmeye başladım. "Ev olarak lüks bir mekan seçmişler"diye düşünürken adamın biri;

-"Haklısınız" diyerek cevap verdi. O an sesli konuştuğumu fark ettim :D

Adam evin kapısını gösterirken evin yeni bahçıvanı olduğunu öğrendim. Eve bir hışımla girdim ve "Anne!" diye bağırmaya başladım.

-"Deniz senin ne işin var burda?"

-"Bunu nasıl yaparsın?" diye sorduğumda

-"Sen ne zamandan beri benim hayatımla ilgileniyorsun " dedi.

-"Ben kendi sorularım içinvgelmedim"dedim.

-"Kimin soruları için geldin o zaman ?" Anneme cevap vermedim,veremezdim de zaten çünkü ona Özge'ye yaptıklarını yapmasını istemezdim. Hayır Funda'yı sevdiğimden değil. Ona intikam için daha farklı bir yol kullanacaktım.

Özge'ye ise önce değişik işkenceler yaptırıp (saçlarını tek tek cımbızla çekti.)sonra 3 kişiye tecavüz ettirip sonra hamile kalınca ise önce karnına sonra kafasına sıkıp onu suda boğmuştu. Ve ben Özge'den hoşlanıyor gibiydim ama sonra off annem bunların hepsi yapılırken videoya almıştı ve bana da zorla izlettirmişti. 1 ay sonra psikolojim iyice bozulmuştu. Bir buçuk ay önce:

" Bu akşam çok özel olacaktı. Özge'yle yemeğe çıkacaktık. Özge'ye ondan hoşlandığımı söyleyecektim. Akşam saat 8'de onu evinden almaya gittim. Beyazların içinde prenses gibi görünüyordu. Mavi gözleri adeta beni büyülemişti. Yemek için bir mekanı kapattırmıştım. Mum ışığı altında tamamen romantik bir ortamdı.

Ona açıldığımda biraz garipsedi. "Aslında ben de seni çok seviyorum" dedi ve tam o anda alkış sesleri geldi. Kim diye baktığımda ise a a a a "ANNEM" "Vay be! Biricik oğlum bir kızdan hoşlanıyormuş.Ne kadar tatlı senin kalbin var mıydı?"

-"Bu seni hiç ilgilendirmez"dedim sesimi yükselterek "Eğer benim annem olsaydın kararıma ve sevgime saygı gösterirdin. Sadece çocuk doğurmakla anne olunmuyor." söylediklerime bozulmuştu ama onu iki ay önce düşünecekti...

Merhaba arkadaşlar ben yazarlarınızdan Fatmanur :) kusura bakmayın ama biz 8.sınıf olduğumuz için dersler yoğun elimizden geldiğince yeni bölüm paylaşmaya çalışıyoruz :) ve siz üstünde tıkladığınızda çıkan yıldızı seviyorum :) Sevgiler...

Denizin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin