Capitolul 7: Partea a II-a : Îți mai amintești de mine?

360 16 3
                                    

    Moartea, unii spun că nimeni nu o poate învinge, și cu toate astea eu am făcut-o.

    Acum doi ani, medicii nu-mi mai dădeau nici o speranță, dar în seara in care trebuia să mor, viața mi-a dat încă o șansă, dar din pacate, puțini știu că trăiesc. În urma acestui accident, părinții mei au hotărât să le spună tuturor la care țin că sunt moartă.

      Și au trecut doi ani în care m-am mutat în NY, împreună cu fratele meu. El si soara lui Zayn , ei bine... după ce ea a crezut că, ei bine, că am muri, s-a despărțit de fratele meu..Iar pe la mine, Cupidon nu a mai trecut, poate si fiindcă încă mai țin la Zayn.

         Astăzi e o zi importantă pentru mine, deoarece se organizează concursul Miss New York , iar eu fac parte din juriu. În acestă echipă a juriului mai sunt încă partu baieții , despre care, organizatoare, Johanna Smith, nu a vrut să-mi spună nimic, doar că sunt cool, și asta-i bine, poate am avut o pauză destul de mare.

        În plus, nu cred că Zayn își mai amintește de mine, mai ales că am auzit că este împreună cu Cara Fox, verișoara mea, se pare că băiatul ăsta nu renunță la familia mea...Cât despre Harry, am văzut acel interviu, si acele cuvinte, mi le spusese si mie prima oară Inima mea e furată , oare mai ține la mine?

          - Elisa, întarziem! se aude glasul grav al Johannei .

          -Calm, păstrează calmul, nu o să întarziem, încerc eu să o liniștesc, fără rezultat.

          Încercam să îmi fac loc printre mulțime de oamenii, în sfarșit, ajunsesem  pe scaunul meu si priveam în jur.  Concursul se ține afară, mesele sunt ajezate în cerc , iar cea a jurilui , în față. Priveam concurentele cum încearcă să-și mascheze emoțiile, când deodata cei patru craii de la răsărit au sosit. Mă întorc să îi salut, iar pentru câteva secunde inima mi se oprește în loc, sâmgele nu mai circulă, iar eu rămân stană de piatră.

           În fața mea se afla Zayn, când mă vazu rămase și el încremenit, am vrut să mă ridic, dar ma tras de mână. Nu voiam sp rămân acolo, să-i explic cum de trăiesc, de ce nu i-am dat un semn de viață, cu siguranță va întreba.

             -Lizz?! o exclamație, apoi capul lui se aplecă in jos.

             -Elisa, îl corectez eu.

             Ma luat din nou de mână, ieșisem din incintă. Voiam să-l întreb unde mergem, dar, cred că merita și el răspunsul, măcar atât . Ne-am oprit , eram langă o fânână , se uită încă odată la mine :

              -Cum ai putut? vorbele-i ieseau cu tristețe din gură.

              -Zayn eu.... eram confuză, nu știam ce să îi răsound.

              -De ce  nu mai sunat?!  Știi cât am plans? Știi cât am suferit? Puteai măcar să îmi spui că nu mă mai iubești, aș fi înțeles, puteai.

                Știam cum se simțise, la fel mă simțisem și eu când Harry....

               -Zayn eu... eu nu am putut, părinții mei, ei... A fost ideea lor, nu puteam, toată Londra mă crede moartă, viața mea nu așa de ușoară Malik. În plus, dacă ți-aș fi spus ce ai fi făcut? Știu că nu ai fi putut ține secretul atât de mult timp... Zayn, înțtelege-mă. În plus, ce îți pasă ție de mine? Tu nu erai cu Cara?

                 Un zâmbet I se afișează pe față.

               -Te credeam fată deșteaptă, am afișat o față confuză, el continuă :

               -Simon, aveam nevoie de publicitate, Harry refuzase, a spus că, cel puțin pentru o periaodă de timp vrea să nu se mai întalnească cu cineva. Eu, de ce nu am făcut asta? Mă dădea afară, nu risc sa-mi pierd locul de muncă.

                 -Pe Styles de ce nu-l dă afară dacă a refuzat? era o întrebare dură, știam că ei au o relație strânsă.

                 -Pentru că el a mai făcut-o odată, cu acea blondă, este o cântăreață cunoscută, la fel și ea ne făcea publicitate.

             Harry, tot ce se întamplase acum doi ani... Nu voia să își piardă locul de muncă, și în acelasi timp, nu voia să mă răneasca....

                 -Zayn, eu...

                 -Și eu te iubesc. 

           Buzele ni se lipiră într-un sărut dulce, acel sărut după care tanjeam, un sărut dulce, pasional, care îmi   dădea un fior rece prin tot corpul. Ne-am despărțit am zâmbit, la fel și el. 

           După terminarea concursului Zayn ma invitat cu el , înapoi în Londra... Acum.... Era o decizie, nu știam dacă să plec, să las tot ce îmi clădisem și să încep, pentru a doua oară, o nouă viață.

                           

             

           

          Sooo, de acum cine comentează primul primește dedicație . Oare, ce decizie va lua Elisa?

Give me love //1D// -pauză-Where stories live. Discover now