ŞİMDİYE DÖNÜŞ

94 11 4
                                    

Deniz;

Yemeğin üstünden birkaç gün geçtikten sonra Özge'yi aradığımda ona ulaşamadım.Evine gitmeye karar verdim.Aklımda değişik düşünceler vardı.Acaba başına bi şey mi gelmişti? Bunları düşünürken eve çoktan gelmiştim. İçeri girdiğimde beni annem karşıladı.Şaşırmış bir ifadeyle;

-Senin burada ne işin var?dedim.

-Sana göstermek istediğim bir şey var.

-Sana burada ne işin var dedim.

Birden başka bir ayak sesi duydum.Sonrasını hatırlamıyorum.

....

Gözümü açtığımda önümde kocaman ekran vardı.Annem elini kumandaya götürdüğünde karşımda Özge'yi gördüm.Birisi ona hayır "Hayır!" diye bağırdım.Daha sonra annemin işkencelerini gördüm ve de Özge'nin bu acıya dayanamayarak bu dünyadan göçüp gittiğini.O günden sonra psikolojim alt üst olmuştu.Kendimi nasıl toparlayacağımı bilmiyordum.Hayatta kalmak gibi bir isteğim kalmamıştı.Gece barda bi kızla tanıştım.Adı ElifSuydu. Pek fazla sevmesemde onunla birlikte oldum.İnsanları kullanmaya başlamıştım.Çünkü kendime bir söz vermiştim.İnsanların benden nefret etmesi için elimden geleni yapacaktım.Sevdiğim herkes zarar görüyordu çünkü.En sonunda uçurumun kenarından atlamaya karar verdim.Uçurumun kenarına geldiğimde yalnız olmadığımı fark ettim.Tam aşağıya atlayacakken onu tutup geri çektim.Yüzünü çevirip baktığımda yaşamak için bir sepeb olduğunu anladım.(Kitabın başını bi de Deniz'in gözünden anlatalım dedik.)

ŞİMDİKİ ZAMAN

Annemin gözlerine öfkeyle bakıyordum.Funda'nın babasıyla nasıl evlenirdi.Kapıyı çekip evden çıktım.Hiçbir şey söylemeden.Funda'yı evde yalnız bırakmıştım.Eve geldiğimde Funda'yı terler içinde gördüm.Kabus görüyordu sanki.Bir bağırışla uyandı :

-Tamam canım bi şey yok ben burdayım,dedim.

-Çok korktum,dedi Funda.

-İyisin merak etme ! Hadi üstünü değiştir aşağıda seni beklicem.

Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırdı.Çok bekletmeden Funda aşağıya indi.İnerken dengesi bozuldu ve birden yere düştü.Bir hışımla koştum.Bayılmıştı.Kafasını kaldırdığımda elimde kan gördüm.

........

Ben yazarlarınızdan Sude.Arkadaşlar uzun zamandır bölüm yayınlayamamıştık.Fatmanur'um size bir önceki notta açıklama yapmıştı zaten.

Kitap hakkındaki düşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyoruz.

Denizin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin