çiftte bela

699 6 8
                                    

Sabah kalktim okula gitmek icin hazırlanıyordum annem "daha hazırlanmadin mi" diye bagriyordu ben de ustumu giyinip sinirden evden ciktim otobüs gelmisti bnde hemen bindim. Okulun onunde indim okula girdim sinifa ciktim ardasim meleği gordum "naber" dedim melek "iii sen" dedi. Okula girerken yeni öğretmen dedikodusu dolaniyordu melege sordum, melek " hee evet yeni hoca gelmis okula, adi...adi....adi... hee buldum ama yabancı ismi kim minseok mu neymis bmende pek bilmiyorum" dedi melek bende "neden ders programına bakmiyoruz" dedim sonra actik baktik ilk dersimizde onun dersiymis. Melek okuyamadi dersi ben " dur! Bide ben okuyayim.... anaa!!!!..... eee bu korece öğretmeni" dedim icimden bian bagrasim geldi şaşırdım doğrusu neyseki bizimkiler geldi. Kankilerim cookk sasirmislardi gelip bize neler olduğunu soruyorlardi anlamadiklarini anlamistim anlattim, ilkten kizdilar sonra herkes yerine gectiler öğretmen zili calmisti hoca biraz gec kalmisti. Bizde melekle kantine inecektik ki hoca kapida beliriverdi ama ben hocaya carptim hoca beni gordu ve "biyane" dedi. Durdum ve onune dogru egildim ve o da egildi sonra bende "biyane" dedim (korece yazamadim bimiyorum ^.^).

Siniftaki herkes sasirmis bir sekilde bana ve hocaya bakiyordu bende sinifa dogru " ne bokiyonuz!!!!" Diye bagirdim, hoca bana şaşkınlıkla bakiyordu O.o. "biyane sunbea" dedim hoca " okay..okay" dedi. Ben "okay..sunbae" dedim sonra yerime gectim ve oturdum hoca bizimle tanışmak icin sirayla sormaya basladi enson biz vardik 3 tane korece dersi vardi bize 2.derse girdikten sonra sira geldi melege pek bilmediği icin yardim ettim. Sıra bendeydi hoca biraz turkce biliyordu ben basladigim saniyede beni susturdu ve disari cikip beni cagirdi arkadaslarim " ne bok yedin laaannn" dediler ben " simdi ogreniriz" dedim.

Hocanın yanina gittim beni bi kenara cekip biseyler demeye calisti ben onu aliyormusum gibi kafa salliyordum sonra melek ve arkadaslarim kapinin onunden bize bakiyorlardi ben ordan kaslarimi yukari asagi salliyordum beni hoca gordu ve onlarin yanina gitti bende firsati yakaladgim gibi asagi katlara iniyordum indigimde o cocugu gordum (nezaman gecsem cocugun yanindan hep bana bakiyoo) hic konusmadigim halde bugun gerçekten cocukla konustum ben" heyy bakarmisin sdace 5 dk yaninda durabilirmiyim önemli de" sanki çocuğun hosuna gitmis gibiydi cocuk "tamam ne oluyooo??" dedi bende " sonra anlatirim eyvah!!! Geldi lutfen öpüyormus gibi yap" cocuk sasirdi ve dedigimi yapti aninda dudagima dadandi bunu goren minseok hoca olece baka kaldi, icimden " amaa nasil oldu bi anda öptü inanmıyorum minseok hocada burda (!_!)". Dedim, aglicaktim ve gozumden bir damla yas geldi ve cocuk dudaklarini dudagimdan cekti ve hocaya bakti ben ise hala cocuga bakiyordum sonra Müdür Kris Hyung geldi ve dedi ki:" ne oluyor buda xiumin hyung!!." Dedi müdür hoca:" efendim mudurum" dedi müdür:" napiyorsunuz burda cocuklarin burda ne isleri var, hadi cabuk sinifa!!!". dedi bizde yukari dogru ciktik ben:" teşekkür ederim " dedim. Çocuk:" anlamadim neden kaciyordun hocadan?" Bn:" beni disari cikardi ve birseyler demeye basladi ama anlamadim bizimkilerde hocayi oyaladilar bende ole kactim" dedim cocuk:" tmm anladım seni hep korucam sana soz veriyorum" dedi.

Okuldaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin